Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328467
Eef+doggies schreef:Hoeft alleen je 1e man nog even in te stemmen en dan heb je het voor elkaar :cool: :biggrin2: ;D
Whaha ik moet er niet aan denken om hem er bij te hebben, dan ren ik hard gillend weg ;D ;D

Maar wakker worden naast twee mooie mannen zou ik geen bezwaar vinden ::)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3328471
Siberienne schreef:;D ;D ;D hoe zou dat nou zijn, een harem? Wel erg vermoeiend als ze tegelijk griep hebben maar op andere momenten ook wel gezellig???
lijkt mij vreselijk vermoeiend ::) :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3328554
Siberienne schreef:;D ;D ;D hoe zou dat nou zijn, een harem? Wel erg vermoeiend als ze tegelijk griep hebben maar op andere momenten ook wel gezellig???
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, hoe vermoeiend het zou zijn ;D ;D

Ik dacht de een kan je voeten masseren, terwijl de ander de klusjes in huis doet :cool: :biggrin2:
Door Zuzanna
#3328570
Vandaag iets eerder weg van mijn werk zodat ik nog even een cadeautje kan kopen voor mijn opa, die vandaag jarig is. We zijn blij dat we dat nog kunnen vieren, des te meer omdat oma er ook nog is! Voor mensen van boven de 80 zijn ze nog in goede gezondheid, maar toch zijn er de afgelopen jaren wat dingen gebeurd waardoor we ons gerealiseerd hebben dat het ook zomaar eens afgelopen kan zijn.
Gebruikersavatar
Door Does72
#3328601
Zo leuk... Ik ben echt blij. Afgelopen zondag was er een wedstrijd bij ons op de manege en daar was iemand die ons paard herkende. Ze werkte vroeger bij de fokker van ons paard en ze had waarschijnlijk nog foto's van haar toen ze veulen was. Wij hebben een schimmel die bruin geboren is en toen we haar kochten heb ik de fokker gevraagd of hij misschien foto's had van haar toen ze jong was, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Dus ik was zeer blij verrast dat zij nog wat foto's had.
Vandaag kreeg ik via WhatsApp de foto's. En ik ben zo blij. Zo leuk om deze foto's te hebben en te zien hoe ze eruit zag toen ze jong was.
Bijlagen
IMG-20180117-WA0015.jpg
IMG-20180117-WA0015.jpg (94.37 KiB) 2124 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Does72
#3328612
Kaela schreef:Wat leuk! Wat een poepig veulentje was ze! En nu inderdaad onherkenbaar, maar wel met een hele lieve uitstraling!
Ze is ook erg lief, dus die uitstraling klopt helemaal.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3328717
Ik was vrij vandaag; en er stond op het moment dat ik uit mijn werk zou komen file op de snelweg; totale vertragingstijd 4 uur.... Dus ook al zou ik binnendoor zijn gereden zou ik nu nog niet thuis zijn conclusie ik heb een goede dag uitgekozen om vrij te nemen....
Eigenlijk is de reden dat we morgen op wintersport gaan, mijn 2e geluksmomentje
Gebruikersavatar
Door pike
#3328723
Abiri schreef:Zo leuk... Ik ben echt blij. Afgelopen zondag was er een wedstrijd bij ons op de manege en daar was iemand die ons paard herkende. Ze werkte vroeger bij de fokker van ons paard en ze had waarschijnlijk nog foto's van haar toen ze veulen was. Wij hebben een schimmel die bruin geboren is en toen we haar kochten heb ik de fokker gevraagd of hij misschien foto's had van haar toen ze jong was, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Dus ik was zeer blij verrast dat zij nog wat foto's had.
Vandaag kreeg ik via WhatsApp de foto's. En ik ben zo blij. Zo leuk om deze foto's te hebben en te zien hoe ze eruit zag toen ze jong was.
Wat leuk zeg dat je nog die foto hebt gekregen. Leuk paardje, hoe oud is ze nu, ze is nog steeds behoorlijk grijs. Ik vind ze zo altijd op hun mooist qua kleur.
Gebruikersavatar
Door Does72
#3328730
pike schreef:Wat leuk zeg dat je nog die foto hebt gekregen. Leuk paardje, hoe oud is ze nu, ze is nog steeds behoorlijk grijs. Ik vind ze zo altijd op hun mooist qua kleur.
Ze wordt in maart 8 jaar. Ik verwacht niet dat ze helemaal wit zal worden. Ze wordt wel elke keer iets lichter. Wat dat betreft is een schimmel erg leuk, ze veranderen steeds :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door