Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3364207
Je pup van 5 maanden in de ren/bench doen want je gaat boodschappen doen. Thuis komen en bij de deur begroet worden door diezelfde pup. Bij inspectie blijken pup en interieur nog heel ::) :biggrin2:

(ze is in de ren op de bench gesprongen en vanaf de bench de kamer in gok ik want bench zat nog dicht en de ren stond nog keurig op zijn plaats)
Door Lizzy
#3364211
zurca schreef:Je pup van 5 maanden in de ren/bench doen want je gaat boodschappen doen. Thuis komen en bij de deur begroet worden door diezelfde pup. Bij inspectie blijken pup en interieur nog heel ::) :biggrin2:

(ze is in de ren op de bench gesprongen en vanaf de bench de kamer in gok ik want bench zat nog dicht en de ren stond nog keurig op zijn plaats)
Slim pupje ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3364221
zurca schreef:Je pup van 5 maanden in de ren/bench doen want je gaat boodschappen doen. Thuis komen en bij de deur begroet worden door diezelfde pup. Bij inspectie blijken pup en interieur nog heel ::) :biggrin2:

(ze is in de ren op de bench gesprongen en vanaf de bench de kamer in gok ik want bench zat nog dicht en de ren stond nog keurig op zijn plaats)
Vindingrijk pupje Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3364226
Je puppegup, die hard richting de 14 gaat maar dat zelf niet weet, zien genieten van haas, ree, pompoen en bataat met als toetje hazenribben. Zo fijn.
Door Eef+Stippels
#3364591
Pauline schreef:Je puppegup, die hard richting de 14 gaat maar dat zelf niet weet, zien genieten van haas, ree, pompoen en bataat met als toetje hazenribben. Zo fijn.
Genieten is dat :-*
Door hannabelgje
#3365091
Gisteren was ik mijn sapjes een beetje beu omdat de eerste ontzettend smerig was. Besloten om vandaag te blenderen met recepten die ik zeker lekker vind. Ik zit nu dus aan een smoothie van hazelnoot/rijstmelk met bosbessen, banaan en kaneel. Het is zalig!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door eelke
#3365107
Jaaaa! Ik had eerder moeten mopperen :D

Een uur met Joep in het zonnetje gelopen. Best nog een stevige wind, maar heerlijk, licht!! Joep was er ook gelukkig mee want die zag kans om toch een sloot in te duiken (dat vind ik eigenlijk niet zo'n goed idee meer met deze temperaturen en het feit dat hij geen echte jonge god meer is, kou op de spieren). Maar goed, het gebeurde, hij genoot, en ik ga nu maar even goed bekijken of hij er niet stijf van wordt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door