Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3328276
Siberienne schreef:Ik had gisteren nog een geluksmomentje ; allemaal IJslandse paarden geknuffeld, wat zijn die leuk! Zo lief en rustig, en die manen, zo mooi! Was echt gave ervaring.

Geluksmomentje van vandaag; beetje gewerkt, goed gesprek mediator gehad en manlief kreeg zojuist met wat knopjes duwen onze weigerachtige verwarmingsketel weer aan de praat :biggrin2: de radiatoren worden weer warm!
Waar was je dan?

Ijslanders zijn de leukste. Modderige lieve haarballen als je er naast staat, vuurspuwend samenwerkend temperament als je er op zit.
Door Siberienne
#3328278
Kaela schreef:Waar was je dan?

Ijslanders zijn de leukste. Modderige lieve haarballen als je er naast staat, vuurspuwend samenwerkend temperament als je er op zit.

Weekendje Eiffel op de Heidberghof, stoeterij van goede bekenden van ons. http://www.heidberghof.info

Niks voor jou om daar een keer weekend door te brengen? Zijn aardige mensen. Je kunt ook mee rijden ed. Ze hebben 30 paarden staan.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328287
Geluksmomentje vandaag was toch wel de reactie van mijn vriend op het doosje merci + kaartje omdat we vandaag 13 jaar samen zijn :D
Ook gelachen om reactie van mannelijke collega: als je al zo lang samen bent kan je er ook wel tweede man bij hebben ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3328318
Siberienne schreef:Weekendje Eiffel op de Heidberghof, stoeterij van goede bekenden van ons. http://www.heidberghof.info

Niks voor jou om daar een keer weekend door te brengen? Zijn aardige mensen. Je kunt ook mee rijden ed. Ze hebben 30 paarden staan.
Oooooh ja, dat is zeker iets voor mij! Kan meneer lekker op eigen benen door de eifel wandelen. Ik hou het er even bij voor onze vakantieplannen, want die gaan we zeer binnenkort maken.
Door Siberienne
#3328322
Kaela schreef:Oooooh ja, dat is zeker iets voor mij! Kan meneer lekker op eigen benen door de eifel wandelen. Ik hou het er even bij voor onze vakantieplannen, want die gaan we zeer binnenkort maken.
Wij huren meestal het huisje, die staan iets verderop op de heuvel omdat op het bedrijf ook kippen, katten enzo rondlopen, dat is met onze meneren niet zo heel handig, maar het nieuwe appartement voor 2 personen dat ze gemaakt hebben is echt mooi - en ruim. En oh ja, de hondjes die er rondlopen hebben vaak ernstige knuffeltekorten vinden ze zelf ;D :biggrin2:
Door Siberienne
#3328323
dinky89 schreef:Geluksmomentje vandaag was toch wel de reactie van mijn vriend op het doosje merci + kaartje omdat we vandaag 13 jaar samen zijn :D
Ook gelachen om reactie van mannelijke collega: als je al zo lang samen bent kan je er ook wel tweede man bij hebben ;D

;D ;D ;D ;D
Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3328379
dinky89 schreef:Geluksmomentje vandaag was toch wel de reactie van mijn vriend op het doosje merci + kaartje omdat we vandaag 13 jaar samen zijn :D
Ook gelachen om reactie van mannelijke collega: als je al zo lang samen bent kan je er ook wel tweede man bij hebben ;D

Gefeliciteerd :-*
Door Eef+Stippels
#3328387
dinky89 schreef:Geluksmomentje vandaag was toch wel de reactie van mijn vriend op het doosje merci + kaartje omdat we vandaag 13 jaar samen zijn :D
Ook gelachen om reactie van mannelijke collega: als je al zo lang samen bent kan je er ook wel tweede man bij hebben ;D
Wat leuk, gefeliciteerd!
En idd een 2e man kan best ;D
Door - pien -
#3328404
dinky89 schreef:Geluksmomentje vandaag was toch wel de reactie van mijn vriend op het doosje merci + kaartje omdat we vandaag 13 jaar samen zijn :D
Ook gelachen om reactie van mannelijke collega: als je al zo lang samen bent kan je er ook wel tweede man bij hebben ;D
Gefeliciteerd :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328410
Eef+doggies schreef:Wat leuk, gefeliciteerd!
En idd een 2e man kan best ;D
Erge is dat ik ook wel een man weet die dat heel erg graag zou willen ;D
Hoor van collega's wel eens dat die blijkbaar zit te wachten tot ik hem uitnodig voor een afspraakje ;D
Door Eef+Stippels
#3328458
dinky89 schreef:Erge is dat ik ook wel een man weet die dat heel erg graag zou willen ;D
Hoor van collega's wel eens dat die blijkbaar zit te wachten tot ik hem uitnodig voor een afspraakje ;D
Hoeft alleen je 1e man nog even in te stemmen en dan heb je het voor elkaar :cool: :biggrin2: ;D
Door Siberienne
#3328464
Eef+doggies schreef:Hoeft alleen je 1e man nog even in te stemmen en dan heb je het voor elkaar :cool: :biggrin2: ;D

;D ;D ;D hoe zou dat nou zijn, een harem? Wel erg vermoeiend als ze tegelijk griep hebben maar op andere momenten ook wel gezellig???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door