Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320632
Het is geen momentje van de dag eigenlijk. Maar we hadden dus nog niet de moeite genomen om ook Oli en Maci samen in de auto te zetten. Omdat we dachten dat het niet nodig zou zijn... Maar nu moeten we dat toch alsnog gaan aanleren :D . Ja het ging slecht met het bruine beertje, we moesten toch naar de da wegens groeiende onrustige wratten,en door alles wilde ik weer een schildklier test, hij is al meer dan 5 jaar stabiel op dezelfde medicatie, eh correctie was! Hij krijgt nu dus een tijd meer hormoon en hij speelt met Fozzy :o en wil weer wandelen :D . Tuurlijk blijft hij oud, maar hij lijkt wel een paar jaar jonger. Rest van bloedwaarden waren trouwens ok, ook geen leverproblemen meer :D
Maar het geluksmomentje dagelijks is dus om hem weer te zien spelen, huppelen met wandelen, lekker op schoot en gewoon dat ie weer blij is. :D
Door Eef+Stippels
#3320652
Kaio schreef:Het is geen momentje van de dag eigenlijk. Maar we hadden dus nog niet de moeite genomen om ook Oli en Maci samen in de auto te zetten. Omdat we dachten dat het niet nodig zou zijn... Maar nu moeten we dat toch alsnog gaan aanleren :D . Ja het ging slecht met het bruine beertje, we moesten toch naar de da wegens groeiende onrustige wratten,en door alles wilde ik weer een schildklier test, hij is al meer dan 5 jaar stabiel op dezelfde medicatie, eh correctie was! Hij krijgt nu dus een tijd meer hormoon en hij speelt met Fozzy :o en wil weer wandelen :D . Tuurlijk blijft hij oud, maar hij lijkt wel een paar jaar jonger. Rest van bloedwaarden waren trouwens ok, ook geen leverproblemen meer :D
Maar het geluksmomentje dagelijks is dus om hem weer te zien spelen, huppelen met wandelen, lekker op schoot en gewoon dat ie weer blij is. :D
Wat heerlijk!! :D :D

Mijn meiden zorgen elke dag voor tig geluksmomenten, ze zijn zo lief, grappig en gezellig :)
(en Bella is ondeugend, die rooft gewoon mijn zakken leeg terwijl ik het tuig van haar zus afdoe :o :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3320722
Dat als je twee lange dagen moet werken het grijs en grauw is, en als je de ochtend vrij hebt en gaat hardlopen de zon zo uitbundig schijnt.

Meneer ging ook mee (hij loopt nogal snel, ik ren nogal langzaam ;D ), super gezellig!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3320758
Vandaag heerlijk een dagje gespijbeld van werk en met vriendlief en Charlie naar Tuinland in Zwolle geweest. Heerlijk de kerstafdeling bezocht en beroofd en wat violen mee genomen! Afgesloten bij de Mc. Voor ons een echt genietdagje.
Charlie ook helemaal moe nu.
Morgen weer aan het werk maar vandaag nemen ze niet meer af!
Door zurca
#3320773
Ziggy die vandaag redelijk gegeten heeft en happy-de-peppy een paar gekke sprongen in de tuin heeft gedaan.
We durven niet te blij te zijn maar ze lijkt zich een heel klein beetje beter te voelen...
Door smulpaap
#3320881
zurca schreef:Ziggy die vandaag redelijk gegeten heeft en happy-de-peppy een paar gekke sprongen in de tuin heeft gedaan.
We durven niet te blij te zijn maar ze lijkt zich een heel klein beetje beter te voelen...


Dat is fijn om te mogen lezen :-* :-*
Door zurca
#3320889
Ook vandaag is er weer best aardig gegeten. Er gaat weer wat vlees naar binnen en ook het nieuwe blikvoer (ze wou alleen maar whiskas eten en daar heb ik nu een betere vervanger voor gekocht) gaat er best goed in.
Ik heb zelfs, uit wanhoop, brokken gekocht. Dat en de whiskas was het enige waar ze wat van wou eten. We gaan dus vooruit wat dat betreft.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3321025
zurca schreef:Ook vandaag is er weer best aardig gegeten. Er gaat weer wat vlees naar binnen en ook het nieuwe blikvoer (ze wou alleen maar whiskas eten en daar heb ik nu een betere vervanger voor gekocht) gaat er best goed in.
Ik heb zelfs, uit wanhoop, brokken gekocht. Dat en de whiskas was het enige waar ze wat van wou eten. We gaan dus vooruit wat dat betreft.
Ik duim dat deze stijgende lijn zich voortzet!
Door smulpaap
#3321026
zurca schreef:Ook vandaag is er weer best aardig gegeten. Er gaat weer wat vlees naar binnen en ook het nieuwe blikvoer (ze wou alleen maar whiskas eten en daar heb ik nu een betere vervanger voor gekocht) gaat er best goed in.
Ik heb zelfs, uit wanhoop, brokken gekocht. Dat en de whiskas was het enige waar ze wat van wou eten. We gaan dus vooruit wat dat betreft.
Goed zo , als het maar smaakt :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3321037
zurca schreef:Ook vandaag is er weer best aardig gegeten. Er gaat weer wat vlees naar binnen en ook het nieuwe blikvoer (ze wou alleen maar whiskas eten en daar heb ik nu een betere vervanger voor gekocht) gaat er best goed in.
Ik heb zelfs, uit wanhoop, brokken gekocht. Dat en de whiskas was het enige waar ze wat van wou eten. We gaan dus vooruit wat dat betreft.

Dit geeft de burger moed! Heel fijn dat ze weer wat eet :-*
Door Siberienne
#3321258
Oh Wow constance, wat gaaf!

Op ‘t huidige werk is ‘t wat druk en iedereen is gestresst. Met 1 vd collega’s beetje lopen geiten en de hele afdeling had lol met ons :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3321259
constance.blokzijl schreef:Afgelopen donderdag is ons huis op funda gekomen, en vandaag hebben we de vraagprijs als bod gekregen.... ik denk dat we morgen uit eten gaan!
Mag ik het adres van jouw makelaar ::)

Top nieuws Constance!!! :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3321260
Kim_S schreef: Mag ik het adres van jouw makelaar ::)

Top nieuws Constance!!! :-*
Tja... de huizenmarkt is lichtelijk overspannen in Zwolle momenteel. Enorm tekort, zeker voor starters... Van de 44 woningen die de afgelopen week op de markt kwamen waren wij de enige die in de categorie tussen de 200.000 en 250.000 zaten... veel er net boven sommige eronder... M.a.w. Super verkoopbaar huis dus Afbeelding
Het totaal aantal objecten wat te kooo staat is gemiddeld 600 in Zwolle..... veel te weinig natuurlijk!

Voor ons wel super fijn uiteraard!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door