Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3335737
Kim_S schreef:Mooi!!!

Mijn geluksmomentje: vanochtend een ontzettend gezellige mevrouw bij de receptie van het bedrijf waar ik op bezoek was :biggrin2:
Goh dat is toevallig! Ik had echt een hele leuke dame die moest ingeschreven worden bij mij aan de receptie haha
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3335738
Wat een mooi resultaat Constance :)

Geluksmoment: Vanmiddag op gesprek bij mogelijke klant en uur later al bericht dat ze graag met mij in zee willen :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3335739
constance.blokzijl schreef:Goh dat is toevallig! Ik had echt een hele leuke dame die moest ingeschreven worden bij mij aan de receptie haha
Ze vond de film ook erg leuk zeker :biggrin2:
Door - pien -
#3335752
Ik zat te stressen om iets en toen appte dochter mij hoe het ging (vraagt ze nooit, alleen als ze weet dat er iets aan de hand is) en ze had vrij en of we een bakkie konden doen. Ze kon wel naar mij komen (dan vergoed ik de reis voor de arme studente) en zij nam dan wat kipafval mee van de Turk in de stad.
Dus we gingen samen op pad. Toen ze hier binnenkwam lekker knuffelen met de hondjes die haar al heeel lang niet hadden gezien (Gabi blijft op z'n plaats, die vindt bezoek doodeng dus die begeleid ik en de visite ook ;) ). Toen mocht dochterlief rijden naar het volgende dorp.
Eerst gingen we lunchen bij de Hema (tweede broodje halve prijs, dat kwam mooi uit :P ), toen naar de winkel voor wat groente, onderweg kwamen we nog een Poolse supermarkt tegen dus daar ook even binnen gesnuffeld, naar Barista Café voor een lekker bakkie, weer naar ons dorp want ik wilde even langs de kringloopwinkel, kijken of ze nog wat leuks hadden.
Onderweg naar de kringloopwinkel kwamen we langs een winkel die ik al eerder had gezien maar ik kon er geen chocola van maken wat het nou was...een galerie of zo ? ? ? Nu zag ik mensen zitten en ik zag ineens een turquoise krukje :D Wij naar binnen, bleek het een soort dagbesteding te zijn voor mensen met een licht- tot matige verstandelijke beperking. Ze maken van alles van hout en papier (of beschilderen Ikea-spullen of keramiek). Heel leuk en kleurrijk! Op mijn turquoise krukje bleken allemaal lieveheersbeestjes te staan en toen we afgerekend hadden zei een mevrouw 'die heb ik gemaakt' ;D
Toen gingen we naar de kringloopwinkel en vond ik een leuk zomerjurkje voor 3,50 en ik heb een dik AHkookboek gescoord voor 1.50€. Dat geef ik aan zoonlief, in de hoop dat hij koken een beetje leuker gaat vinden :P
Dat waren een heleboel geluksmomentjes :smitten:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3335812
Kim_S schreef:Whaaaaaaa gefeliciteerd!! :D
Dankjewel! Bizar hoe snel het kan gaan. Maandag CV afgeleverd, gisteren al gesprek en uur later bevestiging dat ik opdracht mag gaan doen. Dacht dat is per 1 april, kreeg ik vandaag bericht 26 maart starten. Geloof dat ze mij graag snel aan de slag willen hebben :biggrin2:
Door Siberienne
#3335814
dinky89 schreef:Dankjewel! Bizar hoe snel het kan gaan. Maandag CV afgeleverd, gisteren al gesprek en uur later bevestiging dat ik opdracht mag gaan doen. Dacht dat is per 1 april, kreeg ik vandaag bericht 26 maart starten. Geloof dat ze mij graag snel aan de slag willen hebben :biggrin2:
Stoer! Gefeliciteerd Dinky!
Door hannabelgje
#3336457
dinky89 schreef:Ik mag maandag starten met mijn eerste opdracht als zelfstandige :D
Gefeliciteerd!
Ik had vandaag mijn beoordelingsgesprek op het werk. Ze waren erg tevreden en mijn contract wordt met een jaar verlengd. Ook krijg ik loonsverhoging. Super blij! Ik vind dat toch altijd wel spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door