Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3324020
Blij voor het kleine meisje Pluk!!

OT: vandaag de laatste cursusdag van de Fokkerscursus van de NVSW gehad. Inclusief presentatie van een hypothetische combinatie van Atz met een Wetter teefje. Ontzettend veel geleerd en (deze is toch wel voor het klaagtopic) me ook soms wel ontzettend geërgerd aan verouderde theorieën over gedrag en voeding... Gelukkig was dat maar af en toe.

Certificaat is onderweg, daar doen we het voor :)
Door Siberienne
#3324310
Na alle gedoe van het afgelopen jaar zegt de ene collega ‘ze zullen je wel missen op je oude werk, met al het werk dat je hier verzet en als ik zie hoe goed je het doet’ en de tweede die zegt ‘goh, je zou hier zo tussen passen’ en de 3e die me veel relaxter, zelfverzekerder en ontspannen vindt. Ik voel dat zelf ook, maar jeetje wat is het leuk om dit zo terug te horen. Ik loop al de hele dag met een grote glimlach rond.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3324312
Wat fijn, Siberienne! Gaf men maar wat vaker zulke complimentjes, doet de mens goed!

Ik ga morgen mijn vaste contract tekenen bij mn "nieuwe" werkgever, per februari EINDELIJK na 6 jaar van die uitzendbureau's en payroll systemen af. :D
En dan volgt binnen 2 maand een salarisverhoging die ik wel kan gebruiken, zeg maar.
Ik ben blij. :cool:
Door Siberienne
#3324315
Hylos schreef:Wat fijn, Siberienne! Gaf men maar wat vaker zulke complimentjes, doet de mens goed!

Ik ga morgen mijn vaste contract tekenen bij mn "nieuwe" werkgever, per februari EINDELIJK na 6 jaar van die uitzendbureau's en payroll systemen af. :D
En dan volgt binnen 2 maand een salarisverhoging die ik wel kan gebruiken, zeg maar.
Ik ben blij. :cool:
Wat fijn Hylos! Gefeliciteerd !
Door frodo quin
#3324322
Siberienne schreef:Na alle gedoe van het afgelopen jaar zegt de ene collega ‘ze zullen je wel missen op je oude werk, met al het werk dat je hier verzet en als ik zie hoe goed je het doet’ en de tweede die zegt ‘goh, je zou hier zo tussen passen’ en de 3e die me veel relaxter, zelfverzekerder en ontspannen vindt. Ik voel dat zelf ook, maar jeetje wat is het leuk om dit zo terug te horen. Ik loop al de hele dag met een grote glimlach rond.
Fijn dat je zo gewaardeerd wordt en ze het ook nog laten blijken :)
Hylos schreef: Ik ga morgen mijn vaste contract tekenen bij mn "nieuwe" werkgever, per februari EINDELIJK na 6 jaar van die uitzendbureau's en payroll systemen af. :D
En dan volgt binnen 2 maand een salarisverhoging die ik wel kan gebruiken, zeg maar.
Ik ben blij. :cool:
Proficiat!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324325
Hylos schreef:Wat fijn, Siberienne! Gaf men maar wat vaker zulke complimentjes, doet de mens goed!

Ik ga morgen mijn vaste contract tekenen bij mn "nieuwe" werkgever, per februari EINDELIJK na 6 jaar van die uitzendbureau's en payroll systemen af. :D
En dan volgt binnen 2 maand een salarisverhoging die ik wel kan gebruiken, zeg maar.
Ik ben blij. :cool:
Wat fijn! Het is je zó gegund :-*
Siberienne schreef:Na alle gedoe van het afgelopen jaar zegt de ene collega ‘ze zullen je wel missen op je oude werk, met al het werk dat je hier verzet en als ik zie hoe goed je het doet’ en de tweede die zegt ‘goh, je zou hier zo tussen passen’ en de 3e die me veel relaxter, zelfverzekerder en ontspannen vindt. Ik voel dat zelf ook, maar jeetje wat is het leuk om dit zo terug te horen. Ik loop al de hele dag met een grote glimlach rond.
Wat heerlijk! Vooral dat je het zelf zo voelt, maar om het ook terug te krijgen is een fijne bevestiging.
Door Zuzanna
#3324345
Wat fijn Sibrienne, om dat van anderen te horen en het zelf ook te voelen! Een mooie manier om het nieuwe jaar in te gaan!

Hylos, gefeliciteerd! Een vast contract, toppie gedaan!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3324353
Kim_S schreef:Blij voor het kleine meisje Pluk!!

OT: vandaag de laatste cursusdag van de Fokkerscursus van de NVSW gehad. Inclusief presentatie van een hypothetische combinatie van Atz met een Wetter teefje. Ontzettend veel geleerd en (deze is toch wel voor het klaagtopic) me ook soms wel ontzettend geërgerd aan verouderde theorieën over gedrag en voeding... Gelukkig was dat maar af en toe.

Certificaat is onderweg, daar doen we het voor :)

Feli! Wat is dat voor cursus en wat kun je ermee?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3324357
Angelique schreef:Feli! Wat is dat voor cursus en wat kun je ermee?
Dank :)

Het is een theoretische cursus over alles wat met het fokken van honden te maken heeft. Het maken van de juiste combinatie qua inteelt en gezondheid, dekking, dracht, geboorte en verzorging van de pups. In eerste instantie is de cursus opgezet voor beginnende fokkers van Stabijs en Wetters, maar er zat ook een dame met Oud-Duitse Herders bij deze keer.

Ik vond het erg interessant, maar er waren wel een aantal vastgeroeste opvattingen waar ik het niet mee eens was :biggrin2:
Denk dat het voor doorgewinterde fokkers zoals jij niet echt wat toevoegt, volgens mij heb je alles al een keer in de praktijk meegemaakt :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3324358
O, en wat kun je er mee; het is de bedoeling dat Atz (na nog wat verplichte onderzoekjes) op de dekreuenlijst van de NVSW komt. Met het certificaat van de cursus komt ik dan ook in aanmerking voor het fokkers-/dekreuencertificaat van de NVSW. En dat is dan weer om aan te kunnen tonen dat ik (in theorie nog) weet wat er komt kijken bij het fokken, en dat ik me braaf aan de regeltjes hou :)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3324381
Allerlei collega's die de opvulling van het kerstpakket (kartonnen wokkeldingen) bij me komen brengen. Vol vertwijfeling wat ik er nou toch mee moet :???:

Scott z'n geluksmoment: ik heb een supergave snuffeldoos gekregen :D
En vrouwtje heeft nog een vuilniszak vol van die wokkeldingen voor als ze vies of plat zijn.
IMG-20171214-WA0002.jpeg
IMG-20171214-WA0002.jpeg (1.27 MiB) 1545 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3324383
Ik heb sinds 10 jaar weer eens acrylnagels! Ziet er weer superleuk uit!
Afbeelding

Ik ben een ‘velletjesplukker’ ik bijt geen nagels maar pluk wel aan de velletjes bij mijn nagels, hoe meer stress hoe heftiger dus ik heb mijn hele vingers weer kapot. 15 jaar geleden zette een vriendinnetje mijn nagels altijd omdat in die tijd het stress niveau ook wat hoog was en dit werkt goed, de nagels zijn te dik om nog iets kapot te kunnen krabben of te plukken. Zij doet het niet meer maar er zit tegenwoordig een salon in de stad waar je met een uurtje weer buiten staat met mooie nagels! Ik ben happy!
Nu nog zien hoe dit werkt met honden.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door