Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3322901
pike schreef:Pistes? Die zijn toch om op te skieën? :biggrin2:

Ik heb mijn hele leven nog nooit in/op een piste gereden :biggrin2:
dat deed je in de bak, binnenbak of buitenbak. En als je op wedstrijd was: in de ring, of de rijbaan :biggrin2:

En niet werken in het bos? Ik heb ze wel gezien hoor, die het niet konden laten om schouderbinnenwaart sof verzameld over het bospad te gaan :-X
Is toch niets mis mee? Ik rij met de ijslanders nooit in de bak, maar we doen onderweg altijd wat oefeningen om ze soepel van lijf en leden te houden. En lange rechte stukken verzameld draven, tolten of galoperen is heel fijn voor het rechtrichten, balans en tempowisselingen. Wordt je tenminste niet elke zoveel meter weer in een bocht gedwongen.
Door smulpaap
#3322934
Zuzanna schreef:Een Belgische collega van me was op zoek naar een huis en vertelde dat ze in een schoendoos wilde wonen. Huh, wat?! Een huis met een plat dak dus ;D

Mijn geluksmomentje: rustig naar de bushalte lopen, mooi op tijd zijn en maar één minuut moeten wachten :)
Als ze hier zijn geweest vraag ik nog voordat ze weer weggaan , willen jullie nog iets eten ? Antwoord : Ik zit goed , dat vraag ik niet :biggrin2:
Maar dat wil dus zeggen dat ze geen trek (meer ) hebben
Door eelke
#3322976
Bohhhh ipv aan mijn gewrichten trekken heeft de fysio nu rustig en zachtjes mijn spieren behandeld. Ik voel de warmte gewoon mijn schouders in stromen, fijn!!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323023
Die is lollig Eelke!

Ik had een bijzonder bakje koffie vandaag op het werk. Moest eigenlijk met een foto die ze ter plaatse van je maakte, maar ik liet deze foto (met witte achtergrond) zien en toen mocht dat bij hoge uitzondering. Ikke pret!

Afbeelding
Door Siberienne
#3323024
Wat gaaf Karin! Echt mooi gedaan :)


Ik ben sinds gisteren weer geheel arbeidsgeschikt. Niet meer deels ziek, voelt ook als erkenning voor het harde werk van mezelf om uit dit dal te klimmen.

We zijn er nog niet, moet nog mediation traject gaan volgen maar het voelt toch als last van mijn schouders!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3323030
Kaela schreef:Die is lollig Eelke!

Ik had een bijzonder bakje koffie vandaag op het werk. Moest eigenlijk met een foto die ze ter plaatse van je maakte, maar ik liet deze foto (met witte achtergrond) zien en toen mocht dat bij hoge uitzondering. Ikke pret!

Afbeelding
Wauw! :o
Knap.
Dat wordt machinaal gedaan vermoed ik? Maar dat het kan...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323039
pearlsofpassion schreef:Wauw! :o
Knap.
Dat wordt machinaal gedaan vermoed ik? Maar dat het kan...
Ja ze laden de foto in een machine, daar zetten ze een handgemaakte cappuccino in en dan doen ze dat denk ik met iets erop branden. Hoe ze dat voor elkaar krijgen, geen idee.
Siberienne schreef:
We zijn er nog niet, moet nog mediation traject gaan volgen maar het voelt toch als last van mijn schouders!
Super, wat ontzettend fijn voor je! Bevalt je nieuwe plekje nog steeds goed!
Door Siberienne
#3323055
Kaela schreef:


Super, wat ontzettend fijn voor je! Bevalt je nieuwe plekje nog steeds goed!

Ja, ik krijg het vertrouwen weer terug in mezelf, dat ik mijn werk nog kan en iedereen probeert me te steunen. Is erg prettig. Goede gesprekken met collega’s, voel me weer normaal mens ;) ;) ;) ;)
Maar ja, het is tijdelijk, ik werk als extra dus blijven hier zit er niet in. Maar goed, als ik zie wat ze zelf allemaal aan hun hoofd hebben en dan toch de moeite nemen om mij dit te bieden, ik ben er echt blij mee.
Door smulpaap
#3323067
Siberienne schreef:Wat gaaf Karin! Echt mooi gedaan :)


Ik ben sinds gisteren weer geheel arbeidsgeschikt. Niet meer deels ziek, voelt ook als erkenning voor het harde werk van mezelf om uit dit dal te klimmen.

We zijn er nog niet, moet nog mediation traject gaan volgen maar het voelt toch als last van mijn schouders!


Wat fijn om te mogen lezen Sibirienne , dat is weer goed voor je zelfvertrouwen ook :-*
Door frodo quin
#3323074
Siberienne schreef:Ja, ik krijg het vertrouwen weer terug in mezelf, dat ik mijn werk nog kan en iedereen probeert me te steunen. Is erg prettig. Goede gesprekken met collega’s, voel me weer normaal mens ;) ;) ;) ;)
Maar ja, het is tijdelijk, ik werk als extra dus blijven hier zit er niet in. Maar goed, als ik zie wat ze zelf allemaal aan hun hoofd hebben en dan toch de moeite nemen om mij dit te bieden, ik ben er echt blij mee.
Het klinkt alsof je op een fijne plaats terecht bent gekomen. Ik ben blij voor jou :)
Door Eef+Stippels
#3323146
Siberienne schreef:Ja, ik krijg het vertrouwen weer terug in mezelf, dat ik mijn werk nog kan en iedereen probeert me te steunen. Is erg prettig. Goede gesprekken met collega’s, voel me weer normaal mens ;) ;) ;) ;)
Maar ja, het is tijdelijk, ik werk als extra dus blijven hier zit er niet in. Maar goed, als ik zie wat ze zelf allemaal aan hun hoofd hebben en dan toch de moeite nemen om mij dit te bieden, ik ben er echt blij mee.
Dat is fijn zeg :-*
Door Siberienne
#3323195
Ja he? De weg is omhoog ;)

En gisteren had ik ineens een nieuw themanummer, zo’n liedje dat uitdrukt, zo voel ik me



Keihard meebleren in de auto, vooral met “ik denk niet dat ik ooit verander
want dat duurt bij mij nooit lang en ik heb er ook geen zin in
en ik was het niet van plan ” :biggrin2: :biggrin2:
Door Siberienne
#3323196
Spot durfde zojuist uit zichzelf bij mij op de bank te komen! En het mocht van Shadow :P :biggrin2: ;D

Ik heb mijn liefste husky op schoot :) :)
92D0C5F5-FF11-4449-9CC6-ED71D5103A2E.jpeg
92D0C5F5-FF11-4449-9CC6-ED71D5103A2E.jpeg (182.32 KiB) 1484 keer bekeken
Door smulpaap
#3323210
Het hagelt , het hagelt . Er is hier iemand heel erg blij :D Ze zit nog steeds buiten met het hoofd omhoog , te kijken of er nog meer van dat leuks gaat vallen :biggrin2:
Net de deur even open voor de freule , ze blaft niet als ze naar binnen wil . Nee hoor moeder ik zit hier prima , veel plezier :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door