Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3373454
Ok, weer wat toegevoegd aan mijn boodschappen lijstje, dank Eelke !

Omdat naast een klaag ook iets positief mag; vanmorgen prachtige haas gezien, flinke wandeling gedaan in oms heerlijk rustige buitengebied. Vlak naast de deur. We denken sterk over verhuizen maar of we dit zo snel weer terug gaan vinden...

En Spot heeft gelukkig de hele nacht niet gejankt
Door Mandarijn
#3373704
eelke schreef:Ik dacht, heb je een diploma nodig om benzine af te laten rekenen? En toen, van de brandweer, aahh!! Gefeliciteerd!
;D ;D , benzine afrekenen is makkelijker. Ik moet zorgen dat mijn collega's zo snel mogelijk water hebben om te blussen door de pomp te regelen op de tankautospuit.

Bedankt voor de felicitaties
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3373809
Ik heb misschien eindelijk een adres gevonden om regelmatig rijles te kunnen gaan volgen! Daar zou ik zo blij mee zijn. Duimen dat ik snel er heen kan voor een proefles en dat het echt wat is!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3373877
En ja hoor... ik heb er weer een diploma bij: HACCP!!!!!!

Was heel veel om te leren, grootste gedeelte heb je niet eens nodig... oefentoetsen gingen perfect (alleen meerkeuze vragen)... gisteravond examen gehad: 10 meerkeuze, 5 open vragen en dan n.a.v. een lang verhaal de registratieformulieren invullen.... pffff.... registratieformulieren heb ik nog nooit ingevuld sinds ik hier werk , behalve het schoonmaakformulier.... dus ik had mn twijfels... maar vanmiddag tijdens de schoolpauze, het verlossende telefoontje: geslaagd met een 6,8...... heb ik toch genoeg goed ingevuld ;D ....

Nu nog het Allergenen examen, dus nog ff aan de studie.......
Door - pien -
#3374115
CindyMayella schreef:En ja hoor... ik heb er weer een diploma bij: HACCP!!!!!!

Was heel veel om te leren, grootste gedeelte heb je niet eens nodig... oefentoetsen gingen perfect (alleen meerkeuze vragen)... gisteravond examen gehad: 10 meerkeuze, 5 open vragen en dan n.a.v. een lang verhaal de registratieformulieren invullen.... pffff.... registratieformulieren heb ik nog nooit ingevuld sinds ik hier werk , behalve het schoonmaakformulier.... dus ik had mn twijfels... maar vanmiddag tijdens de schoolpauze, het verlossende telefoontje: geslaagd met een 6,8...... heb ik toch genoeg goed ingevuld ;D ....

Nu nog het Allergenen examen, dus nog ff aan de studie.......
Gefeliciteerd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door