Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3363042
Fenixjuh schreef:WHAAAAA!!!!
Ik heb een brief gekregen *hyper*
Ik ben weer gestart met mijn studie, erg zwaar natuurlijk, en niet leuk... Door de faalangst alleen mijn eindexamen niet gehaald, maar door ontwikkelingen moet ik 2 jaar studeren >:(
De decaan heeft me (sinds hij van mijn verhaal weet) altijd gesteund en nou krijg ik een brief, dat als ik voor augustus 2020 mijn diploma haal, mijn prestatiebeurs wordt omgezet in een gift XD XD XD
Iets wat met alle veranderingen in het onderwijs heel bijzonder is!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Wat super fijn Fenixjuh!
Door Siberienne
#3363043
hannabelgje schreef:+1
Ik heb er zelf bijna 10 jaar over gedaan om weer iets te vinden met meer vastigheid en toekomst. Ik hoop dat 2019 het jaar wordt dat ik een vast contract krijg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat hoop ik ook voor je! Ik duim
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3363068
Sinds begin november lauw douchen ivm kapotte thermostaatkraan. Morgen eindelijk weer een warme douche :D Wij hebben een regendouche waarvoor ze geen losse kranen verkopen en de oude thermosstaatkraan wilde niet uit elkaar waardoor losse onderdelen bestellen geen optie was ::) Maar nu dus nieuwe en dus weer warme douche :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3363086
Vanavond even bij de buren op bezoek, erg gezellig. Maar vooral, Charlie alleen thuis gelaten, kijken hoe dat ging want in Deventer kon hij echt niet alleen blijven, nog geen 5 minuten. En hij is gewoon stil gebleven, sterker nog wij spiekten door het raam toen we terug gingen en meneer lag heerlijk relaxt te slapen!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3363093
pearlsofpassion schreef:Wat heelijk!
Hij is echt zoveel relaxter en blijer daar hé? En blijkbaar voelt ie zich ook veiliger.
Super!

Zalig ook dar jullie nu samen weer 'thuis' zijn. :)
Ja het is echt zo heerlijk om hem zo weer te zien, zo'n blij ei en zo heerlijk relaxt.

Je hebt het mooi gezegd, we zijn echt weer thuis. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3363099
pluk schreef:Sneeuw!
IMG_20181216_015052.jpg
Aaaah en vond Scot dat wel leuk????

Ik zit klaar, zodra het licht wordt ga ik foto's maken. Het gaat zo rap smelten, dus zal snel moeten zijn!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3363102
Training gaat vandaag niet door en ik hoorde dat nèt voordat ik naar buiten ging. Hoera, terug mijn bed in dacht ik.
Maar omdat ik Atz ook zijn geluksmomentje gunde, zijn we nog een stuk gaan wandelen in de sneeuw, in het pikkedonker.
Nu gaat mijn geluksmoment weer in, terug in mijn warme bedje :D
Door Eef+Stippels
#3363141
Charlie Angel schreef:Vanavond even bij de buren op bezoek, erg gezellig. Maar vooral, Charlie alleen thuis gelaten, kijken hoe dat ging want in Deventer kon hij echt niet alleen blijven, nog geen 5 minuten. En hij is gewoon stil gebleven, sterker nog wij spiekten door het raam toen we terug gingen en meneer lag heerlijk relaxt te slapen!
Fijn is dat!!
En herkenbaar, Bella voelt zich in ons nieuwe huis en buurt ook veel relaxter.

Gefeliciteerd met de nieuwe baan, Siberienne en CindyMayella!!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3363149
Kaela schreef:Aaaah en vond Scot dat wel leuk????
Verse sneeuw wel en alleen de eerste dag.
Daarna ontdekt hij dat het minder goed snuffelt en is de lol er af :biggrin2:
Door eelke
#3363293
Joep is naar de kapper geweest en nu is ie schoon en fluffy en er is veeeeeeeeeeeeeeel haar uit. (en er komt nog steeds haar vanaf ::) maar dat zal nu toch echt wel minder gaan worden).

Waarom doe ik dat ook al weer niet gewoon vaker?

Goed, voor Joep was het begin geen geluksmoment want het overviel hem nogal en die stond de eerste tijd te bibberen in de wasbak. Toen er later snoep bij aan te pas kwam vond hij het allemaal helemaal top, en toen de schaar en fohn weg waren wilde hij eigenlijk liever niet meer weg.

En hij is lekker nog echt Joep want alleen zijn voetjes zijn een beetje geknipt, dus nog steeds een warrige blondie ipv een modelhond :cool:

En de droger komt woensdag. En donderdag komt er vlees. En dan heb ik donderdagavond vakantie, ga ik vrijdag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel boodschappen doen en dan dus heerlijk relaxen daarna.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3363312
Eef+doggies schreef:
Fijn is dat!!
En herkenbaar, Bella voelt zich in ons nieuwe huis en buurt ook veel relaxter.

Gefeliciteerd met de nieuwe baan, Siberienne en CindyMayella!!
Fijn hè en ook apart. Ligt het puur aan de omgeving of ligt het aan het feit dat baasjes zich veel beter voelen in die omgeving en dus meer rust uitstralen.
Door Eef+Stippels
#3363450
Charlie Angel schreef:Fijn hè en ook apart. Ligt het puur aan de omgeving of ligt het aan het feit dat baasjes zich veel beter voelen in die omgeving en dus meer rust uitstralen.
Ja, ook apart idd.
Ik gok een combinatie van beide..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door