Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3359828
Je eerste, echte, werkdag weer na zo'n periode... ja kan me indenken dat dat als een geluksmomentje voelt :-*

Mijn geluksmomentje ligt momenteel aan mijn voeten. Een slapende pup, die nu de rust in haar koppie en lijf heeft om zelf lekker te gaan liggen slapen zonder dat ik haar in de bench moet stoppen :-*
Door eelke
#3359939
Het is echt lekker weer zeg, 13 graden en zon! Dat was een heerlijk rondje met het hondje net. Hondje ook weer blij, die kon modderpootjes halen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360043
Bij de Drentse Aa een rit op een super lieve ijslander gemaakt. Wat was dat genieten, zonnetje erbij, prachtige herfstkleuren, tölten door een dik pak bladeren. Super fijn paardje, heerlijk aan de hulpen en zo relaxt. Twee vriendinnen mee die net zo hard genoten en na de rit 8 jaar elkaar niet zien bijgekletst tijdens een lunch die tot 18.30 uur duurde! Ik voel me alsof ik een week vakantie heb gehad!
Door Siberienne
#3360048
Heerlijk Karin!

Na toch wel moeilijke periode tijdelijk aan het werk, tot 1 januari

En waar ik me vorige week nog zorgen maakte, heb ik nu 4 opties voor eens. 2 sollicitaties voor 1 jaar ‘met uitzicht op permanent’, bij 1 eerste gesprek gehad en ziet heel positief uit, 1 hoor ik deze week of ik op gesprek kan komen (vermoed van wel) en 1 voor vast maar heel ver weg en 1 voor 3 mnd die me sowieso wil hebben. Keuze stess! Maar wat heerlijk om te merken dat ze me graag zien komen!
Door - pien -
#3360056
Wat geweldig Siberienne!
Je hebt het voor 't uitkiezen :D

Mijn geluksmomentje was toen ik op mijn vingers morste met Gabi's eten en in een reflex wilde ik het bíjna aflikken maar gelukkig herinnerde ik me op tijd dat het havermout met pens was :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3360058
Vandaag training mogen geven in eindhoven. Na een wat moeizaam begin kwam het daarna toch meer los :D ivm reistijd (3 uur enkele reis) was ik gisteravond al naar eindhoven en kwam ik in het glow festival terecht :D
Door Eef+Stippels
#3360131
- pien - schreef: Mijn geluksmomentje was toen ik op mijn vingers morste met Gabi's eten en in een reflex wilde ik het bíjna aflikken maar gelukkig herinnerde ik me op tijd dat het havermout met pens was :biggrin2:
;D ;D ;D


Wakker gezoend worden door een stippel met trek :D
Door Siberienne
#3360190
wat een heerlijke geluksmomentjes allemaal

IK vond een plekje waar de mannen eindelijk nog eens even los konden rennen en ze waren super braaf: hielden mij goed in de gaten en kwamen echt elke keer als ik riep aanstuiven
IMG_3036.JPG
IMG_3036.JPG (4.1 MiB) 1903 keer bekeken
Door Lizzy
#3360217
Ik kom nooit (vrijwel nooit) in dit topic maar ik moet toch even mijn geluksmomentje van de dag delen. Ik loop al de hele dag te flippen van blijdschap!

Een tijdje terug had ik een drachtige garnaal met groene eitjes. Ik dacht "als dat maar goed gaat". Vandaag zag ik 3 van haar bloedmooie kindertjes in mijn aquarium :smitten: . Ze zijn PIEPKLEIN (echt mm werk). En nu heb ik nog 3 drachtige garnaaltjes rondhobbelen. Blij mee :circle:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3360219
Gefeliciteerd oma Lizzy!
Heb je ook een foto van je verse kleinkinderen?

(Als Leo recepten nodig heeft voor garnalencocktail, garnalensate, dingen met trassi, etc, dan heb ik nog wel wat in de kast staan in wat kookboeken :biggrin2: )
Door Lizzy
#3360220
koekje schreef:Gefeliciteerd oma Lizzy!
Heb je ook een foto van je verse kleinkinderen?

(Als Leo recepten nodig heeft voor garnalencocktail, garnalensate, dingen met trassi, etc, dan heb ik nog wel wat in de kast staan in wat kookboeken :biggrin2: )
Whahahaha :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: . Leo moest ook ontzettend lachen en wil wel wat recepten ;D ;D ;D ;D

Nee, ik heb geen foto's.... Ze zijn ZO piepklein, hooguit 3 mm en voor 3/4 doorzichtig. Ubercute :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door