Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3353820
- pien - schreef:Jaaa! Hij durft ook naar visite toe (als ze helemaal stil blijven zitten ;D ), aan ze te snuffelen en een snoepje aan te nemen :cool:
;D Een echte bikkel :smitten:

Bella loopt altijd om mensen heen om dan stiekem van achteren aan ze te snuffelen :biggrin2:
Door hannabelgje
#3353874
Nou de dazen weg zijn vanmorgen weer heerlijk ontspannen kunnen wandelen in ons favoriete zondagochtend stukkie. Dat was echt heel lang geleden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353875
Fijn he, dat die stomme stekers weg zijn! Ik kon ein-de-lijk met paardrijles een buitenrit maken, volledig daasvrij!

En op het eind begon ik pijn in mijn kont te krijgen. Waren we gewoon een uur en drie kwartier op pad geweest ipv het uur dat een les normaal duurt. En daar hoefde ik ook nog eens niet extra voor te betalen, dubbelop mazzel!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3353876
Ik had het hele weekend niks gepland (dat is echt nooit!) en heb in 2 hele dagen 2 kinderkamers uitgemest. Mijn hemel wat verzamelen die dames een zooi :o
Nu kunnen ze weer lopen in hun kamer, èn alles weer terugvinden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3353879
CindyMayella schreef:Uhhh..... hier krijg ik de mededeling:ruim niets op, want dan kunnen we niets terug vinden?????
O maar ze hebben samen met mij opgeruimd, dat helpt :biggrin2:
Ga dat ècht niet alleen doen :P
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3353881
Sinds ze hier op de middelbare zitten, zijn er teveel belangrijke spullen.... dus sinds 2 en 4 jaar mogen ze zelf hun kamer opruimen, schoonmaken EN stofzuigen :D ;D ..... erg hè?!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3353884
Hier zijn ze 9 en 5, en ik help heus wel maar ze mogen echt zelf leren dat ze niet alles kunnen bewaren. Vooral de oudste wil echt elk snippertje bewaren... Dus heeft ze nu een hele grote doos voor alles wat ze wil bewaren waar ik het nut niet van inzie. Als die vol is moet er wat uit. Hopelijk leert ze zo in te schatten wat echt bewaard moet worden en wat niet.
Door Eef+Stippels
#3354126
Met Xindy naar de osteopaat geweest, en Bella ging mee omdat ze anders alleen thuis zou zijn. Ik vroeg me nog wel af of ik haar er een plezier mee zou doen, omdat ze de laatste maanden al zoveel medische bezoeken heeft moeten afleggen, maar het ging super! Ze was vrolijk aan het rondscharrelen, aan het kwispelen en helemaal niet bang :) Misschien omdat zij dit keer niet aan de beurt was, alleen haar zus? Normaal gaat Xindy overal met Bella mee naar toe en is zij de steunende factor, maar nu nam Bella die rol op zich :-* Xindy vond niet alles fijn, en kreeg dan heel veel kusjes op haar neus :smitten: :smitten: (dat vindt Xindy irritant :cool: maar het was lief bedoeld ;D ).
Door Siberienne
#3354151
Ik heb weekend! Werk nu maar drie dagen in de week, wat relaxed is dat! Kreeg een leuk compliment vandaag dat ze zo fijn met me hadden samengewerkt.


En oh ja, maar liefst zeven reeen op het ochtend rondje!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3354159
Kaela schreef:Vandaag weer een stapje gezet. Heb nu extra hard duimpjes nodig, vrijdag weet ik of het gelukt is!
Helaas, helaas, het mocht niet zo zijn.

Ik had voor het eerst belangstelling voor mijn bruidsfotografie via mijn site. Via het contactformulier, contact gehad via email, kennismakingsgesprek gehad. Maar ze gingen ook naar 2 andere fotografen en hebben voor een van de andere gekozen.
Toch heel tevreden. Ze hebben mij gevonden, ze vonden mijn site leuk genoeg om contact te leggen, zijn op gesprek geweest. Heb ik weer veel van geleerd.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3354187
Op de markt groente halen voor Flow haar groentemix was leuk vandaag. De groenteboer had een aantal kratten staan met niet verkoopbare groenten, niet mooi genoeg voor de verkoop. Toen ik zei dat ik groente nodig had voor een groentemix voor de hond mocht ik daar uitzoeken voor de helft van de prijs. Gevolg is dat ik 14 verschillende groenten heb meegenomen, voor de helft van hun oorspronkelijke prijs en voor ongeveer 7 euro meer had dan ik eigenlijk kon dragen. :biggrin2: De mix is inmiddels gemaakt en goedgekeurd door de barones. :thumbup: We kunnen weer een maand vooruit.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3354220
Jammer dat het niet doorgegaan is Kaela maar inderdaad, ze hebben je wel weten te vinden :)

Was vandaag voor gesprek in Leeuwarden. Na afloop was het half 11 en besloot ik spontaan kopje koffie bij mijn opa te gaan drinken. Hij huppelde zo ongeveer door het huis heen zo blij was hij :D Zo fijn om iemand zo blij te maken met een klein gebaar :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door