Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3353172
Het laatste rondje met Rana drupte het alleen wat maar met Dex kregen we een heuse hoosbui >:( Die warmte was op het einde ook een beetje to much maar ben ook niet zo van de hoosbuien :( Oooh wacht dit is het geluks topic eeeeeh nou ja met Rana had ik geen hoosbui :)
Door hannabelgje
#3353310
Weekend vol geluksmomenten. Op zaterdag naar Imagine Dragons in Gelredome. Daarna in een prachtig hotel blijven slapen en vanmiddag op het gemakje weer richting huis gereden. Dit alles met mijn nichtje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353537
Kaela schreef:Heel groot zakelijk geluksmomentje. Fingers crossed dat het eind augustus een definitief succes wordt!
Vandaag weer een stapje gezet. Heb nu extra hard duimpjes nodig, vrijdag weet ik of het gelukt is!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3353540
constance.blokzijl schreef:Ik heb een dag eerder vakantie! En omdat ik donderdag al vrij was heb ik nu vanaf morgen 16 uur al vakantie!!
Jij hebt in de agenda gekeken zeker, dat je precies vanaf donderdag vrij was? ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3353541
Kaela schreef:Vandaag weer een stapje gezet. Heb nu extra hard duimpjes nodig, vrijdag weet ik of het gelukt is!
Ik duim!! :-*

Bij ons heeft het duimen niet geholpen helaas :-\
Maar misschien werkt het wel met vertraging, dus duimpjes zijn nog steeds welkom.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3353542
Kim_S schreef: Jij hebt in de agenda gekeken zeker, dat je precies vanaf donderdag vrij was? ::)
Nou...... heel stiekem....
Nee hoor, jij hebt dat volgens mij zo geregeld, ik ben altijd vrij op donderdag Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353544
Kim_S schreef:Ik duim!! :-*

Bij ons heeft het duimen niet geholpen helaas :-\
Maar misschien werkt het wel met vertraging, dus duimpjes zijn nog steeds welkom.
Die draaien zeker nog voor jullie Kim :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3353545
constance.blokzijl schreef:Nou...... heel stiekem....
Nee hoor, jij hebt dat volgens mij zo geregeld, ik ben altijd vrij op donderdag Afbeelding
Het was de schuld van diegene die me heeft aangemeld, die wilde op donderdag! :P

Nou fijne vakantie dan hè. En de groeten :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door