Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3316895
-Annemarie- schreef::thumbup:
:beerchug:

Over een paar dagen tekenen we de definitieve koopovereenkomst voor ons huis, nu nog alles met het nieuwe huis zien te regelen.
Door Siberienne
#3316896
Tanna schreef::beerchug:

Over een paar dagen tekenen we de definitieve koopovereenkomst voor ons huis, nu nog alles met het nieuwe huis zien te regelen.
Gefeliciteerd! Op naar het volgende mozaïek traject :biggrin2:
Door hannabelgje
#3316905
Vannacht heeft voor het eerst sinds maanden Zoë weer op bed geslapen. Als het warm is ligt ze liever op de grond, maar vanmorgen dus heerlijk wakker geworden met een hond in bed. Zalig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Tanna
#3316946
hannabelgje schreef:Vannacht heeft voor het eerst sinds maanden Zoë weer op bed geslapen. Als het warm is ligt ze liever op de grond, maar vanmorgen dus heerlijk wakker geworden met een hond in bed. Zalig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Oh, wat gezellig! Onze hond slaapt sinds vorig jaar zomer niet meer op bed, wil zelfs niet eens meer mee naar boven. Dat mis ik enorm.
Door Siberienne
#3317515
Geen ganzen in de wei, dus jut en jul konden vandaag even los rauzen. Kriebels uit de poten!
Drie keer terugroepen, drie keer komen was ook geen gekke score!

Heerlijke wandeling vanmorgen dus.
En in de tuin is het nu ook niet beroerd toeven.
Door eelke
#3317521
Heerlijk hé!

Joep heeft een opa en oma geadopteerd geloof ik. Een wat ouder stel waarvan hun golden retriever net overleden is. Ik stond even met hem te kletsen, hij riep al meteen zijn vrouw, en Joep werd door haar los geklikt zodat hij even binnen kon spelen ;D en daarna mocht hij ook nog in de tuin bij de koi karpers kijken en werd er met balletjes gegooid. Haha, nu kunnen we echt niet meer fatsoenlijk langs dat huis lopen, dan wil ie steeds naar binnen.
Oh en zoals het een goede opa en oma betaamd kreeg hij natuurlijk ook koekjes :P

Ik vind het wel leuk, ik zie iedereen er van genieten :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317584
Oh wat leuk Eelke! Die mensen zullen daar vast enorm blij van worden en Joep ook!

Oma was ook dol op Oscar. Hij mocht altijd mee naar binnen, ook al maakte hij de kraakheldere kamer dan vies. En ze moest altijd even aaien, wat dan vaak resulteerde in een of andere houtgreep knuffel. En ik dan maar schietgebedjes prevelen "Laat Oma heel, Laat Oma heel!" en dat deed ie dan ook. Zo apart, hoe ze dingen soms aan kunnen voelen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3318173
Ik ga vandaag 2 mensen en hun honden/katten heel blij maken en heb al de hele tijd voorpret. Geven is minstens zo leuk als krijgen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door