Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3279388
pike schreef:Dat is zeker gaaf zeg. De enigste das die ik tot nu toe gezien heb was een dode :'(

Oooh hoop houden: onze eerst das was ook een dode.
Toen een paar keer in het donker bij hardlopen/steppen
En de laatste jaren 2x jonkies overdag en nu deze volwassen meneer. Hun burcht ligt pal naast een honden-uitlaat-pad. Voor mijn gevoel worden ze echt minder schuchter en het worden er steeds meer!
We wonen hier nu een jaar of 12 en pas de laatste 4 jaar zien we ze onregelmatig. Het blijft gaaf!
#3279423
Charlie Angel schreef:Top zeg, zeker als het ook een reëel bod is!

Het was een reeel openingsbod, nu maar kijken waar het naartoe gaat :nerves: :)

En dan afwachten of de financiering rond komt. We hebben al meer geinteresseerden gehad, maar die kregen het niet rond en dan houdt het ook op.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3279432
Met Oscar een nieuw omheind losloopveldje uitgeprobeerd. Geen onverdeeld succes, aangezien er van teveel aanlooproutes zijn, dus weinig overzicht. Maar met de bevroren grond gaf het Oscar wel even de kans om het gaspedaal weer eens ouderwets in te trappen! Lang geleden dat ie zo lekker gerend heeft, zijn pretbekje was dan ook genieten!
#3279446
Eef+doggies schreef:
Het was een reeel openingsbod, nu maar kijken waar het naartoe gaat :nerves: :)

En dan afwachten of de financiering rond komt. We hebben al meer geinteresseerden gehad, maar die kregen het niet rond en dan houdt het ook op.
Spannend, ik hoop dat deze mensen alles rondkrijgen dan!
Door zurca
#3279454
Gisteren sinds heel erg lange tijd weer eens gaan wandelen bij Westenschouwen. De laatste keer dat we daar waren was met Tous... En met Tous zagen wij daar altijd wel wat...
Staan we gisteren te twijfelen over welk pad we in zouden gaan, "wat liepen we vroeger?? ". Zeggen we allebei tegelijk we gaan die kant op. Lopen we dat pad in, ligt er op zeer korte afstand van het pad een grote groep Damherten. Wij rustig doorlopen en ze bleven liggen. Nog een stuk verder, drie Reeen. En later op de wandeling nog eens een paar Damherten. Echt...Tous heeft ze voor ons "klaar gezet", geen wandeling in Westenschouwen zonder hertjes...
Gebruikersavatar
Door joel
#3279608
Angelique schreef:Zal ik anders voor je beslissen :biggrin2: Dat formaat went snel hoor :reindeer:
Ik heb besloten en alsvast voor mijn verjaardag gekregen: tis een systeemcamera geworden van Panasonic, toch net wat meer dan compact en niet zo zwaar als de meeste spiegelreflex camera's, vandaag de eerste foto's "lekker lui op de bank" binnen gemaakt, nu hopen op wat mooier weer en dan kijken voor de actie foto's buiten :D

Afbeelding

Afbeelding

Onze htk-muis
Afbeelding
#3280812
renate1985 schreef:Ons geluk momentje voor vandaag:
We hebben de koopovereenkomst getekend voor ons eerste koophuis! :D
Enige nadeel.... over een paar maanden verhuizen ;D
Gefeliciteerd! En dat verhuizen is echt even doorbijten. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3280828
renate1985 schreef:Ons geluk momentje voor vandaag:
We hebben de koopovereenkomst getekend voor ons eerste koophuis! :D
Enige nadeel.... over een paar maanden verhuizen ;D
Sterkte! Wij zijn inmiddels helemaal rond, was wel flink gedoe met de hypotheek. . Tegen de tijd dat het rond is, kijk je vast uit naar de verhuizing ;)
Door renate1985
#3280836
Dank jullie !!
Wij hebben voordat we gingen kopen al met de hypotheek adviseur gezeten wat voor ons de mogelijkheden waren dus dat scheelt enorm.
We hebben de hypotheekofferte ook al binnen. Nu zorgen dat we alles in orde hebben en daar hebben we tot begin mei voor dus dat moet goed gaan komen.
Door - pien -
#3280856
Gister heb ik Poef (kater, 11 jaar) gevangen en opgesloten in het reismandje voor een ritje da...hij at niet, terwijl hij hier echt de grootste vreetzak is, en bromde naar alles wat maar naar 'm keek.
Bij de da stond ik voor Jan Jurk want hij liet geen pijn zien ::)
Het was koorts, waarschijnlijk een abces...nu krijgt 'ie z'n medicijnen fijngestampt in een dotje leverworst want bij de da was 'ie mak als een lammetje maar als wij 'm een pil zouden moeten geven liggen we helemaal open :-X En hij is sterk :o
Ik heb 'm gister steeds verteld dat ik voor 'm zou zorgen en dan vond 'ie 't maar niet fijn maar het moest wel even!
Vanmorgen heeft hij weer gegeten en klom hard knorrend op mijn schoot :smitten: en hebben we heerlijk gekoekeld en hij heeft me helemaal ondergekwijld ;D
Hij was toch weer blij met me geloof ik :biggrin2: En ik ben heel blij dat het weer goed gaat met m'n lieveling!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door