Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3240860
Gisteren en vandaag paar uurtjes in de tuin kunnen werken terwijl meneer bij me lag. Het gaat steeds beter met het omgaan met prikkels en hyper worden. Kunnen we eindelijk aan het achterstallig onderhoud gaan beginnen

Afbeelding

Excuses voor de nekhernia
Door Lil
#3240912
Heerlijk als dat hyper worden in goede banen kan worden geleid! Hier werd weer eens een hyper van het passen...

Maar deze gaat hem toch echt worden. Als het hoger zit, dan komt de ring in het zachte gedeelte van zijn hals.

Afbeelding

Afbeelding
Door Mowgli
#3240915
Ik ga a.s. maandag weer een weekje naar mijn ouders en natuurlijk mijn zus met man en kids bezoeken. Ik ben zooooo benieuwd naar mijn neefje en nichtje :D (en nee Frau Antje, ik heb de e-mail nog niet ontvangen).
Door eelke
#3240971
Ik heb de box van mijn auto geloof ik ietswat opgeblazen. Nu kraakt ie, maar met een beetje fantasie speelt er nu elk liedje een tuba mee; poempoempoempoempoem. Toch best lollig.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3240978
eelke schreef:Ik heb de box van mijn auto geloof ik ietswat opgeblazen. Nu kraakt ie, maar met een beetje fantasie speelt er nu elk liedje een tuba mee; poempoempoempoempoem. Toch best lollig.

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn moeder overleden is en nee dat is geen geluksmomentje... Maar mam hield ontzettend van veldbloemen, er was voor haar niets mooiers. Fietsen Eddie en ik vanmiddag naar Weerselo en komen langs een fietspad waarvan ik al duizend keer heb geroepen: "Daar wil ik ook nog een keer langs". "Kom maar op" zei Eddie, dus zo gezegd zo gedaan. Ellenlang door de velden en langs de beek en..... langs 3 grote akkers vol veldbloemen!!! Dat had ze echt voor ons gearrangeerd!

Afbeelding
Door eelke
#3240979
Ooohhh da's toch een kadootje hé Pauline!

Om nog toe te voegen, verdriet kan toch ook wel een soort van geluk zijn. Het gemis van het moois wat je gehad hebt. Koesteren enzo.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3240984
eelke schreef:Ooohhh da's toch een kadootje hé Pauline!

Om nog toe te voegen, verdriet kan toch ook wel een soort van geluk zijn. Het gemis van het moois wat je gehad hebt. Koesteren enzo.
Ik begrijp wat je bedoelt! En ook geluk omdat zij niet meer hoeft te lijden en "goed" is gestorven. Omdat ik in elke regenboog haar liefde voor mij voel (ze zei voor haar heengaan dat elke regenboog een groet van haar aan mij zou zijn) en omdat ik heel vaak droog thuis kom en dat het dan ineens begint te regenen! Hahaha dan heeft ze de regen voor mij "opgehouden!"
Door Lil
#3240985
Na een hoop ellende in het dorp sinds vandaag leuk contact hier in de straat. Net bedacht ik mij dat ik misschien wel iets leuks had om samen te doen, namelijk mindfullness avonden bezoeken en ik kreeg meteen een berichtje dat ze binnenkort meegaat.
Door eelke
#3240986
Pauline schreef:Ik begrijp wat je bedoelt! En ook geluk omdat zij niet meer hoeft te lijden en "goed" is gestorven. Omdat ik in elke regenboog haar liefde voor mij voel (ze zei voor haar heengaan dat elke regenboog een groet van haar aan mij zou zijn) en omdat ik heel vaak droog thuis kom en dat het dan ineens begint te regenen! Hahaha dan heeft ze de regen voor mij "opgehouden!"

Ja, mooi is dat! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door