Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3240180
Mowgli schreef:
Ik heb gisteravond éindelijk mijn vijf toeristische teksten bij de docent ingeleverd. Dit was echt de allerlaatste opdracht van dit collegejaar en de enige die ik nog moest halen. Vanmorgen bij het opstaan had ik al een antwoord van de docent. Mijn teksten zijn goed en hebben een uitnodigend karakter :D De laatste vijf studiepunten heb ik nu ook in mijn zak :) Ik mag op 1 september in het vierde en laatste jaar starten :D
Gefeliciteerd!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3240261
Gefeliciteerd Mowgli!


Ik heb vanmorgen eindelijk weer "aan de andere kant" kunnen lopen, is zo mooi daar. Gedurende een maand of zo stikt het daar van de steekvliegen maar die zijn nu zo goed als allemaal finito :D
Door Lil
#3240265
Kaio schreef:Gefeliciteerd Mowgli!


Ik heb vanmorgen eindelijk weer "aan de andere kant" kunnen lopen, is zo mooi daar. Gedurende een maand of zo stikt het daar van de steekvliegen maar die zijn nu zo goed als allemaal finito :D
Oooo fijn!!!! Kan ik heel langzaam ook weer eens richting onze drie bomen langs de weilanden.
Door Lil
#3240292
hannabelgje schreef:Hier nog steeds dazen hoor. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Bummer. Dan durf ik het nog niet. Maar wel jammer. Open veld is echt te warm nu. Vroeger durfde ik wel, maar ze steken Kimba ook. Mega bulten op mini hondje van 6 kg. :'(
Door Lil
#3240325
Veel te lang wachten wordt beloond!

Zo'n gave nieuwe tuigen! Kleintje was in donker te slecht zichtbaar. Jones is dat super, maar ik vertrouw de naden van zijn tuig niet helemaal en wilde eigenlijk een beter model.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Lil
#3240346
geen idee waarom het weer dubbel ging
Laatst gewijzigd door Lil op wo 17 aug 2016, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3240347
MarijeEnBoomer schreef:zit die niet veel te laag bij Jones?
Nope. Zit wel scheef zag ik net. Het is een y-tuig, geen standaard.

Ik durfde deze foto niet zo goed te plaatsen... Alles wat nieuw is is spannend.

Afbeelding
Door Lil
#3240350
MarijeEnBoomer schreef:Het laat we zien waarom ik met mijn honden die geen standaard lijf hebben geen hurtta wil kopen.
Ik zou dit tuig niet goed vinden maar ieder z'n ding!
Valt precies op de juiste punten in tegenstelling tot de perfect fit die we met geen mogelijkheid passend krijgen in de winkel. De eerste foto zat hij idd net scheef, kan nu niet meer omdat hij strakker is gesteld.

Het is dus NIET de bedoeling dat het om de hals valt dit model.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door