Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3224899
eelke schreef:Dan nog ff je bus rijbewijs halen? (meer-personen rijbewijs? ) Dan is ie vol denk ik?

Normaal gesproken wel, maar dan moet ik de trekker nog geloof ik :biggrin2: En ach, wie weet doe ik dat ook nog wel. Gewoon voor de heb, en omdat het al zo lastig is om te halen. In elk geval zei de examinator, goh, het begint al aardig op te schieten zo ::) Ach, net weer €32,80 af mogen tikken om uberhaupt het volgende examen te mogen doen, dus het stroomt aardig leeg op deze manier. Oh, en het CBR doet haar uiterste best om binnen 4 weken! te beslissen of ik rijvaardig ben. Ik heb tenslotte pas een kleine 2 miljoen kilometer ervaring, hahaha.
Door jasmijn
#3224913
EliScooby schreef:Normaal gesproken wel, maar dan moet ik de trekker nog geloof ik :biggrin2: En ach, wie weet doe ik dat ook nog wel. Gewoon voor de heb, en omdat het al zo lastig is om te halen. In elk geval zei de examinator, goh, het begint al aardig op te schieten zo ::) Ach, net weer €32,80 af mogen tikken om uberhaupt het volgende examen te mogen doen, dus het stroomt aardig leeg op deze manier. Oh, en het CBR doet haar uiterste best om binnen 4 weken! te beslissen of ik rijvaardig ben. Ik heb tenslotte pas een kleine 2 miljoen kilometer ervaring, hahaha.
Een trekker rijbewijs hoef je alleen te halen als je je reibewijs nog niet hebt, en mag je van af je 16 de halen.
Als je een gewoon rijbewijs hebt mag je ook gewoon op een trekker rijden ;)
Dus volgens heb je ze bijna allemaal, ik weet niet of je je heftruck rijbwijs al hebt want dat is wel eentje die je los moet halen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3224914
eelke schreef:Ben je niet oud genoeg om je trekker er gratis bij te krijgen?
Hoho jongedame, zo oud ben ik ook nog niet! Maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk, hahaha. Ik denk dat ik het gewoon niet hoef te hebben om trekker te mogen rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3224926
Na een half jaar ge-emmer eindelijk een tevreden klant. Kost wat moeite maar dan heb je ook wat. Pffffffff....

En het lijkt beter te gaan met kleine Atz. Ook pfffff.....

:D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3224956
Kim_S schreef:Na een half jaar ge-emmer eindelijk een tevreden klant. Kost wat moeite maar dan heb je ook wat. Pffffffff....

En het lijkt beter te gaan met kleine Atz. Ook pfffff.....

:D

:groupwave2: :yeah: :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3225007
Kim_S schreef:Mijne ook! :D

Nou nog tijd vinden om te lezen ::)
Men neme pup op schoot, laten hem de plaatjes kijken en zegge: zo moet het dus!
Goed excuus om tijd te maken, toch? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3225015
Geluksmoment van de dag: net een ontsnapte hond weten te vangen die vannacht niet thuis geslapen heeft. Eigenaren waren compleet overstuur, hond loopt nooit los maar was uit zijn tuig gewurmd.

Zag hem lopen bij ons achter de wei. Eigenaren geroepen en samen de hond weten te pakken.
Ooh ik moet er niet aan denken hoe ze zich gevoeld moeten hebben, gelukkig is hij weer thuis!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3225028
Wat fijn Hope!

OT: Totaal niet uitgerust wakker worden, daardoor wel mooi vroeg met Oscar en logé naar het losloopveldje kunnen waar ze heerlijk gerend hebben en vervolgens de tijd hebben om nog even in bad te tukken. Nu lekker fris en fruitig voor mijn avonddienst met uitzicht op (niet neerstortende!!!) vliegtuigen. Ik ga mijn camera meenemen, eens zien of ik wat leuks kan kieken vanaf de 6de verdieping.
Door Anne in Zweden
#3225036
Hope schreef:Geluksmoment van de dag: net een ontsnapte hond weten te vangen die vannacht niet thuis geslapen heeft. Eigenaren waren compleet overstuur, hond loopt nooit los maar was uit zijn tuig gewurmd.

Zag hem lopen bij ons achter de wei. Eigenaren geroepen en samen de hond weten te pakken.
Ooh ik moet er niet aan denken hoe ze zich gevoeld moeten hebben, gelukkig is hij weer thuis!
Goeie actie! Wat een nachtmerrie inderdaad, je hond kwijt zijn... Fijn dat hij weer bij zijn baasjes is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door