Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3224407
cj schreef:Klinkt super Jasmijn! Is jullie winkel in P'end?
Saskia
Nee zijn winkel is in Amsterdam op de Haarlemmerstraat, casa bocage heet ie.
Hij heeft allemaal Portugese producte waaronder dus wijn en echt helen lekker hapjes ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3224424
Vandaag met Charlie naar Otterlo geweest om te titeren. Meneertje had nog steeds geen enting nodig! Na zijn pup entingen heeft hij altijd goed titers gehad en dus nooit meer een enting gehad.
Verder kwam mijn broer onverwacht langs, die was in het Deventer ziekenhuis voor zijn werk geweest. Geheel als verrassing, dat zijn nog eens geluksmomenten.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3224425
Lil schreef:Een goede ingeving gehad en met de gescheurde pees in mijn onderbeen naar de fysiotherapeut gegaan. Hij heeft medical taping gedaan en echt het is wonderlijk spul. A ik heb een enorme pleisterallergie maar voel hier helemaal niets van. B het werkt gewoon meteen al super goed met pijn en lopen. Vijf van die stukjes tape... Wonderlijk vind ik dat, maar ik ben er heel blij mee. :D
Hihi, ik ken ook meerdere wonderlijke verhalen met medical taping :-) vind het ook erg prettig materiaal, net een laagje stof. Bij mij blijft het minstens een week zitten (daarna is werking/rek er wel uit). Je kan er ook gewoon mee douchen of zwemmen.
Wanneer het wat loslaat/eraf moet is de minst pijnlijke manier van verwijderen wat mij betreft onder de douche flink inzepen met zeep en dan rustig lostrekken (anders worden mijn benen zo ongeveer geharst :-X )
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3224427
dinky89 schreef:Hihi, ik ken ook meerdere wonderlijke verhalen met medical taping :-) vind het ook erg prettig materiaal, net een laagje stof. Bij mij blijft het minstens een week zitten (daarna is werking/rek er wel uit). Je kan er ook gewoon mee douchen of zwemmen.
Wanneer het wat loslaat/eraf moet is de minst pijnlijke manier van verwijderen wat mij betreft onder de douche flink inzepen met zeep en dan rustig lostrekken (anders worden mijn benen zo ongeveer geharst :-X )
En als je het een geluksmomentje wil laten blijven: scheren voor het erop plakken :-X Fijn dat het zo goed voor je werkt Lil!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3224429
jasmijn schreef:Nee zijn winkel is in Amsterdam op de Haarlemmerstraat, casa bocage heet ie.
Hij heeft allemaal Portugese producte waaronder dus wijn en echt helen lekker hapjes ;)
Zo leuk!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3224430
Kaela schreef:En als je het een geluksmomentje wil laten blijven: scheren voor het erop plakken :-X Fijn dat het zo goed voor je werkt Lil!

Hihi ja idd dat is beste manier om geen last te hebben van losgerukte haren ;D
Maar ik bedenk dat altijd te laat omdat ik het voor mijn knie laat doen door mijn moeder dus erg onregelmatig ;-) gewoon als ik daar eens langs kom op bezoek (van haar ken ik dus ook de 'wonderen').

Geluksmoment: constateren dat ik zowaar beetje bruin lijk te worden ipv minder wit :)
Door Lil
#3224478
Kaela schreef:En als je het een geluksmomentje wil laten blijven: scheren voor het erop plakken :-X Fijn dat het zo goed voor je werkt Lil!
Ik was bij een vreemde (man nog wel) dus beentjes waren mooi vers geschoren. ;) :biggrin2:
Door Lil
#3224813
Lil schreef:Ik was bij een vreemde (man nog wel) dus beentjes waren mooi vers geschoren. ;) :biggrin2:
Deze leuke man heeft nieuw kunstwerk verzonnen en gemaakt. Kan er goed mee uit de voeten (te goed, wordt al overmoedig :D )
Door Anne in Zweden
#3224845
jasmijn schreef:Nee zijn winkel is in Amsterdam op de Haarlemmerstraat, casa bocage heet ie.
Hij heeft allemaal Portugese producte waaronder dus wijn en echt helen lekker hapjes ;)

:dribble: :dribble: :dribble:

Hij heeft niet toevallig een paar kistjes Periquita van José Maria da Fonseca staan..? Zo ja, dan mogen die met een lijntje mee naar Brabant! Lekkaaaaah!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3224884
Examen bijzondere verrichtingen voor de motor gehaald. Ik is een blij mens. Dit is namelijk het eerste praktijkexamen voor een rijbewijs dat ik in 1x gehaald heb. Nu de verkeersdeelname ook zo en dan kan ik de hele papierwinkel in die nieuwrijbewijsalsjegrootrijbewijshebt heet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door eelke
#3224885
EliScooby schreef:Examen bijzondere verrichtingen voor de motor gehaald. Ik is een blij mens. Dit is namelijk het eerste praktijkexamen voor een rijbewijs dat ik in 1x gehaald heb. Nu de verkeersdeelname ook zo en dan kan ik de hele papierwinkel in die nieuwrijbewijsalsjegrootrijbewijshebt heet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dan nog ff je bus rijbewijs halen? (meer-personen rijbewijs? ) Dan is ie vol denk ik?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door