Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3222644
jasmijn schreef:Mijn vriend huurt zijn magazijn van een ouder wat knorrige man die nog al kan zeuren over kleine dingen, hij is wel aardig hoor maar je kend ze wel drama maken om niks.

Nu had hij gehoord dat ik zwanger was en hebben we gelijk een auto zitje van hem gekregen die hij voor zijn klein kinderen had maar niet meer nodig was, dat was echt al heel erg lief van hem.

Maar hij had mijn vriend ook verteld dat zijn zoon nog een kinderwagen had en dat hij zou vragen of wij die mochten, de zoon vond het geen probleem maar zijn vrouw wou hem niet weg geven maar verkopen.
Dus heeft die oude man de Kinderwagen voor €100,- van zijn zoon gekocht om aan ons te kunnen geven na dat hij hem opgeknapt heeft.

Ik was zo ontzetten verbaast en ontroerd toen ik dat hoorde, die mopperende oude man die ons gewoon een kinderwagen cadeau geeft.

Weer even een herrindering dat mensen niet zijn zo als ze doen, maar veel meer dan je aan de buiten kant kan zien.
Wat onwijs lief van die meneer! Wat kan de wereld en mensen toch mooi zijn...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3222652
jasmijn schreef:Mijn vriend huurt zijn magazijn van een ouder wat knorrige man die nog al kan zeuren over kleine dingen, hij is wel aardig hoor maar je kend ze wel drama maken om niks.

Nu had hij gehoord dat ik zwanger was en hebben we gelijk een auto zitje van hem gekregen die hij voor zijn klein kinderen had maar niet meer nodig was, dat was echt al heel erg lief van hem.

Maar hij had mijn vriend ook verteld dat zijn zoon nog een kinderwagen had en dat hij zou vragen of wij die mochten, de zoon vond het geen probleem maar zijn vrouw wou hem niet weg geven maar verkopen.
Dus heeft die oude man de Kinderwagen voor €100,- van zijn zoon gekocht om aan ons te kunnen geven na dat hij hem opgeknapt heeft.

Ik was zo ontzetten verbaast en ontroerd toen ik dat hoorde, die mopperende oude man die ons gewoon een kinderwagen cadeau geeft.

Weer even een herrindering dat mensen niet zijn zo als ze doen, maar veel meer dan je aan de buiten kant kan zien.
Wow! Wat ontzettend lief van die meneer! En ja, soms doen mensen op een bepaalde manier, maar hebben ze het hart gewoon hartstikke op de goede plek zitten!
Door eelke
#3222722
Leuk zeg, na het bierbrouwen hou ik 'bostel' over. Dat is de uitgemaischte mout. Tot nu toe heb ik het weggegooid, wat wel zonde is natuurlijk. Dus via facebook de bosvarkens een berichtje gestuurd, of zij er wat mee kunnen, en ja hoor, ze hebben het graag! Dus vanavond even langs brengen.
Ik vond het al zo leuk om daar vlees te bestellen, maar straks zit er in het vlees dan ook nog een beetje van mijn brouw resten :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3222725
Wow dat is zeker een mooi gebaar Jasmijn!

Hihi wat een leuk idee Eelke dat je zelf wat in het vlees hebt gestopt :biggrin2:

Geluksmoment: Ik mag met de mannen mee naar de bioscoop eind van de middag :cool: Naar de film Warcraft, gebaseerd op het computerspel dat ik enorm veel heb gespeeld :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3222950
Een hoera momentje hier.
Laurens is net voor het eerst in bijna een maand tijd nog eens zonder krijsen op de middag gaan slapen. Hij moest eerst nog wel 20 min ronddraaien in zijn bed maar besloot dan toch toe te geven aan de slaap.
Hij is de laatste tijd thuis zo ontzettend dwars als het op slapen aankomt. Met als hoogtepunt gisteren toen er echt geen huis mee te houden was en niets hielp. Resultaat: meneer is toen na veel wenen en mama wijsmaken dat hij echt nog niet moe was,om 18u toch in slaap gevallen en meteen aan zijn nacht begonnen. Normaal begint die om 21u ... ::)

Maar nu dus zelf met maar lichte tegenzin gaan slapen. Hoera!!
:D
Nu is het nog afwachten hoelang het duurt. ;)
Door Anne in Zweden
#3222954
Het is gelukt zwerfkatertje Sven in een transportbox te stoppen voor een bezoekje aan de da, ivm een zwaar vervilte vacht. Hij heeft een plakkaat vacht van zo'n 10 x 5 cm op zijn rug, en elders ook nog veel vilt, dus zal het een rondje scheren worden. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, maar in ieder geval heb ik hem nu transportklaar staan, en dat was mijn grootste zorg. Ikke blij!


@Jasmijn: wat een fantastische ervaring, zoveel sympathie van iemand van wie je het niet verwachtte!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3222965
Ik vond dat ik een leuk cadeautje voor mijn vriendje had bedacht, maar dat was echt veeeeel te duur.... Nou zie ik deze in de folder... Nog steeds veel te duur.... Maarja, €339 of €246.... *twijfel-twijfel* *moeilijk-moeilijk*
Jah!! Ik ga zo naar de bouwmarkt even decadent doen :biggrin2:

https://www.karwei.nl/assortiment/weber ... b021522807




En dan nog een tuigje voor Jacy bestellen en dan heb ik deze maand wel genoeg geld uitgegeven voor komende 3 maanden :-X
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3222972
Maandag komt mijn vaatwasser van de Mediamarkt outlet (met deuk en/of kras)! Maakt mij niet uit aan de zijkanten, aan de ene kant een muur en aan de andere kant een gasfornuis :biggrin2:

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Radja
#3222973
jasmijn schreef:Mijn vriend huurt zijn magazijn van een ouder wat knorrige man die nog al kan zeuren over kleine dingen, hij is wel aardig hoor maar je kend ze wel drama maken om niks.

Nu had hij gehoord dat ik zwanger was en hebben we gelijk een auto zitje van hem gekregen die hij voor zijn klein kinderen had maar niet meer nodig was, dat was echt al heel erg lief van hem.

Maar hij had mijn vriend ook verteld dat zijn zoon nog een kinderwagen had en dat hij zou vragen of wij die mochten, de zoon vond het geen probleem maar zijn vrouw wou hem niet weg geven maar verkopen.
Dus heeft die oude man de Kinderwagen voor €100,- van zijn zoon gekocht om aan ons te kunnen geven na dat hij hem opgeknapt heeft.

Ik was zo ontzetten verbaast en ontroerd toen ik dat hoorde, die mopperende oude man die ons gewoon een kinderwagen cadeau geeft.

Weer even een herrindering dat mensen niet zijn zo als ze doen, maar veel meer dan je aan de buiten kant kan zien.

Wat ontzettend lief van die 'knorrige' man,een dierbaar cadeau wat diep in je hart gaat zitten!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3223035
Vandaag 3 kwartier met Kaio gelopen :D En meneer heeft niet eens persee staan treuzelen maar een voor hem nog goede pas gelopen. Pff hij was 2 weken geleden zo slecht met zijn hotspot enzo, dus nu echt dubbel genieten dat ie nog lekker vrolijk meehobbelt weer :smitten:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3223186
koekje schreef:WaNneer je gaat bevallen? Nee, dat is iets wat nu eenmaal gebeurt.
Na 42 weken krijg je een inleiding, omdat je kind anders te groot wordt en de placenta op raakt.
Haha, beetje late reactie hoor, maar dit snap ik. Dat de placenta het niet meer top doet met 42 weken ook. Maar ik had het idee dat jij zei dat er vrouwen zijn die na 40 weken + 10 dagen worden ingeleid terwijl anderen dat pas bij 42 weken doen. Dus als jij als vrouw zegt: laat de natuur nog even zijn gang gaan, dan zou ik toch hopen (als er geen medische reden is hè!) dat je als vrouw toch echt wat in de pap te brokkelen hebt.

Mijn geluksmomentje van de dag: Nelson en ik hebben ons vertrouwde rondje weer kunnen lopen! Oftewel: mijn hart vind dat ook weer oké. Heel fijn!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3223200
In het ziekenhuis waar ik ga is dat standaard. En ik denk door heel België. Heb nog niets anders gehoord.
Ik weet niet of ze je de kans zouden geven langer over tijd te gaan als je dat zou vragen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door