Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3271306
Wat fijn om te lezen dat het goed gaat op de universiteit :D

Ik heb je mail gestuurd met een foto die ik zelf erg mooi vind qua sfeer maar vrees dat de kwaliteit wel een uitdaging wordt :-\ Laat het dus vooral weten wanneer het niet lukt!
Door Shanti en co
#3271320
eelke schreef:Mja, snap ik. Het thema is er alleen best wel een om weer aan te passen in januari. En om dan een oude terug te zetten... :-\
Wat Kaela zegt is inderdaad ook helemaal waar. Bij het voorbeeld met de Australian Kelpies was het ook het geval dat een van de honden al dood was, dat is diegene die wat vager op het onderschrift staat. Hij staat er nog wel op maar wel duidelijk iets anders dan de andere.

dinky89 schreef:Wat fijn om te lezen dat het goed gaat op de universiteit :D

Ik heb je mail gestuurd met een foto die ik zelf erg mooi vind qua sfeer maar vrees dat de kwaliteit wel een uitdaging wordt :-\ Laat het dus vooral weten wanneer het niet lukt!
Ik zal ernaar kijken. :)


En PoP en Siberienne, succes met foto's kiezen. Dat vind ik zelf vaak nog het moeilijkst als ik bedenk dat ik weer een nieuwe voor mezelf wil maken. :biggrin2:
Door eelke
#3271322
Ja helemaal weg kan ook echt nog niet hoor! ;) ik ga er eens over nadenken. Ik had de fokker ook nog wat foto's beloofd maar die doorzoeken is nog wat lastig. Maar de feestdagen zijn ook nog niet voorbij :)
Door bordie
#3271355
jaaaaa heeeeel graag
want ik kan dat niet en weet niet hoe het moet
stuur je me een mailtje? dan stuur ik foto's terug en mag je er wat moois van maken met ijsblauw ofzo en een leuk lettertype
[email protected] is mn email
alvast heel erg bedankt als je tijd hebt :biggrin2:
Door Shanti en co
#3271357
bordie schreef:jaaaaa heeeeel graag
want ik kan dat niet en weet niet hoe het moet
stuur je me een mailtje? dan stuur ik foto's terug en mag je er wat moois van maken met ijsblauw ofzo en een leuk lettertype
[email protected] is mn email
alvast heel erg bedankt als je tijd hebt :biggrin2:
Ik heb je een mailtje gestuurd. :)
Door eelke
#3273238
Ik heb mn onderschrift zelf aangepast. Stukje van de onder en bovenkant van de foto afgeknipt met paint en hoppa. Eigenlijk kon het geen andere foto zijn dan deze, ik ben zo blij met deze foto. Ik zat alleen nog te dubben over een stukje tekst, maar ik kom eigenlijk niet verder dan dit.

Ben je inmiddels voorzien van genoeg opdrachten om je niet te vervelen? De vakantie is ook al weer bijna voorbij denk ik he?
Door Shanti en co
#3273273
Het is inderdaad een prachtige foto!

Ik heb er nu 2 gemaakt, voor de rest lekker veel niks doen, hondjes knuffelen en uitlaten, series kijken en eten. Ik houd van vakantie. :biggrin2: Nog een halve week gelukkig.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3273274
eelke schreef:Ik heb mn onderschrift zelf aangepast. Stukje van de onder en bovenkant van de foto afgeknipt met paint en hoppa. Eigenlijk kon het geen andere foto zijn dan deze, ik ben zo blij met deze foto. Ik zat alleen nog te dubben over een stukje tekst, maar ik kom eigenlijk niet verder dan dit.

Ben je inmiddels voorzien van genoeg opdrachten om je niet te vervelen? De vakantie is ook al weer bijna voorbij denk ik he?
Het is ook een goeie foto. Tekst is prima zo, de foto zegt zelf al genoeg.
Door eelke
#3273287
Thessa en Shanti schreef:Het is inderdaad een prachtige foto!

Ik heb er nu 2 gemaakt, voor de rest lekker veel niks doen, hondjes knuffelen en uitlaten, series kijken en eten. Ik houd van vakantie. :biggrin2: Nog een halve week gelukkig.
Ja heerlijk he! Geniet er nog van!

Ik snap ook nog niet zo dat ie zo gelukt is. Momentopname, klik, tussen de tranen door. Toen ik smiddags mijn gemaakte foto's doorkeek, net nadat Gijs overleden was, maakte mn hart echt even een sprongetje. Heeft zo moeten zijn denk ik. Inderdaad, de foto zegt wel genoeg. Misschien dat ik daarom niks krijg verzonnen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3273314
eelke schreef:Ja heerlijk he! Geniet er nog van!

Ik snap ook nog niet zo dat ie zo gelukt is. Momentopname, klik, tussen de tranen door. Toen ik smiddags mijn gemaakte foto's doorkeek, net nadat Gijs overleden was, maakte mn hart echt even een sprongetje. Heeft zo moeten zijn denk ik. Inderdaad, de foto zegt wel genoeg. Misschien dat ik daarom niks krijg verzonnen.
Hij is heel erg mooi! Precies goed, heeft geen woorden nodig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door