Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3271176
Een upje, ik vind het nog steeds leuk om met foto's te knutselen. Als er mensen zijn die de keuzestress van foto's uitzoeken aankunnen ontvang ik er graag wat.

En deze keer is het geen soggen want heb volgend jaar pas weer uni. :biggrin2:
Mijn studie gaat trouwens prima, heb de eerste drie blokken met goede voldoendes afgesloten. :)
Door Shanti en co
#3271186
Kim_S schreef:Hopeloos verjaard ::)
Tis al een grote jongen nu!
Zolang hij nog kleiner is dan Boekjewoekje en Shanti blijft ie een kleine puppiewuppie, daarna is hij een grote puppywuppie. :biggrin2:

Ik ga een pb'tje sturen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3271210
eelke schreef:Ik denk dat ik na de feestdagen ook wel toe ga zijn aan een nieuw onderschrift... :-\
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik heb pas nadat Atz hier was mijn onderschrift veranderd. Ruim 1,5 jaar later. Ik kon het echt niet... :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3271300
eelke schreef:Mja, snap ik. Het thema is er alleen best wel een om weer aan te passen in januari. En om dan een oude terug te zetten... :-\

Maar Gijs hoeft er niet uit! Ik heb bij Kira ook het oude onderschrift met Kira erin verwerkt in de nieuwe. Dat kan Thessa ook vast wel! Zo snel kunnen we Gijs nog niet missen op BP hoor :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door