Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3273489
tt-tjes schreef:Ik wil eigenlijk ook wel een ander onderschrift zodat Bono er ook bij staat. Maar wat is wettransfer? Ben een absolute leek in dat soort dingen.
Dat is een site waarmee je bestanden kunt versturen. Als je veel of grote foto's hebt past dat niet in een mailtje en met wetransfer.com kun je gratis tot 2GB versturen.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#3273747
ja ik wel ;)
Ik ben een poosje afwezig geweest en mijn onderschrift mag wel eens vernieuwd worden zie ik.
Heb een mooie van de honden maar weet zelf ff niet meer hoe deze te veranderen
Gebruikersavatar
Door Dian
#3273757
Ik zou ook wel een mooi onderschrift van mijn heren willen hebben. kom zelf niet verder dan het samenvoegen van foto's in photoscape. Als je nog tijd hebt, waar moet ik de foto;s dan naar toesturen? Ze staan dacht ik op mijn facebookpagina..
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3273783
Oh ja, het zit hier nog steeds in de planning om een paar mooie foto's te maken. Maar er is altijd wel wát. Camera niet mee, of net te laat. Hond wil niet meewerken. En nu ziet ze er niet uit, eerst plukken. :)

Lekker, zo even vakantie thuis! Hoe vind je de studie tot nu toe?
Door Shanti en co
#3273835
Mickie schreef:En dan zie ik daar ineens mijn Marre weer in het water springen :smitten: (2e van links boven)
Ow wat toevallig. Ik heb deze voor het stabij en wetter forum gemaakt en had mooie foto's gebruikt die eerder de hoofdfoto waren geweest.
Door Shanti en co
#3273877
-Annemarie- schreef:Oh ja, het zit hier nog steeds in de planning om een paar mooie foto's te maken. Maar er is altijd wel wát. Camera niet mee, of net te laat. Hond wil niet meewerken. En nu ziet ze er niet uit, eerst plukken. :)

Lekker, zo even vakantie thuis! Hoe vind je de studie tot nu toe?
Ik vind het erg leuk en interessant tot nu toe. Op het varkenspracticum na (toen wist ik weer goed waarom ik geen varken wil eten :'( ) waren alle knuffelcolleges (=hanteren van de dieren dieren) ook geweldig. En niet onbelangrijk, ik heb een leuke mentor en werkcollege groep. :)
Al mis ik wel een beetje de uitdaging die ik van de uni verwacht had. Niet dat ik alles gelijk snap en makkelijk vind maar moeilijk vind ik het ook niet.
Door Shanti en co
#3274647
bordie schreef:top dankje
dat hoefde vroeger nooit...
Hij staat er nu nog niet standaard in, alleen wanneer je het aanvinkt bij de reactie die je schrijft.
Bij Gebruikerspaneel --> Forumvoordeuren --> Wijzig weergave opties , kun je "onderschriften weergeven" op "ja" zetten. Dan wordt je onderschrift als het goed is standaard toegevoegd. :)
Door Shanti en co
#3274687
paasnini schreef:Oh ik kom hier te weinig eigenlijk maar zou je voor mij ook een onderschrift willen maken met mijn 6 katten?
Ja, als je foto's stuurt en eventueel zegt wat je graag wilt ga ik ermee bezig wanneer ik er tijd voor heb. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door