Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3212872
Hartverwarmend zulke mensen inderdaad :)
Radja schreef:Het is zo fijn om te zien dat konijntje :biggrin2: , hij is zo groot!!,lekker geniet van het zonnetje,de paardenbloemen en het gras wordt ook gemaaid ;)
Als het goed is komt zijn hok er vanavond ook te staan en wordt er een verbinding gemaakt tussen hok en ren.
Gras wordt trouwens niet alleen gemaaid maar ook bemest waardoor het harder gaat groeien ;D
Het langere gras bij mijn ouders was altijd de indicatie waar de meeste keutels lagen, waarvan een plek onder de droogmolen ::)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3212878
dinky89 schreef:Hartverwarmend zulke mensen inderdaad :)



Gras wordt trouwens niet alleen gemaaid maar ook bemest waardoor het harder gaat groeien ;D
Het langere gras bij mijn ouders was altijd de indicatie waar de meeste keutels lagen, waarvan een plek onder de droogmolen ::)

Verhip ja! Dat klopt,niet bij nagedacht ::) ,dus eerst maar ff ren elke dag verplaatsen,totdat alles is bemest en gemaaid :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3213064
Radja schreef:Het is zo fijn om te zien dat konijntje :biggrin2: , hij is zo groot!!,lekker geniet van het zonnetje,de paardenbloemen en het gras wordt ook gemaaid ;)

Als het goed is komt zijn hok er vanavond ook te staan en wordt er een verbinding gemaakt tussen hok en ren.
Weet je zeker dat het konijn alleen maar komt logeren? ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3213177
Leuk dat er nog zo'n mensen bestaan.

Fijn dat konijn zo geniet. Let je ook op dat hij altijd schaduw heeft? Konijnen houden niet zo van veel volle zon en oververhitten snel. ;)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3213184
Doranto schreef:Weet je zeker dat het konijn alleen maar komt logeren? ::)
;D ;D ,dat zei mijn zoon ook al! Nee,konijntje :biggrin2: ,blijft echt alleen maar logeren!
pearlsofpassion schreef:Leuk dat er nog zo'n mensen bestaan.

Fijn dat konijn zo geniet. Let je ook op dat hij altijd schaduw heeft? Konijnen houden niet zo van veel volle zon en oververhitten snel. ;)
Bij de ren zit een net/doek die beschermt tegen de zon en hij staat ook half onder een klein boompje. Hij zoekt idd de schaduw op. Ik wist het niet dat ze niet zo van volle zon houden,dus ben blij met jouw waarschuwing :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3213199
Radja schreef:;D ;D ,dat zei mijn zoon ook al! Nee,konijntje :biggrin2: ,blijft echt alleen maar logeren!



Bij de ren zit een net/doek die beschermt tegen de zon en hij staat ook half onder een klein boompje. Hij zoekt idd de schaduw op. Ik wist het niet dat ze niet zo van volle zon houden,dus ben blij met jouw waarschuwing :-*
Konijnen zijn gebouwd op de kou he. Ze zijn volledig met vacht bedekt. Zo kunnen ze gemakkelijk vriestemperaturen aan maar ze kunnen dus niet tegen warmte.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door