Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3212669
Naast 3 katten tijdelijk in huis,hebben we ook tijdelijk en giga vlaamse reus te logeren van mijn schoondochter.

Het was vandaag lekker weer,zon scheen volop in de tuin,maar ik durfde het konijn niet los in de tuin te laten. Ik ben niet snel voor het geval dat hij wegloopt(tuin is wel volledig afgesloten,maar toch..... Ook staan er volgens mij giftige planten in de tuin,sowieso Buxus. Dus ik dacht,spring ff op de fiets om bij de Welkoop een ren te kopen,had er 1 gezien die redelijk groot was. Maar de doos was behoorlijk groot,maar ik laat me niet kennen en wilde dus lopend naast de fiets met de doos op de fiets naar huis :o. Ik liep behoorlijk te klungelen met een schuivende doos :P Een wat oudere chique dame kwam naar mij toe gelopen en vroeg mij waar ik naar toe moest. Ik haar uitgelegd en toen bood ze spontaan aan dat zij en haar man de doos naar mijn huis te brengen,terwijl zij eigenlijk de andere kant op moesten! Mijn hart liep over van blijdschap,dankbaar en liefde voor dit stel! Dit maak je niet vaak meer mee! Dit is zo ontzettend lief :smitten:

Konijn heeft genoten van de paardenbloemen,gras en het zonnetje en was super vrolijk!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3212725
frodo quin schreef:Hartverwarmend zo'n sociale en behulpzame mensen in tijden waar het meer en meer ieder voor zichzelf is :)
Mja, verbeter de wereld en begin bij jezelf?
Door eelke
#3212726
Ik zou dan haast bang zijn dat mijn konijnenren dan gejat wordt :P maar ik heb dan ook gisteren naar het programma 'oplichters' gekeken ;D
Gebruikersavatar
Door cath
#3212731
eelke schreef:Ik zou dan haast bang zijn dat mijn konijnenren dan gejat wordt :P maar ik heb dan ook gisteren naar het programma 'oplichters' gekeken ;D
Ach ja een mens zou al snel achterdochtig worden...
Maar dit is goed afgelopen, en ik vind het ook ontzettend lief :thumbup:
Door eelke
#3212736
cath schreef:Ach ja een mens zou al snel achterdochtig worden...
Maar dit is goed afgelopen, en ik vind het ook ontzettend lief :thumbup:
Ja erg eigenlijk he!
Door frodo quin
#3212738
-Saskia- schreef:Mja, verbeter de wereld en begin bij jezelf?
Volledig mee eens! Het is alleen niet fijn dat als je zelf hulp nodig hebt je vaak merkt dat het maar van één kant komt, zeker als het over zogenaamde goede vrienden gaat van wie je het echt niet verwacht had en die je al talloze keren te hulp bent geschoten. Ik probeer dan mijn negatief gevoel opzij te zetten, want zo wil ik zelf niet worden.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3212794
eelke schreef:Ik zou dan haast bang zijn dat mijn konijnenren dan gejat wordt :P maar ik heb dan ook gisteren naar het programma 'oplichters' gekeken ;D

Eerlijk gezegd is dat geen moment bij me opgekomen,was direct zo geroerd door de vriendelijkheid van die mevrouw en later ook haar man,maar het had natuurlijk gekund.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3212811
Hope schreef:Wat lief! En wat lief ook van jou, dat je zoveel moeite doet voor het konijn! :-*
Het is zo fijn om te zien dat konijntje :biggrin2: , hij is zo groot!!,lekker geniet van het zonnetje,de paardenbloemen en het gras wordt ook gemaaid ;)

Als het goed is komt zijn hok er vanavond ook te staan en wordt er een verbinding gemaakt tussen hok en ren.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3212814
Radja schreef:Het is zo fijn om te zien dat konijntje :biggrin2: , hij is zo groot!!,lekker geniet van het zonnetje,de paardenbloemen en het gras wordt ook gemaaid ;)

Als het goed is komt zijn hok er vanavond ook te staan en wordt er een verbinding gemaakt tussen hok en ren.
Denk je er dan wel aan om gaas of zo te spannen onder de ren? Want ze zijn zo een halve meter de grond in als je niet op let. ;)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3212817
Jazeker! Al zegt mijn schoondochter dat konijntje :biggrin2: niet graaft,ik wil het er toch onder hebben! Maar dank je voor de tip ;)
Door frodo quin
#3212830
Radja schreef:Jazeker! Al zegt mijn schoondochter dat konijntje :biggrin2: niet graaft,ik wil het er toch onder hebben! Maar dank je voor de tip ;)
Nja, maar hij moet maar is doorkrijgen dat hij een konijn is en die keileuke gangen kunnen maken :) Ik vind het een goed plan van jou om er op te anticiperen.
Door Anne in Zweden
#3212833
Hope schreef:Wat lief! En wat lief ook van jou, dat je zoveel moeite doet voor het konijn! :-*
Dat dus! Maar inderdaad ook geweldig dat die mensen dat voor je deden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door