Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3208034
Ik heb een lens te leen, die ik over ga nemen als hij me bevalt. Vanmorgen hem even mee met Oscar uitlaten. Met het idee om even een portretje van Oscar te schieten en suffe dingen om te testen wat ik van de lens vind. Maar een aalscholver was zo lief om een leuk showtje weg te geven! Was wel van de categorie super-snel-mik-en-klik, maar ik had hem voor hij onderdook!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3208052
Angelique schreef:Mooi! Wel een bek vol zeg :biggrin2:

Wat voor lens vroeg aag?
Een L serie 70-200 mm zonder stabilisatie. Heb de precieze versie nu even niet bij de hand. Heel stiekem heb ik andere wensen, maar die vallen ver buiten budget en zo tweedehands is dit denk ik wel een hele leuke zoethouder. Ik mis de tele fotografie heel erg.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3208053
Lizzy schreef:Keleertjes, beetje grote vis voor zijn maat schoenen ;D
Ja he! En dat gaat levend en spartelend naar binnen :o . Not realy my kop off tea hahaha
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3208190
Kaela schreef:Een L serie 70-200 mm zonder stabilisatie. Heb de precieze versie nu even niet bij de hand. Heel stiekem heb ik andere wensen, maar die vallen ver buiten budget en zo tweedehands is dit denk ik wel een hele leuke zoethouder. Ik mis de tele fotografie heel erg.

Dat klinkt wel goed. Ja als er L voor staat is het wel even slikken qua prijs altijd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door