Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
#3208125
Maar de K9 tuigen draaien waarschijnlijk en dan krijg je ook weer klitten.
Ze hebben nu beide een Hunter tuig waar ik best tevreden over ben, alleen krijgen ze nu klitten van de fleece voering.
Door MillyMol
#3208182
Kaio schreef:Dat ziet er exact zo uit als het perfect fit tuig. Ook zelfde prijsklasse, maar dat zachte stuk is niet van fleece maar van een ander materiaal als ik het goed zie?
Klopt, is geen fleece, weet niet precies welk materiaal dan wel, maar ik ben er erg tevreden over. Erg snel droog!
Door san :)
#3208194
Tibbies schreef:Heb jij niet dat de haren op de rug door het verschuiven van die ring afbreken? Ik heb eens Hurtha tuigen gehad en toen hadden ze op de rug een heel stuk met afgebroken haren.
Valt mee. Heb de idc en die blijft goed zitten. Maar is voor de schouders kennelijk niet optimaal
Gebruikersavatar
Door Hope
#3215804
Vandaag is het tuig van Aura 4dox aangekomen.
Het was even passen en meten om de juiste maten door te kunnen geven maar dat is gelukt. Het tuig past perfect, heeft een hele mooie pasvorm, een goede kwaliteit en echt oog voor detail (zoals stof onder de sluiting die voorkomt dat er haar tussen blijft zitten). De tekst is prima te lezen en ze hebben er voor mij een ring aan de voorkant opgezet.
Op de foto zit hij iets scheef, dit komt doordat hij nog niet helemaal goed was afgesteld.


Wij zijn er blij mee!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hope op di 03 mei 2016, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3215822
san :) schreef:Ja ze zijn mooi he. Had die van jou al op fb voorbij zien komen via haar eigen pagina


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ow? Is nu heel nieuwsgierig!
Door judith1967
#3215823
Ik heb ook het tourtuig van 4 dox.
Ik had met het K9 tuig dat hij constant scheef zat.

Nu met het tourtuig heb ik dat niet meer door de meeschuivende ring bovenop.
En hij zit prima.,ben er erg blij mee :)
Door judith1967
#3215824
Hope schreef:Vandaag is het tuig van Aura 4dox aangekomen.
Het was even passen en meten om de juiste maten door te kunnen geven maar dat is gelukt. Het tuig past perfect, heeft een hele mooie pasvorm, een goede kwaliteit en echt oog voor detail (zoals stof onder de sluiting die voorkomt dat er haar tussen blijft zitten). De tekst is prima te lezen en ze hebben er voor mij een ring aan de voorkant opgezet.
Op de foto zit hij iets scheef, dit komt doordat hij nog niet helemaal goed was afgesteld.


Wij zijn er blij mee!

Afbeelding
Ziet er goed uit :D
Door san :)
#3215839
Ja. Ik vind t nog een leuke prijs en kwalitatief tot nu toe (ruim een jaar dagelijks intensief gebruik) erg goed.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3215867
Mooi hoor!!!
Dat is toch wel reuze handig dat je de tekst 'voedselallergie' erop hebt kunnen zetten. Nou hopen dat mensen het ook echt lezen, maar het ziet er goed uit! :)

Mag ik vragen hoe het tuig er op de rug uitziet, van bovenaf gezien?
Als je tijd en zin hebt, zou je daar misschien een foto van kunnen maken?

Is Hope ook blij met het nieuwe tuig?

Bandit heeft heen H-harnas, ik ben er zeg maar 80% tevreden over. Ik zoek nog iets waar ik 100% tevreden over ben. ;)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3215874
Border Bandit schreef:Mooi hoor!!!
Dat is toch wel reuze handig dat je de tekst 'voedselallergie' erop hebt kunnen zetten. Nou hopen dat mensen het ook echt lezen, maar het ziet er goed uit! :)

Mag ik vragen hoe het tuig er op de rug uitziet, van bovenaf gezien?
Als je tijd en zin hebt, zou je daar misschien een foto van kunnen maken?

Is Hope ook blij met het nieuwe tuig?

Bandit heeft heen H-harnas, ik ben er zeg maar 80% tevreden over. Ik zoek nog iets waar ik 100% tevreden over ben. ;)
Zal hem morgen eens op de foto zetten!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3215890
Wij hebben ook zo´n aura4dox tuigje voor Dali gekocht, maar ik ben er nog niet heel blij mee.
Pluspunt: hij kan ermee in het water zonder dat het zich volzuigt met water en afzakt (zoals zijn Karlie-tuigje).
Maar: hij zit blijkbaar niet lekker, want Dali (die geen sloophond is en dus ook wel gewend om in een tuig te lopen) maakt er gaten in. Dus hij is nu al lelijk en hij gaat niet erg lang mee zo. Dus dan is het toch nog een heel duur tuigje >:(
Afbeelding
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door