Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3207336
Volgens mij hebben ze je gewoon een behaard varkentje aan gesmeerd :P :biggrin2:

Wel lekker bezich die kleinen zeg, Femke kon vroeger ook altijd zo genieten van een lekker moder plas.
Alleen was zij altijd heel stil en ging ze er echt in liggen rollen ::)
( vandaar dat ze een kruising varken, koe, vleermuis was :biggrin2: )
#3207972
jasmijn schreef:Volgens mij hebben ze je gewoon een behaard varkentje aan gesmeerd :P :biggrin2:

Wel lekker bezich die kleinen zeg, Femke kon vroeger ook altijd zo genieten van een lekker moder plas.
Alleen was zij altijd heel stil en ging ze er echt in liggen rollen ::)
( vandaar dat ze een kruising varken, koe, vleermuis was :biggrin2: )
Noémie neemt elke plas mee in haar pad, behalve als het hondenweer is, dan moet ze er met een boog omheen en het liefst wil ze dan nog gedragen worden, anders wordt ze nat. En als het regent Piest ze liever niet, dan wel. Als ze dan toch echt moet en je de deur dichthoudt, gaat ze 5 cm van de achterdeur zitten piesen. En dan moet ze snel weer naar binnen!
#3207974
inni schreef:Ze is wat verloren in die plas lijkt me...en die anderen lopen haar gewoon voorbij zonder te helpen zoeken...... :o ;D

Zo'n beelden laten op de meest druilerige dag de zon schijnen in je hart.....geniet van je rakker
Dat doen we zeker. Tja die anderen hebben andere zaken aan hun hoofd. En Noémie houdt nu eenmaal van water naar de Zee dragen ;D
#3208031
charmed schreef:Oh maar ze heb een mooie groene hoor, met hoge sluiting rondom de nek, dus kraag, buik alles beschermd, alleen de staart en poten steken nog uit :biggrin2:
En dan zoeken ze een modderplas uit die zo diep is dat ze erin kopje onder gaan, dan is die buik, nek etc alsnog helemaal modder ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door