Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Re: Klaagtopic
eelke schreef:Nja, meneer wilde niet, dus zelf gegaan. De man die open deed was niet de nieuwe buurman, hij wist niet wie er dan wel ging wonen, hij moest alleen laminaat leggen. Dat hij niet weet voor wie hij dat laminaat legt, zegt wel genoeg denk ik...
Het is iig niet echt hoopvol

-
Sint Maarten
In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer
Honden over de rooie vliegen elkaar in de haren pffffffffffffff
En nu vandaag dus heel veel kids want de winkels zijn dicht dus hoop dat 100 mini's genoeg zijn.

In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer

En nu vandaag dus heel veel kids want de winkels zijn dicht dus hoop dat 100 mini's genoeg zijn.
fransbulletje schreef:Sint Maarten![]()
![]()
In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer![]()
Wij deden met Oscar alles donker maken en dan belde er niemand aan. Nu lampjes in de tuin en doorweekte kindertjes die liedjes zingen aan de deur. Maar er moet nog flink wat komen willen we onze score van vorig jaar verbeteren!
Voor alle zekerheid lagen er wat reepjes klaar, maar hier moet Sint Maarten nog ontdekt worden. Maar dat is geen klaag. Dat is een geluksmomentje 

- Charlie Angel
- Moderator
Hier gisteren sint Maarten maar de opkomst viel erg tegen. Veel over dus daar zijn de buurkinderen vast blij mee. 

- -Annemarie-
Hier gisteren Sint Maarten.
Dat was goed gecommuniceerd in het dorp. Twee groepjes aan de deur gehad, dat is nog netjes voor onze wijk. Natuurlijk weer veel te veel ingekocht. 

St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonen
geen kind gezien, die mogen niet zover weg 

Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonengeen kind gezien, die mogen niet zover weg
Kan er nog wel 2 langs sturen

Hier gisteren zelf de buurt onveilig gemaakt met de kinders en hun lampionnetjes. Vandaag niet thuis, dus heerlijk rustig gehad

O en nog maar een klaag dan, ik heb rugpijn

- Charlie Angel
- Moderator
Je bent welkom volgend jaar hoor.Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonengeen kind gezien, die mogen niet zover weg

Hier maar 10 kindjes ofzo gehad. Liep zo'n leuke ouder ook bij die zegt; mevrouw wil vast wel twee liedjes horen.

Schaal vol met snoepjes, zelfs mandarijntjes gehaald. En raad eens? Niet één aan de deur!
Nu ben ik de komende dagen verplicht om snoepjes te eten...

Ronald schreef:Schaal vol met snoepjes, zelfs mandarijntjes gehaald. En raad eens? Niet één aan de deur!
Ik geloof niet dat je het erg vindt

Het laatste jaar dat ik nog in Purmerend woonde zag je daags na StMaarten her en der mandarijntjes op straat en in de bosjes. De kinderen hadden die gewoon weggegooid, die hoefden ze niet.

-Annemarie- schreef:Hier gisteren Sint Maarten.Dat was goed gecommuniceerd in het dorp. Twee groepjes aan de deur gehad, dat is nog netjes voor onze wijk. Natuurlijk weer veel te veel ingekocht.
Hier was ook keurig gecommuniceerd dus als de kinderen handig zijn gaan ze 3x

Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonengeen kind gezien, die mogen niet zover weg
Het durp heeft st Maarten vorig weekend al gevierd met een lampionnenoptocht. Waarom ze het een week eerder vieren? Geen idee (was vorig jaar ook al zo).
Wij wonen een stuk dichter bij het dorp maar in de 7 jaar dat we hier wonen hebben we 0 zingende kinderen aan de deur gehad (en dat vinden we prima).
fransbulletje schreef:Sint Maarten![]()
![]()
In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer![]()
Via de buurtapp had ik al gelezen dat ze onze kant op zouden komen, maar ivm de honden hebben wij ongeveer in het donker gezeten (verduisterend rolgordijn helpt daar ook bij) en de bel uitgezet. Geen kind gezien

Laika schreef:Het durp heeft st Maarten vorig weekend al gevierd met een lampionnenoptocht. Waarom ze het een week eerder vieren? Geen idee (was vorig jaar ook al zo).
Wij wonen een stuk dichter bij het dorp maar in de 7 jaar dat we hier wonen hebben we 0 zingende kinderen aan de deur gehad (en dat vinden we prima).
Ik had vaag zoiets gezien op fb, maar ging ervan uit dat dat en haloweeendingetje was geweest. Idd vreemd ja om dat een week eerder te doen. Maar goed dat ik niet grof ingekocht had

- Barfplaats
- Gesponsord bericht