Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Klaagtopic

Berichtdoor Barfplaats

Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Wo 15 Aug 2018, 14:12

Wat pearleofpassion zegt klopt wel. :-\ Ik heb eens iemand zijn hok zien uitroken met ee tablet die duivenmelkers ook gebruiken. Ik zoek het eens op.
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Wo 15 Aug 2018, 14:14

Fumisan smoke tablet is het
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 15 Aug 2018, 14:17

Als het er zoveel zijn dan spoot ik dat hok eerst uit met een hogedrukreiniger en daarna helemaal stijf in de Dasty. Mijten gegarandeerd de pijp uit. Dit laatste nog even wekelijks herhalen om uitgekomen eitjes te bestrijden.
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Wo 15 Aug 2018, 14:17

Spikkelneus
5-sterren

Berichtdoor Spikkelneus » Wo 15 Aug 2018, 14:56

pearlsofpassion schreef:Diatomeeenaarde en roofmijten gaan wel niet samen he. Zo dood je die roofmijten ook meteen. Je moet kiezen...

Daarom heb ik de diatomeenaarde ook alleen aan de bovenzijde van de zitstokken gedaan en verder nergens. Alleen zodat die mijten niet zo makkelijk op de kippen klimmen en ze hopelijk rustig kunnen slapen.
Spikkelneus
5-sterren

Berichtdoor Spikkelneus » Wo 15 Aug 2018, 15:05

Waar ik me vooral zorgen om maak, is het plafond. We hebben dat geïsoleerd en de naden tussen de platen zien er zo uit:
Dus ik vrees voor wat er achter die platen zit.... :-\
IMG_1016.JPG
sam28
4-sterren

Berichtdoor sam28 » Wo 15 Aug 2018, 15:17

Ooh brrr.. :o :-X

Ik zeg, de fik erin.. *rill*
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 15 Aug 2018, 15:42

Spikkelneus schreef:Waar ik me vooral zorgen om maak, is het plafond. We hebben dat geïsoleerd en de naden tussen de platen zien er zo uit:
IMG_1016.JPG

Had dit ook ooit zo en ik kan je wel vertellen wat er achter die platen zit :-X
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Wo 15 Aug 2018, 16:13

Oo heftig zo'n inbraak. Sterkte

En getver, nee ik wil niet weten wat er achter die platen zit. :o Sterkte en succes ermee!

Zie net bij Fozzy een mega dikke rode bult boven zijn grote voetkussen op zijn voorpoot.
:'( houdt het dan nooit op bij hem ? Heb het even gehad hoor.
Ik vermoed alweer een grasaar >:( Ik denk dat ik deze alleen niet zelf uitgeweekt krijg zoals tussen de tenen :'(
Geweldig moet ie met zijn slechte conditie ( van al zijn eerdere ziek zijn nooit goed herstelt) ook nog onder narcose ( ik neem aan dat er geen andere manier is om dat eruit te krijgen) , en ben ook nog alleen thuis.
Loukas
3-sterren

Berichtdoor Loukas » Wo 15 Aug 2018, 17:04

Spikkelneus schreef:Waar ik me vooral zorgen om maak, is het plafond. We hebben dat geïsoleerd en de naden tussen de platen zien er zo uit:
IMG_1016.JPG

Misschien is zo'n rooktablet dan wel de oplossing?
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Do 16 Aug 2018, 09:53

Gabi was misselijk, wilde eerst niet eten en toen weer wel alleen kwam dat er uit.
'k Vind het helemaal niks als mijn lieverd niet in orde is...
Gister heeft hij weer minimaal iets binnengehouden dus het gaat de goeie kant op.
Vandaag krijgt hij een beetje spiervlees, wat kefir, en weer wat spiervlees.
En dan moet het goed komen :)
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Do 16 Aug 2018, 10:04

Kaio schreef:Oo heftig zo'n inbraak. Sterkte

En getver, nee ik wil niet weten wat er achter die platen zit. :o Sterkte en succes ermee!

Zie net bij Fozzy een mega dikke rode bult boven zijn grote voetkussen op zijn voorpoot.
Ik vermoed alweer een grasaar >:( Ik denk dat ik deze alleen niet zelf uitgeweekt krijg zoals tussen de tenen :'(
Geweldig moet ie met zijn slechte conditie ( van al zijn eerdere ziek zijn nooit goed herstelt) ook nog onder narcose ( ik neem aan dat er geen andere manier is om dat eruit te krijgen) , en ben ook nog alleen thuis.

Ruk zeg :( Geen idee hoe meegaand Fozzy is, maar ooit heeft een da bij een van mijn honden zo'n ding er onder plaatselijke verdoving uit zitten pierikken.
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Do 16 Aug 2018, 10:29

Ik ben maar 7kg kwijt van de bevalling. :-\
Ik ben 10kg bijgekomen tijdens de zwangerschap, wat heel mooi is en wat ik de eerdere keren ook altijd had. Zelfs iets minder dan de eerste keren.
En normaal ben ik ook wel 10 of 11 kg kwijt na de bevalling. Stevige baby's, redelijk wat vruchtwater enz...

En nu dus niet... :'( gewoon 3 kg meer dan voorheen. Ik begrijp het niet. Hoe kan ik nu maar 7kg verloren hebben terwijl de baby zelf al 4kg woog?

Dat belooft, want ik ben er zo eentje die van borstvoeding aankomt ipv afvalt, wegens ontzettende honger. En m'n melk komt nog maar net op gang en ik begin het al te merken. Ik zou wel kunnen blijven eten.
Dat worden nog zware maanden als ik niet verder wil aankomen. :'( En ik wil op termijn, ooit, minstens 15kg lager uitkomen, dus nog meer aankomen is niet de bedoeling.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Do 16 Aug 2018, 11:02

Och kom Pop, nu ben ik even heel streng hoor, het is 'maar' 3 kilo. Natuurlijk is dat niet leuk, maar die krijg je er uiteindelijk echt wel af. Dat is geen gewicht waar je straks een jaar voor moet knokken om het er weer af te krijgen.

En dan is gewicht ook nog eens raar om te meten. Ik ben soms na een weekend ook ineens 3 kilo zwaarder.

Dus hopsakee, die 3 kilo even uit je hoofd zetten en je focussen op je gezin. Die 3 kilo komt wel weer!
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Do 16 Aug 2018, 11:31

Kaio schreef:Oo heftig zo'n inbraak. Sterkte

Hoe gaat het met Fozzy beer?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”