Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Klaagtopic

Berichtdoor Barfplaats

eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Za 16 Jun 2018, 12:01

Kaela schreef:Als de verzekering enkel is voor de overlijdensdekking, dan klopt het niet. Tenzij julie sinds de vorige keer een enge ziekte hebben gekregen. Maar dan hadden jullie allerlei extra vragen en alles moeten krijgen daarover.
De premie van een overlijdensrisico verzekering stijgt naarmate je ouder en zieker wordt, dus de acht euro die je noemt kan nu best meer zijn geworden. Maar geen 120 euro meer, dat kan niet.

Ik zou contact opnemen met je adviseur en hem aangeven dat het niet klopt. En als je na zijn uitleg het idee hebt dat je een oor aangenaaid bent, een klacht indienen. Want 120 euro per maand is zeker veel geld en als je spaargeld dan ook nog erin is gaan zitten is dat heel zuur.

Nee dat is niet, het zal echt te maken hebben met de hypotheek inderdaad. En de 8 euro heb ik gisteren even snel online uitgerekend. Misschien is het 10 of 12, maar toch zeker geen 260 ;D ik ga ze zeker bellen maandag.
Maar ik vind het sowieso een vage bedoeling. Ze hebben mijn vriend wel echt zo'n woekerpolis verkocht. Daar kreeg hij toen een brief van. En daarbij twee beleggingsspaarekeningen waarbij ze ook echt niet de risico's goed genoemd hebben; mijn vriend dacht echt dat hij daarmee goed zat voor zijn pensioen (eerder kunnen stoppen met werken ivm zwaar werk). Blijkt na 15 jaar looptijd dat de inleg veel meer zal zijn dan dat het ophaalt... (logisch crisis, maar daar moeten zij wel op wijzen dan). Mijn auto verzekering (jaaaa de beste aanbieding) was 15 euro per maand duurder dan elders, ze kregen toen onze hypotheek niet rond binnen de termijn van financiering etc etc.
Oh en ze wilden ons een abonnement verkopen voor het hypotheekadvies. Terwijl het volgens mij zo is dat wij toen daar flink voor betaald hebben en dan de bedoeling is dat ze ons tijdens de looptijd van deze hypotheek gewoon advies geven... (maar dat weet ik niet helemaal zeker).

Nog maar eens goed in de papieren van toen duiken ook.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Za 16 Jun 2018, 12:02

Bedankt voor je uitleg Kaela. Ik denk dat we toch echt aan het kortste eind gaan trekken wegens dat je zelf gewoon goed moet opletten en het ook moet snappen, maar pfff, als je 20 bent... :-\
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Za 16 Jun 2018, 13:26

eelke schreef:Bedankt voor je uitleg Kaela. Ik denk dat we toch echt aan het kortste eind gaan trekken wegens dat je zelf gewoon goed moet opletten en het ook moet snappen, maar pfff, als je 20 bent... :-\

Er is ook nog zoiets als redelijk en billijk... ik heb een levensverzekering die 200.000 euro inkeert als onderpand bij de hypo en daar betalen we nog geen 1000 euri per jaar voor (en ik nader de 50, die premie gaat idd omhoog, in dertien jaar van 400 naar bijna 1000). Als jij werkelijk 260 per maand betaalt is dat wel errug veel. Ik zou eens alles na laten kijken/ door laten rekenen door onafhankelijke partij. Of bv verenging eigen huis
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Za 16 Jun 2018, 13:37

eelke schreef:Bedankt voor je uitleg Kaela. Ik denk dat we toch echt aan het kortste eind gaan trekken wegens dat je zelf gewoon goed moet opletten en het ook moet snappen, maar pfff, als je 20 bent... :-\

Graag gedaan, hopelijk helpt het een beetje. Ik sluit me bij Siberienne aan. Ja, je hebt een eigen verantwoording, maar juist als je jong bent dient de voorlichting daar op aangepast te zijn. En als er nu een verschil van 120 euro zit in jullie verwachting en de werkelijkheid, dan heeft er iemand zijn werk niet goed gedaan.
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Za 16 Jun 2018, 14:02

Dochterlief heeft net haar pony gemillimeterd :-X
Leuk hè mam :o :'(
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Za 16 Jun 2018, 14:37

:-X
Gelukkig denkt die van mij nog steeds dat haren knippen pijnlijk is.
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Za 16 Jun 2018, 14:44

Kim_S schreef:Dochterlief heeft net haar pony gemillimeterd :-X

Neeeeeeee!!!

Sorry maar: pics or it didn’t happen :cool:
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Za 16 Jun 2018, 17:27

Kim_S schreef:Dochterlief heeft net haar pony gemillimeterd :-X

Ik dacht 'haar Afbeelding'
Maar ineens snap ik het :-X
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Za 16 Jun 2018, 17:33

- pien - schreef:Ik dacht 'haar Afbeelding'
Maar ineens snap ik het :-X

Ooh dat dacht ik ook. Maar bij zichzelf dus. Das ook erg!
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Za 16 Jun 2018, 18:18

Daar ga ik echt geen foto's van maken hoor... :( Baal ervan, tis geen gezicht :-\
Petje op dan maar :P
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Za 16 Jun 2018, 20:58

Heb ik ook weleens gedaan , nou ja, niet gemillimeterd, maar wel geknipt.... was mijn mams ook zo blij mee ::)
Tanna
5-sterren

Berichtdoor Tanna » Za 16 Jun 2018, 23:46

Bahbahbah, een teek op mijn rug!!! :o :o
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Zo 17 Jun 2018, 00:13

Kim_S schreef:Daar ga ik echt geen foto's van maken hoor... :( Baal ervan, tis geen gezicht :-\
Petje op dan maar :P

nee joh, gewoon de rest even lang bijknippen :biggrin2:
Dan speelt ze daarna ook nooit meer voor kapper :biggrin2:

@Tanna: iiiieeeek!
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Zo 17 Jun 2018, 17:52

Tanna schreef:Bahbahbah, een teek op mijn rug!!! :o :o

Aaaaah! Bah, zelfs op afstand krijg ik al kriebels!
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Zo 17 Jun 2018, 21:25

cj schreef:Ik had ergens een eigen topic, maar door alle medicatie kan ik het niet meer vinden. Gisteren was het DDay voor me en zou ik geopereerd worden aan endeldarmkanker. Helaas opengemaakt en weer dichtgemaakt. Er blijkt een doorgroei te zijn naar mijn ruggenmerg. Ik voel me verslagen. Krijg nu nog een operatie in de Daniel den Hoed in Rotterdam. Ik weet niet meer zo goed wat te zeggen. Ipv beter worden moet ik me nu concentreren op levens verlengend. Hoe weet ik nog niet, maar blijf positief.
Saskia

Gos meid wat een enorme domper. Je was laatst nog zo hoopvol. Daar weet denk ik niemand meer zo goed wat te zeggen. Veel kracht en veel sterkte gewenst :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”