Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3334608
Ik ga een topic openen voor Bobbie. Ben me wat in aan het lezen over wat mogelijkheden. Bedankt voor jullie reacties
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3334613
Mandarijn schreef:Ik ga een topic openen voor Bobbie. Ben me wat in aan het lezen over wat mogelijkheden. Bedankt voor jullie reacties
Wat een zorgen, sterkte! :( :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3334645
Hier trouwens ook al een tijdje terugkerende zelfde nachtmerrie. Van Vera die voor mn ogen door een ambulance wordt afgevoerd en dat ik dan niet mee kan.
Slaapt ook niet prettig.
Door - pien -
#3334652
Mandarijn schreef:Vannacht vreselijk geslapen. Heb liggen malen. Kreeg gisteren telefoon van de DA. Zij had een bultje verwijderd bij Bobbie uit de lies. Dat heb ik laten onderzoeken. Nu blijkt het een tumor te zijn met uitlopers. Hij moet nog een keer onder het mes om die uitlopers te verwijderen, als her lukt, want ze moet richting piemel ook huid weg halen. Ben er gisteren de hele dag al ondersteboven van en vandaag is het niet veel beter.
:bigarmhug: sterkte!
koekje schreef:Hier trouwens ook al een tijdje terugkerende zelfde nachtmerrie. Van Vera die voor mn ogen door een ambulance wordt afgevoerd en dat ik dan niet mee kan.
Slaapt ook niet prettig.
Mijn hemel :-X
:bigarmhug: knuffel voor jou, Koek
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3334774
Vorige week woensdag is, na ruim 4 maanden "klagen" dat er iets niet goed was na mijn bvk, onder narcose een abces geopend en gespoeld in mijn borst. Ik had er toen al bijna een week ab opzitten, maar de pus liep uit mijn ductus en er kwam totaal geen verbetering in. Ik was simpelweg doodziek en een echo liet zien dat er een abces van een cm of 10 in mijn borst zat. Er is een drain geplaatst en die is 5 dagen lang 3x daags gespoeld. Na de ingreep voelde ik me direct een heel stuk beter, alleen mocht ik de narcose wederom bekopen met een redelijke migraine-aanval. Ook die is overleefd.

Vanmorgen de drains eruit en nog voor 10 dagen extra ab, want helemaal rustig ziet het er nog niet uit. Verder werd tijdens deze ok duidelijk dat er een flinke prop littekenweefsel zit, die uiteindelijk ook operatief weggehaald moet worden. Dit zal pas na ongeveer een jaar na de eerste ok gebeuren. Verder is het nu afwachten of mijn tepel nog weer "goed" wordt, want die is volledig naar binnengetrokken en als gevolg daarvan heb ik een behoorlijke bult aan de binnenzijde van mijn borst.

Maar het fijnst is wel dat ik me toch alweer redelijk mezelf voel en dat is vanaf de operatie niet het geval geweest. Nooit geweten dat je zo ziek kunt zijn van een abces.
Door zurca
#3334784
Jeetje Pauline....dat is allemaal niet niets zeg.
Sterkte met je herstel en dat het dan vanf nu eens mee mag zitten :-*
Door Anne in Zweden
#3334793
Jeetje Pauline, wat een gebed zonder einde toch steeds. Wel fijn dat je je nu een stuk beter voelt, maar hemeltjelief, ze blijven wel bezig met je. Da's ook geen schattig klein abcesje ook, zeg... Gelukkig is het eruit. Veel beterschap en kracht en humor en doorzettingsvermogen gewenst! :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334799
Brrrr wat een lijdensweg! En dat voor iets wat zo onschuldig en eenvoudig lijkt... :-\
Ik hoop dat het geneest en je tepel ook weer mooi komt te staan. En vooral dat je er geen last van blijft houden!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3334801
Jullie kunnen je vast goed voorstellen dat ik erg boos op mezelf ben, ik wilde die bvk. Het was geen noodzaak en dan dit geouwehoer.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334804
Pauline schreef:Jullie kunnen je vast goed voorstellen dat ik erg boos op mezelf ben, ik wilde die bvk. Het was geen noodzaak en dan dit geouwehoer.
Ja je wilde een borstverkleining omdat je dacht "dan krijg ik lekker een abces en ben ik weken en weken ziek, joehoe" ::)

Je wilde het, omdat je er last van had lieverd. En dan moet je nu niet boos op jezelf zijn, je hebt gewoon dikke vette pech. En boos zijn helpt je herstel niet. Geef jezelf liever een dikke knuffel, doe ik het ook :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334805
Tuurlijk. Je kon toch ook niet weten dat dit zou gebeuren.
Je trekt al weken aan de alarmbel. Jou valt niets te verwijten.

Ik begrijp wel dat je er spijt van hebt, maar achteraf is alles gemakkelijk. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door