Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3332531
cj schreef:Euh moe en pijn van chemo en bestraling. Maar dolblij met Joepie
Even een dikke knuf voor jouw :-* :-* :-*
Door smulpaap
#3332649
Eef+doggies schreef:Xindy loopt mank :-\
Ik geef haar traumeel. Hopelijk gaat het gauw beter...


Oeps dat is niet fijn , is het voor of achter ?
Door Siberienne
#3332677
Beterschap en sterkte hier voor iedereen die het kan gebruiken.


Ik ga mijn baan kwijtraken. En als ik dat zo opschrijf voelt het nog steeds een beetje onwerkelijk. Het zat er natuurlijk aan te komen maar toch... Nieuwe baan gaat vast wel lukken tzt maar het zal nooit zo heerlijk dichtbij huis zijn als deze. Dat betekent waarschijnlijk minder tijd met de honden. En jullie hier snappen hoe zwaar me dat valt :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332690
Siberienne schreef:Beterschap en sterkte hier voor iedereen die het kan gebruiken.


Ik ga mijn baan kwijtraken. En als ik dat zo opschrijf voelt het nog steeds een beetje onwerkelijk. Het zat er natuurlijk aan te komen maar toch... Nieuwe baan gaat vast wel lukken tzt maar het zal nooit zo heerlijk dichtbij huis zijn als deze. Dat betekent waarschijnlijk minder tijd met de honden. En jullie hier snappen hoe zwaar me dat valt :-\
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Bedenk dat wat deze baan jou koste, je ook heel zwaar is gevallen. Extra reistijd en minder tijd voor de hondjes is het wel waard om weer in een gezonde werksfeer aan een happy jou te werken. En dan geld voor de hondjes kwaliteit ipv kwantiteit, echt waar :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332698
Siberienne schreef:Beterschap en sterkte hier voor iedereen die het kan gebruiken.


Ik ga mijn baan kwijtraken. En als ik dat zo opschrijf voelt het nog steeds een beetje onwerkelijk. Het zat er natuurlijk aan te komen maar toch... Nieuwe baan gaat vast wel lukken tzt maar het zal nooit zo heerlijk dichtbij huis zijn als deze. Dat betekent waarschijnlijk minder tijd met de honden. En jullie hier snappen hoe zwaar me dat valt :-\
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Eef+Stippels
#3332712
smulpaap schreef:Oeps dat is niet fijn , is het voor of achter ?
Rechtsachter.
Maar vanochtend liep ze al wat beter :)
Even een paar dagen rust en traumeel gaan het hem hopelijk doen. Als ze wat ouder worden maak je je nog sneller zorgen :-\
Door Eef+Stippels
#3332714
Siberienne schreef:
Ik ga mijn baan kwijtraken. En als ik dat zo opschrijf voelt het nog steeds een beetje onwerkelijk. Het zat er natuurlijk aan te komen maar toch... Nieuwe baan gaat vast wel lukken tzt maar het zal nooit zo heerlijk dichtbij huis zijn als deze. Dat betekent waarschijnlijk minder tijd met de honden. En jullie hier snappen hoe zwaar me dat valt :-\
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door smulpaap
#3332722
Eef+doggies schreef:Rechtsachter.
Maar vanochtend liep ze al wat beter :)
Even een paar dagen rust en traumeel gaan het hem hopelijk doen. Als ze wat ouder worden maak je je nog sneller zorgen :-\


Oh gelukkig , en ja maar even rustig aan met je oudje :-*
Door Siberienne
#3332724
Kaela schreef::bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Bedenk dat wat deze baan jou koste, je ook heel zwaar is gevallen. Extra reistijd en minder tijd voor de hondjes is het wel waard om weer in een gezonde werksfeer aan een happy jou te werken. En dan geld voor de hondjes kwaliteit ipv kwantiteit, echt waar :-*
Thanx - en ook de anderen voor hun knuffels

Wijze woorden Karin
Door - pien -
#3332731
Siberienne schreef:
Ik ga mijn baan kwijtraken. En als ik dat zo opschrijf voelt het nog steeds een beetje onwerkelijk. Het zat er natuurlijk aan te komen maar toch... Nieuwe baan gaat vast wel lukken tzt maar het zal nooit zo heerlijk dichtbij huis zijn als deze. Dat betekent waarschijnlijk minder tijd met de honden. En jullie hier snappen hoe zwaar me dat valt :-\
Kaela schreef:
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Bedenk dat wat deze baan jou koste, je ook heel zwaar is gevallen. Extra reistijd en minder tijd voor de hondjes is het wel waard om weer in een gezonde werksfeer aan een happy jou te werken. En dan geld voor de hondjes kwaliteit ipv kwantiteit, echt waar :-*
Ik sluit me helemaal aan bij Kaela :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332755
Ik ben moe en mijn deriere doet zeer omdat de fysio er met naalden in heeft zitten porren. Hopelijk nog maar een keer en dan weer een fit been om met het hardlopen te kunnen starten.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3332756
Ik heb tijdje in Leeuwarden gewerkt. Kwart over 8 op het fietsje, en vóór half 9 aan de koffie. Lijkt leuk, maar door verziekte omstandigheden werd het werk er niet leuker op.

Werk nu op een uurtje afstand met de auto. Het kon beter, maar ja... Iets met wat ouder en zo.

Werken naar je zin is zóóó belangrijk. En het geeft je rust in je lijf. En als het goed is, heb je daarna energie voor je honden. Als je een %*@@!$-baan hebt, gaat die energie verloren.

Voor iedereen die het kan gebruiken:

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332773
Aaaargh een maand geleden voorstel gevraagd voor overname laptop en telefoon. Afgelopen maandag eindelijk voorstel ontvangen en vandaag werd ik al gebeld voor reactie ::) ook willen ze nog stuk inhoudelijke overdracht terwijl ze mij nog niet op de hoogte hebben gebracht wie opvolger wordt. Hoe moet ik dat dan doen :???: Heb nu de concessie gedaan om vrijdag dan nog maar even naar kantoor te komen >:( Had gehoopt dat het soepeler zou lopen...... Vandaag was namelijk strikt genomen mijn laatste werkdag en dan wordt doodleuk gezegd dat wat ik nog werk wordt uitbetaald als vakantiedag die over is, oftewel een schijntje >:(
En dan te bedenken dat ik maand geleden al overdrachtsdocument had opgeleverd :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door