Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3327367
Kim_S schreef:Manlief niest zich ineens ook te pletter, hij snapt er niks van dat ie nu alweer last heeft :-X
Pandemie? De mijne niest en hoest ook. Edoch geen bloeiende hazelaar te verkennen. :???:
Door Siberienne
#3327376
Anne in Zweden schreef:Pandemie? De mijne niest en hoest ook. Edoch geen bloeiende hazelaar te verkennen. :???:
Niesziekte, de mensen variant, mag ik wat kweekstokjes van jullie zodat ik ene primeur heb? :D
Door Anne in Zweden
#3327388
Siberienne schreef:Niesziekte, de mensen variant, mag ik wat kweekstokjes van jullie zodat ik ene primeur heb? :D
Is een wattenstokje met groen slijm ook goed? :biggrin2:
Door Siberienne
#3327431
Anne in Zweden schreef:Is een wattenstokje met groen slijm ook goed? :biggrin2:
Hmmmm helemaal,uit Zweden .... nee dan is alles dood voor het hier is.
Zal toch echt in virus-transport-medium moeten. Of een e-Swab. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: sorry, vakidioot alarm gaat af. Ben vrij vandaag...

Dus effe wat anders doen; de kerstspullen opruimen bijvoorbeeld #geenzinin
Vanmorgen weer gewandeld in de zeikende regen voor de afwisseling. Leuk hoor, hele week mooi weer behalve op mijn vrije dag :P
Door Too
#3327472
e-Swab....usb stick?


Gloeiendegloeiende... muilkorfje, graasmasker, HannibalLecter masker voor katten...anyone?
Catoo vind kennelijk haar zuster iets te harig en knaagt er hele gaten in :rant:
Door Too
#3327477
eelke schreef:Da's niet lief!
Dat is uitermate stom maar t kind poetst zo graag
Ze mag d'r eigen billen óók al niet netjes kort houden, een rose buik vinden ze ook al niet goed.. eigenlijk mag ze nooit s iets
Door Eef+Stippels
#3327524
Aaaahhh das ook wat... Misschien kun je hasr leren het huis te poetsen :P


Ik heb een grote klaag dit keer; Xindy's bloedwaarden waren niet goed :'(
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3327540
Een muis in de voorraadkast. >:( Dochter spotte hem afgelopen weekeind, en sindsdien is 'ie niet meer weg geweest. Steeds meer in plastic dozen verpakt, de Action is blij met ons. En het ziet er eigenlijk ook nog wel lekker opgeruimd uit! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3327541
Oei, en Moyra vangt hem niet?
Das toch een rattenvangersras he? Zou je verwachten dat muizen ook het instinct zouden triggeren?

Hopelijk krijg je hem weer weg. Zijn lastige klanten in huis.
Je kent niemand met katten waarvan je een ongewassen dekentje kan lenen? Muizen schijnen al gewoon van de geur van katten te gaan lopen...
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3327545
pearlsofpassion schreef:Oei, en Moyra vangt hem niet?
Das toch een rattenvangersras he? Zou je verwachten dat muizen ook het instinct zouden triggeren?

Hopelijk krijg je hem weer weg. Zijn lastige klanten in huis.
Je kent niemand met katten waarvan je een ongewassen dekentje kan lenen? Muizen schijnen al gewoon van de geur van katten te gaan lopen...
Moyra ruikt hem wel, maar kan niet onbeperkt in de kast. En zeker niet zo hoog. Ze is wel een muizenvanger, buiten. ;D
Dekentje kan ik nog proberen, dank voor de tip! :thumbsupup:

Het is overigens een heel schattig veldmuisje. En het doosje met muizengifkorrels dat er stond was al helemaal leeg dus dit is waarschijnlijk het enige overgebleven exemplaar. :-[ Nu dus maar een ontmoedigingsbeleid. We willen liever ook geen grote families binnen, generaties lang. ;)
Door Siberienne
#3327710
Zusje van de meneren heeft een kwaadaardige milt tumor. Prognose paar maanden. Is veel te jong, 6,5 jaar oud :'(

En vandaag te horen gekregen dat kans op succesvolle terugkeer op oude werkplek nihil is. Draagvlak bij collega’s vrijwel nul. Doet au. Ook al kwam het niet onverwacht. Zou daarna eigenlijk nog gaan werken maar dat lukte me niet meer.
Door eelke
#3327712
Siberienne schreef:Zusje van de meneren heeft een kwaadaardige milt tumor. Prognose paar maanden. Is veel te jong, 6,5 jaar oud :'(

En vandaag te horen gekregen dat kans op succesvolle terugkeer op oude werkplek nihil is. Draagvlak bij collega’s vrijwel nul. Doet au. Ook al kwam het niet onverwacht. Zou daarna eigenlijk nog gaan werken maar dat lukte me niet meer.
Da's inderdaad erg jong.

Hé maar waarom hebben ze het daar over gehad? Je zit toch prima op je nieuwe plek?
Door Siberienne
#3327713
eelke schreef:Da's inderdaad erg jong.

Hé maar waarom hebben ze het daar over gehad? Je zit toch prima op je nieuwe plek?
Dat is maar tijdelijk, alleen om aan het werk te komen. Dat is geen blijvende baan want er is geen vacature, ik ben alleen uitgeleend en werk daar als extra.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door