Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328402
Siberienne schreef:Dat is het ook. Ik heb een paar van die mantra's, misschien zit er iets voor jou bij ;) ;) ;)

"ik ben niet verantwoordelijk voor andermans geluk"
"Er is altijd een keuze"
"ik doe wat ik kan en aan het einde van de dag is dat genoeg"
"Iedereen heeft recht op zijn eigen fouten. Zonder fouten, struikelen, falen is er ook geen groei"

En... vergeef jezelf dat je dit doet. Het maakt je ook een mooi mens dat je geeft om wat anderen overkomt. Of gok ik dit zomaar verkeerd ??

Dikke knuffel ;)
:-*
Voor een deel klopt het inderdaad, aan de andere kant is het ook irritatie over een stuk bureaucratie ;)
Door - pien -
#3328405
dinky89 schreef:Hopelijk trekken de stijfheid en blauwe plekken vlot weer weg siberienne :-*

Eigen klaag: Me druk maken over zaken waar ik mij niet druk om zou moeten maken en wat ook niet mijn probleem is. Waarom is het toch zo lastig om dingen los te laten waar je ook geen enkele invloed op hebt >:(
Mja, moeilijk. Je verstand zegt het éen en je gevoel doet het ander :-\
Siberienne schreef:
Dat is het ook. Ik heb een paar van die mantra's, misschien zit er iets voor jou bij ;) ;) ;)

"ik ben niet verantwoordelijk voor andermans geluk"
"Er is altijd een keuze"
"ik doe wat ik kan en aan het einde van de dag is dat genoeg"
"Iedereen heeft recht op zijn eigen fouten. Zonder fouten, struikelen, falen is er ook geen groei"

En... vergeef jezelf dat je dit doet. Het maakt je ook een mooi mens dat je geeft om wat anderen overkomt. Of gok ik dit zomaar verkeerd ??

Dikke knuffel ;)
Beterschap Siberiënne :-*
Goeie mantra's :thumbup:
Ik steel ze van je ;D
Sinds mijn diagnose zorg ik goed/beter voor mezelf maar ik ben er nog niet/ben nog niet uitgeleerd :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328409
Klopt helemaal Pien ;)
En juist door het maken van keuzes weet ik dat ik binnenkort van die ergernis af ben waardoor ik het stom vind dat ik mij er nu nog druk over maak ;)
En ik denk ook dat je wat betreft het maken van keuzes je hele leven lang blijft leren :)
Door - pien -
#3328433
dinky89 schreef:Klopt helemaal Pien ;)
En juist door het maken van keuzes weet ik dat ik binnenkort van die ergernis af ben waardoor ik het stom vind dat ik mij er nu nog druk over maak ;)
En ik denk ook dat je wat betreft het maken van keuzes je hele leven lang blijft leren :)
;D ;D ;D
Stel je voor dat we perfect waren, dan was het leven rete-saai :P

Niet alleen wat betreft keuzes maar ook dingen waarvan ik bijv. geroepen heb 'dat ga ik nooit doen, ik ben niet gek' die kruipen toch soms stiekem m'n leven binnen omdat ik er nieuwsgierig naar ben/het me wel wat lijkt/ik het toch wil proberen ;D
Door Siberienne
#3328450
- pien - schreef:;D ;D ;D
Stel je voor dat we perfect waren, dan was het leven rete-saai :P

Niet alleen wat betreft keuzes maar ook dingen waarvan ik bijv. geroepen heb 'dat ga ik nooit doen, ik ben niet gek' die kruipen toch soms stiekem m'n leven binnen omdat ik er nieuwsgierig naar ben/het me wel wat lijkt/ik het toch wil proberen ;D

;D ;D ja leuk is dat eigenlijk he?

OT ik ben gewoon moe. Moe van alle gedoe.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328453
Siberienne schreef:;D ;D ja leuk is dat eigenlijk he?

OT ik ben gewoon moe. Moe van alle gedoe.
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3328523
Vincent heeft een klaag.
Hij heeft bij een val een stukje vel van zijn vingertje geschaafd en nu moet er een pleistertje op. >:( En omdat hij met zijn 15 maand oud toch al een echte vent is, vind hij dat hij nu doodgaat! :o


::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328527
pearlsofpassion schreef:Vincent heeft een klaag.
Hij heeft bij een val een stukje vel van zijn vingertje geschaafd en nu moet er een pleistertje op. >:( En omdat hij met zijn 15 maand oud toch al een echte vent is, vind hij dat hij nu doodgaat! :o


::)
Dat is natuurlijk ook wel heel erg ;)
Geen magisch genezende kusjes of krachten in huis?
Door Eef+Stippels
#3328545
pearlsofpassion schreef:Vincent heeft een klaag.
Hij heeft bij een val een stukje vel van zijn vingertje geschaafd en nu moet er een pleistertje op. >:( En omdat hij met zijn 15 maand oud toch al een echte vent is, vind hij dat hij nu doodgaat! :o


::)
;D ;D
Begint dat nu al? :o
Het is ook wel sneu voor de kleine hummel. Kusje erop!


Ik dacht dat we goed op weg naar de lente waren, maar er ligt hier gewoon weer sneeuw!! >:(
Door Zuzanna
#3328566
Eef+doggies schreef:;D ;D
Begint dat nu al? :o
Het is ook wel sneu voor de kleine hummel. Kusje erop!


Ik dacht dat we goed op weg naar de lente waren, maar er ligt hier gewoon weer sneeuw!! >:(
Tot 21 maart is het nog 'gewoon' winter, ondanks dat de dagen langer worden. De temperatuur is hoog genoeg om de eerste vroege bloeiers te laten opkomen (bij ons in de tuin bloeien op dit moment de herfstbloeiende kers, de sneeuwbal en de krokussen :???: ), maar helaas is het echt nog wel even winter.

En dat is ook mijn klaag. Ik wil lente >:(
Door Eef+Stippels
#3328567
Hier komt het groen ook alweer omhoog :D

En Bella vindt de sneeuw een geluksmoment, wat heeft het kind lekker door de sneeuw gesjeest :smitten:
Door eelke
#3328598
De meneer is weg, ik dacht, ha, avondje netflix, maar dat loopt steeds vast >:(
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3328638
Mijn koffiemaker is overleden :'( ik had hem al wel 5 jaar, maar gebruikte hem pas 2+3 weken intensief... Ik denk dat het plastic te oud geworden is....

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3328682
Sneeuw!? :o

Hier alleen harde wind en koude regen.

Straks ruim een half uur er doorheen om bij Bandit bloed te laten prikken.
Waarom heb ik geen auto? :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door