Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3354598
Mijn telefoon is stuk. Aaaargh. Ik ben nu 2 uur wakker en ik ben er nu al kriegel van. En dat vind ik dan ook weer erg. Want het zou geen ramp moeten zijn.

Ik bedacht mij dat ik om 10 uur wel langs de mediamarkt kan voor ik moet gaan werken. Om te kijken of dezelfde er nog ligt. Zoniet kan ik hem online bestellen en is ie vanavond in huis. Dus ik dacht, ik rij er langs en zo niet bestel ik hem online.

Maar ik kan hem dan natuurlijk niet online bestellen want ik heb geen telefoon om dat op te doen ;D

Zucht.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3354602
eelke schreef:Mijn telefoon is stuk. Aaaargh. Ik ben nu 2 uur wakker en ik ben er nu al kriegel van. En dat vind ik dan ook weer erg. Want het zou geen ramp moeten zijn.

Ik bedacht mij dat ik om 10 uur wel langs de mediamarkt kan voor ik moet gaan werken. Om te kijken of dezelfde er nog ligt. Zoniet kan ik hem online bestellen en is ie vanavond in huis. Dus ik dacht, ik rij er langs en zo niet bestel ik hem online.

Maar ik kan hem dan natuurlijk niet online bestellen want ik heb geen telefoon om dat op te doen ;D

Zucht.
Je hebt geen pc of zo?
Door eelke
#3354603
Kaio schreef:Je hebt geen pc of zo?
Ja, maar niet als ik aan het werk ben... (dan heb ik wel een pc maar kan ik niet op elke site, alleen werkgerelateerde dingen). Ik dacht, ik rij om 10 uur naar de mediamarkt, hebben ze m niet, dan bestel ik hem vanuit de auto en rij ik naar mijn werk. Maar dat gaat dus niet zonder telefoon ::) stom hoe vergroeit je bent met dat ding. Ik nam m net ook mee naar de wc, automatisme.

Wat dat betreft geen stom idee om het eens een dagje zonder te doen.
Door Eef+Stippels
#3354636
eelke schreef:Ja, maar niet als ik aan het werk ben... (dan heb ik wel een pc maar kan ik niet op elke site, alleen werkgerelateerde dingen). Ik dacht, ik rij om 10 uur naar de mediamarkt, hebben ze m niet, dan bestel ik hem vanuit de auto en rij ik naar mijn werk. Maar dat gaat dus niet zonder telefoon ::) stom hoe vergroeit je bent met dat ding. Ik nam m net ook mee naar de wc, automatisme.

Wat dat betreft geen stom idee om het eens een dagje zonder te doen.
Ik hoop voor je dat je er 1 bij mediamarkt hebt kunnen scoren en anders sterkte vandaag ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3354691
Je zou denken dat ze hem dan in de mediamarkt voor je online zouden kunnen bestellen als ze hem niet hebben toch?
Door eelke
#3354723
dinky89 schreef:Je zou denken dat ze hem dan in de mediamarkt voor je online zouden kunnen bestellen als ze hem niet hebben toch?
Nee, want die hadden hem al niet meer in de webshop. Dus dat zou dan bij Coolblue worden en daar willen ze m bij de mediamarkt vast niet voor me bestellen Afbeelding

Maar tis gelukt, bij ritel. Dezelfde. Alleen kon ie geen backup vinden dus ik moet alles nog aanpassen en installeren, de vorige keer ging dat automatisch.

Lollig wel, het scherm van de vorige was stuk, de rest dus niet. Dus mijn wekker ging gewoon af, elke 5 minuten, in alle winkels waar ik was...pas na een uurtje gaf ie t op en besloot ie denk ik dat ik toch niet wakker te krijgen was.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door sam28
#3355210
Woest ben ik!!

heb weer brief gehad van de belastingdienst. Afgelopen maand al 1300€ terug betaald. Er staat alleen dat er een beschikking is op basis van huurtoeslag en ik 660€ moet terugbetalen. Ik vraag me af hoe.
Ik ben blut. Ik moet al geld lenen voor mn collegegeld van vrienden en leefde voor een deel al op mn spaargeld. Ik ben woest. De belastingdienst heeft het zo druk dat ik niemand aan de lijn krijg. Je moet eerst 3 keuzemenu's door om vervolgens een enorm verhaal aan te moeten horen over wanneer de toeslagen uitbetaald worden en daarna, als kers op de taart, word de verbinding verbroken doordat de wachtrij vol is en de medewerkers bezet. Dat helpt niet mee.

Op de digid staat dat mijn geschatte inkomen 21.000nogwat is. Was dat maar waar. Mijn eigen schatting komt niet boven de bruto 15 a 16.000 uit. Waarom zou ik godsnaam nog een keer weer willen gaan werken? Ik ben zo genaaid nadien.
Op deze manier eindig ik nog in mn auto ofzo. Ga ik op de parkeerplaats van de belastingdienst wonen, de veroorzakers.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3355224
Kan je het geschatte inkomen niet digitaal aanpassen? En verder kan ik je aanraden dat als je niemand te pakken krijgt schriftelijk een regeling aan te vragen.
Dat niemand aan de lijn krijgen heb ik inderdaad ook meegemaakt. ::) Op die manier lopen de gemiddelde wachttijden aan de telefoon in de cijfers niet te hoog op ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3355230
Ik ga sowieso bezwaar maken. Bizar vind ik het allemaal. Heb vorige maand al 1300 terugbetaald. :-X :-[
Door Too
#3355349
Verdomde wachtwoorden :wall:

Wie kan t in godesnaam schelen welke bibliotheekboeken ik leen..... 8-15tekens, hoofdletter, onderkast en symbool....houtochop
Door Siberienne
#3355354
Knallende koppijn, al een paar dagen >:( niks helpt. Gelukkig vandaag vrij, zo maar weer naar bed. Pffffffffff.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3355368
Moest bloed prikken vanochtend (hormonen, ijzer omdat al 6 weken ongesteld was) en algemeen bloedbeeld..... Sinds de sterilisatie gaat het nooit goed, dus stress... en yes, in 1x goed, in 1 minuut 3 buisjes bloed.... morgen bellen voor de uitslag....
Door eelke
#3355375
Ik loop op het einde van het bospad, smaller stuk. Komt een mevrouw met een labrador aan, staat op de stoep naar mij te kijken, denkt oh jee, loopt dan toch maar onas pad in. Lab aan de flex denkt jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej en zet een sprintje richting ons in, mevrouw laat de flexriem expres maar los want die klap kan ze denk ik niet opvangen, lab rent door, flexhandvat komt er natuurlijk achteraan, ram, tegen mijn enkel.

Ik heb mijn 'val dood' blik' maar weer eens geoefend. Sorry, ik zag je te laat. Jaja.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3355385
Uch wat rot! Hoe is het met je enkel?
Ik vind het knap van je dat je haar alleen een blik hebt gegeven, van mij had ze de volle laag gekregen. :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355391
Nou duidelijk niet geschikt voor een flex..
En niet gevraagd hoe het met jou ging dan?

Ongelukjes, vervelende situaties kunnen altijd gebeuren das eenmaal zo, gaat erom hoe je het oplost....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door