Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3360483
Angelique schreef:Last christmas i gave you my heart...beetje vroeg hé...sky radio....alhoewel, bij de aldi..alle sintmeuk afgeprijsd om plaatst te maken voor de kerstkransen.

Sinterklaas was net aangekomen hoor jongens, duurt nog ff voor die weg is.
Nou, echt hè. :-X Stapte gisteravond om kwart over zes in de auto en ik hoorde 'em ook. >:( Dat is toch wel het grootste sch**tnummer van allemaal. Ben die kerstnummers nu al zat. ;D
Thuis nooit de radio aan, en in de auto gaat die meteen uit. Zo. Klaar ermee. :P :biggrin2:

Els&Flow schreef:Ieder jaar denken we aan onze gevleugelde vrienden buiten. Dus iedere winter hangen we vetbollen op, pindanetjes en staat er een schaal water, dagelijks vers en schoon. En ieder jaar komt er een zwarte brigade, die geen leuke kleine vogeltjes in de tuin dulden. Die alles opeten en brutaal zijn als de pest. Wij zijn volhardend, maar zij helaas ook. Dit jaar hebben ze versterking mee genomen in de vorm van 2 enorme duiven. ::) Enige pluspunt is dat ze tot nu toe geen zeemeeuwen hebben uitgenodigd.
;D ;D ;D

Hier zaten gisteren 9 tortelduiven de boel leeg te vreten. ::) Het scheelt dat ze niet aan de bolletjes hangen of uit de pindakaaspot snoepen. Als het heel koud is strooi ik in de middag gewoon nog een keer vogelzaad, als alles op is.
We zien gelukkig ook genoeg andere vogels. :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3360513
Mijn. Werk. Is. Stom. >:(

Nou ja, mijn werk op zich is heel leuk, de organisatie laat alleen wat te wensen over ::)
Door Siberienne
#3360517
Els&Flow schreef:Ieder jaar denken we aan onze gevleugelde vrienden buiten. Dus iedere winter hangen we vetbollen op, pindanetjes en staat er een schaal water, dagelijks vers en schoon. En ieder jaar komt er een zwarte brigade, die geen leuke kleine vogeltjes in de tuin dulden. Die alles opeten en brutaal zijn als de pest. Wij zijn volhardend, maar zij helaas ook. Dit jaar hebben ze versterking mee genomen in de vorm van 2 enorme duiven. ::) Enige pluspunt is dat ze tot nu toe geen zeemeeuwen hebben uitgenodigd.
Er zijn van die speciale zaad dingen waar alleen kleine vogeltjes bij kunnen;
D81C7564-2D6D-4E7D-845C-83B0615C3D96.jpeg
D81C7564-2D6D-4E7D-845C-83B0615C3D96.jpeg (89.14 KiB) 2244 keer bekeken
Werkt wel aardig. Hoewel wij geen grote brigades hebben.
Vetbollen worden bij ons door de honden opgegeten ....
Door Siberienne
#3360518
Kim_S schreef:Mijn. Werk. Is. Stom. >:(

Nou ja, mijn werk op zich is heel leuk, de organisatie laat alleen wat te wensen over ::)

Voel met je mee...,
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3360524
Kim_S schreef:Mijn. Werk. Is. Stom. >:(

Nou ja, mijn werk op zich is heel leuk, de organisatie laat alleen wat te wensen over ::)
Moet ik je binnenkort knuffelen?

Ik voel met je mee hoor, heb even hetzelfde....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3360526
constance.blokzijl schreef:Moet ik je binnenkort knuffelen?

Ik voel met je mee hoor, heb even hetzelfde....
Zat net te denken, das niet handig dat ik dat hier schrijf, jij leest natuurlijk ook mee hier :o :biggrin2: :P

Maar gelukkig is het bij jullie niet anders. Uhm, o dat klinkt ook niet aardig. Uhm. Nou ja, je snapt wat ik bedoel ;D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3360527
Kim_S schreef: Zat net te denken, das niet handig dat ik dat hier schrijf, jij leest natuurlijk ook mee hier :o :biggrin2: :P

Maar gelukkig is het bij jullie niet anders. Uhm, o dat klinkt ook niet aardig. Uhm. Nou ja, je snapt wat ik bedoel ;D
Ik kan dat prima scheiden hoor Afbeelding what happens on bp, stays on bp zullen we maar zeggen.

Maar nee, is niet anders bij mij hoor! Werk is super leuk maar organisatorisch spelen er wat dingen nu waarvan ik denk bleh
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3360532
constance.blokzijl schreef:Ik kan dat prima scheiden hoor Afbeelding what happens on bp, stays on bp zullen we maar zeggen.

Maar nee, is niet anders bij mij hoor! Werk is super leuk maar organisatorisch spelen er wat dingen nu waarvan ik denk bleh
Hahaha ja ik kan dat gelukkig ook ;)

Geloof niet dat ik op korte termijn weer langskom, misschien in januari weer.
Hopelijk is de bleh dan weer over aan beide kanten :cool:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3360554
Siberienne schreef:Er zijn van die speciale zaad dingen waar alleen kleine vogeltjes bij kunnen; D81C7564-2D6D-4E7D-845C-83B0615C3D96.jpeg

Werkt wel aardig. Hoewel wij geen grote brigades hebben.
Vetbollen worden bij ons door de honden opgegeten ....
Ja die hebben we, maar ook daar gaan ze gewoon aan hangen en zijn net zo lang aan het vervelen tot ze er toch bij komen. De kleine vogeltjes worden gewoon verjaagd door ze.
Gebruikersavatar
Door pike
#3360557
In Purmerend vraten ook de kauwtjes en eksters alles weg. Mijn man heeft toen ruime kooien van gaas gemaakt (van dat groene, geplastificeerde gaas) waar wel de kleine vogels maar niet die groterikken door konden. Een ruime kooi om de pindakaas, en een ruime om de dispenser. Toen was het snel bekeken en kwamen ze niet meer.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360622
Chips , ik moet nodig wassen ( natuurlijk ondergoed ) en de wasmachine doet het niet meer. 3,5 jaar oud ::) Geen garantie meer dus. Dan kan ik net zo goed een reparateur in de buurt bellen denk ik, weet niet nog nooit zulke problemen gehad, overleden hier meestal pas op oudere leeftijd
De afwaterpomp werkt niet naar behoren. Zou natuurlijk iets tussen kunnen zitten , nog nooit gehad hoor, maar ooit moet de eerste keer zijn natuurlijk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360625
Misschien gewoon een sok in de filter. Hebben wij ook ooit gehad.
Bij ons is het een klepje vooraan op het toestel. Dat doe je open, zet een emmer eronder en draait het gat open. Dan kijken of er niets in zit.
Ik heb natuurlijk geen idee of dat bij elk machine zo is...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360626
pearlsofpassion schreef:Misschien gewoon een sok in de filter. Hebben wij ook ooit gehad.
Bij ons is het een klepje vooraan op het toestel. Dat doe je open, zet een emmer eronder en draait het gat open. Dan kijken of er niets in zit.
Ik heb natuurlijk geen idee of dat bij elk machine zo is...
Ja die hebben we al flink onderzocht, verschillende keren, daar zit ie niet. Zit waarschijnlijk bij de pomp zelf. Moet die voor uit elkaar. Zou je wellicht ook zelf kunnen doen. Maar goed morgen komt er iemand langs. Als ie dan stuk geraakt is doordat er iets tussen zit kan dat tenminste ook gerepareerd worden.
Ik ga gewoon meekijken mocht het nog een keer voorkomen kan ik het zelf :P

Overigens mis ik wel een sok :g: dat is me nog nooit gebeurt. Maar goed met die teringzooi die we de laatste maanden hebben gehad kan die natuurlijk overal liggen ;D
Maar met 3 beren zou het ook zomaar een klomp haar kunnen zijn....ook nog nooit gebeurt maar ja.
Nou ik hoop gewoon dat we na morgen weer goed kunnen wassen, ook al kost het wat.
Gebruikersavatar
Door baileys
#3360632
Kaio schreef:Ja die hebben we al flink onderzocht, verschillende keren, daar zit ie niet. Zit waarschijnlijk bij de pomp zelf. Moet die voor uit elkaar. Zou je wellicht ook zelf kunnen doen. Maar goed morgen komt er iemand langs. Als ie dan stuk geraakt is doordat er iets tussen zit kan dat tenminste ook gerepareerd worden.
Ik ga gewoon meekijken mocht het nog een keer voorkomen kan ik het zelf :P

Overigens mis ik wel een sok :g: dat is me nog nooit gebeurt. Maar goed met die teringzooi die we de laatste maanden hebben gehad kan die natuurlijk overal liggen ;D
Maar met 3 beren zou het ook zomaar een klomp haar kunnen zijn....ook nog nooit gebeurt maar ja.
Nou ik hoop gewoon dat we na morgen weer goed kunnen wassen, ook al kost het wat.
Welk merk wasmachine heb je?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door