Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3343193
koekje schreef:Nieuw schermpje kost meestal maar een tientje ofzo (ik spreek uit ervaring, eens in de zoveel tijd leg ik een iphone op de grindtegels).
Dat ligt er aan. Mijn telefoonschermpje bestond niet alleen uit glas maar ook uit technische onderdelen zeg maar. Draadjes enzo.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3343194
Ja, hier volgens mij ook. Het zin maken van meneer om hem erin te zetten, kostte iedere keer nog de meeste moeite.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343205
Ja zal even zoeken naar een geschikt zaakje worden. Wat een geld allemaal. Heb er nu een plasticje over, anders krijg ik glas in de vingers
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3343210
Had gehoopt dit weekend bbq aan te kunnen gooien maar meneer vind dat het te hard waait....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3343225
Kaela schreef:Ja zal even zoeken naar een geschikt zaakje worden. Wat een geld allemaal. Heb er nu een plasticje over, anders krijg ik glas in de vingers
In de Oosterstraat, schuin tegenover de Ierse pub.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343232
Ronald schreef:In de Oosterstraat, schuin tegenover de Ierse pub.
Thankx! Fiets ik daar morgen even langs!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3343240
Kaela schreef:Thankx! Fiets ik daar morgen even langs!
En lopen hè... Je mag niet fietsen in de Oosterstraat tijdens de winkelopeningstijden ;)

Uit betrouwbare bron vernomen: dit betekent € 55 boete + € 9 administratiekosten.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343241
Ronald schreef:En lopen hè... Je mag niet fietsen in de Oosterstraat tijdens de winkelopeningstijden ;)

Uit betrouwbare bron vernomen: dit betekent € 55 boete + € 9 administratiekosten.
:coolio: :coolio: :coolio: :coolio: :coolio: :coolio: :coolio:

Die betrouwbare bron in zeker jou jongste ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3343243
Kaela schreef::coolio: :coolio: :coolio: :coolio: :coolio: :coolio: :coolio:

Die betrouwbare bron in zeker jou jongste ;D
Bijna! De één-na-jongste had er laatst eentje te pakken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343244
Ronald schreef:Bijna! De één-na-jongste had er laatst eentje te pakken
Jammer!
Gebruikersavatar
Door jannie.van-mastrigt
#3343250
Koekje, ga jij nog iets extra's ondernemen tegen de miereninvasie in je keuken? Sinds een paar weken zie ik dat ze zich hier ook wel willen indringen. Vorig jaar hebben we ze, voor het oog misschien, nog kunnen tegenhouden door op advies van een tuinman, koperen munten voor de ingang van de schuifpui te leggen en dat werkte wel! Maar nu willen ze ook op andere ingangen naar binnen en om nu overal die munten neer te leggen..... Hebben jullie nog andere diervriendelijke ideeën of zo misschien?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3343255
We hebben tuinmierenpoeder (gesteentemeel; niet giftig) gestrooid. Dat hielp wat, maar niet voldoende. Het hielp ook niet dat ik daarna de keukendeur wagenwijd open had laten staan tijdens het onweer en de moesson van vanmiddag, waardoor alles weer wegspoelde :biggrin2:

Morgen grote poetsbeurt dan maar: uitgebreid stofzuigen, soppen en met de stoomreiniger.
Door - pien -
#3343274
koekje schreef:We hebben tuinmierenpoeder (gesteentemeel; niet giftig) gestrooid. Dat hielp wat, maar niet voldoende. Het hielp ook niet dat ik daarna de keukendeur wagenwijd open had laten staan tijdens het onweer en de moesson van vanmiddag, waardoor alles weer wegspoelde :biggrin2:

Morgen grote poetsbeurt dan maar: uitgebreid stofzuigen, soppen en met de stoomreiniger.
Ik gebruikte gemalen witte peper en dat werkte als een tierelier :D maar da's misschien niet handig met jong spul in de buurt?
Gebruikersavatar
Door jannie.van-mastrigt
#3343276
Koekje bedankt voor de tip. Ga dat gesteentemeel toch eens proberen. Zouden ze ze dat b.v. bij een tuincentrum verkopen? en Pien fijn dat gemalen witte peper helpt, maar ik denk dat mijn honden daarvan gaan niesen....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343285
Gemalen peper werkt, maar je kunt ook plantjes neerzetten die ze niet leuk vinden. Ik heb altijd mieren in mijn moestuinbak die mijn radijzen opeten. Voor de vakantie heb ik afrikaantjes rondom de radijzen gezet en voila, prachtige radijzen!
Koperen munten werken ook. Ik zou gewoon dat allemaal doen, plantjes, munten en peper (dat niezen valt mee hoor!). Hoe onaangenamer je het ze maakt, hoe sneller ze ergens anders heen zullen gaan. Ondertussen je huis goed schoon houden, zodat ze niet voor de zoetigheid naar je aanrecht willen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door