Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3352278
:-* merci

Buiten verdrietig, word je ook boos.... en wantrouwig (niet naar iemand specifiek hoor) maar 'gewoon' algemeen en dat willen we helemaal niet :'(
Door Siberienne
#3352282
Inge en Bono schreef::-* merci

Buiten verdrietig, word je ook boos.... en wantrouwig (niet naar iemand specifiek hoor) maar 'gewoon' algemeen en dat willen we helemaal niet :'(

snap ik, bij ons is ooit ingebroken en dat voelt zo naar. De wereld is even een minder veilige plek. sterkte ermee!
Door - pien -
#3352293
Inge en Bono schreef:>:( bij de meneer is in de garage(bedrijf) ingebroken. Voorlopig lijken ze nogal bewust op zoek geweest te zijn; oa 2 pocketbikes en een tamelijk onverkoopbare (als in nogal bekend binnen het wereldje) historische kart zijn gestolen. Onze camper hebben ze blijkbaar niet gestart gekregen.
**** >:( :'(
Wat ontzettend rot :-X
Door Too
#3352301
Kløte Inge



Lees me een versuffing, rol met ballen onder mijn voeten, geef mijn voet een hand, ben weer BFFs met Adrienne en andere goeroes, heb de whatsappfysio gesproken en dat allemaal de laatste 24 uur.... wat mij betreft mag t wel weer over zijn. >:(

Ben dr klaar mee
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3352313
*kriebel* *krab krab krab*

Buitenklaag: de kippen hebben zwarte luis - het hok zit vol met miljoenen mijten :o en de tuin is vergeven van de wespen en de dazen.
Binnenklaag: vliegen, muggen en vlooien! Nog nooit eerder hebben we vlooien gehad - het zal wel aan het weer liggen.
Grrrrrr….. ik poets me helemaal suf.
En jeuk *kriebel* *krab krab krab*
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3352314
Zwarte luis of bloedluis? Wij behandelen het hok regelmatig met de verfbrander. De stok en de randen van het legnest smeer ik ik met oude olie. En als laatste strooi ik wat diatomeenaarde op de bodembedekking en in de legnesten. De tamme kippen wrijf ik ook in met de diatomeenaarde. Succes alvast!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3352315
Loukas schreef:Zwarte luis of bloedluis? Wij behandelen het hok regelmatig met de verfbrander. De stok en de randen van het legnest smeer ik ik met oude olie. En als laatste strooi ik wat diatomeenaarde op de bodembedekking en in de legnesten. De tamme kippen wrijf ik ook in met de diatomeenaarde. Succes alvast!
Zwarte luis. Ik heb gister het hele hok uitgesopt (een hele blokhut van 3x3 meter ::) ), daarna roofmijten uitgezet en de zitstokken dik met diatomeeenaarde behandeld. En ik heb spul voor door het drinkwater wat de mijten uiteindelijk moet gaan afstoten. Maar die gore dingen vallen van het plafond op je armen en in je haar en ze bijten mensen ook. Ieuw!
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3352317
Wat pearleofpassion zegt klopt wel. :-\ Ik heb eens iemand zijn hok zien uitroken met ee tablet die duivenmelkers ook gebruiken. Ik zoek het eens op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door