Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3352161
Hielspoor schijnt echt enorm vervelend te zijn. Hopelijk blijkt het mee te vallen.
Door - pien -
#3352163
Too schreef::-\
Bang dat pijn aan mijn hak hielspoor blijkt te zijn....
echt toen ik vreselijk dik was en bewegen meed als de spreekwoordelijke pest deed t lijf helemaal nooit zo moeilijk ::)
Lukt het nog om echt op je hiel te gaan staan bij het lopen?
Ik kreeg dat als advies toen ik klachten kreeg. Als ik nu pijn bemerk zet ik echt op m'n hiel af en gaat het weer over...
Het is ooit echt erg geweest en toen ging het (na een heeeele tijd) over van zo'n zacht zooltje in m'n schoen, onder m'n hiel.
Door Too
#3352164
- pien - schreef:Lukt het nog om echt op je hiel te gaan staan bij het lopen?
Ik kreeg dat als advies toen ik klachten kreeg. Als ik nu pijn bemerk zet ik echt op m'n hiel af en gaat het weer over...
Het is ooit echt erg geweest en toen ging het (na een heeeele tijd) over van zo'n zacht zooltje in m'n schoen, onder m'n hiel.
Ik denk daff ik gister een tikkie hysterisch ;D was.. nachtje doet wonderen.
Heb de fysio een appje gestuurd, moet ws de hele kuit nog meer rekken.... 'hallo downward facing dog" :P
Ik sterf van de felle pijn als ik mijn been naar voren strek en de voet flex... naar achter, met de tenen op een traptrede is allemaal geen probleem
Zou wel getriggerd/laatste zetje kunnen zijn door training van vrijdag bedenk ik me nu...oa zware kist voortduwen
Komt vast goed.

Maar als iemand tips heeft.... graag!
Door - pien -
#3352166
Too schreef:Ik denk daff ik gister een tikkie hysterisch ;D was.. nachtje doet wonderen.
Heb de fysio een appje gestuurd, moet ws de hele kuit nog meer rekken.... 'hallo downward facing dog" :P
Ik sterf van de felle pijn als ik mijn been naar voren strek en de voet flex... naar achter, met de tenen op een traptrede is allemaal geen probleem
Zou wel getriggerd/laatste zetje kunnen zijn door training van vrijdag bedenk ik me nu...oa zware kist voortduwen
Komt vast goed.

Maar als iemand tips heeft.... graag!
O ja, dat ken ik. Op je krent zitten: nergens last van. Gaan sporten: blessures ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3352170
Sporten is gewoon niet goed voor je. Een goede vriendin heeft laatst haar voet gebroken tijdens het hardlopen. Echt hoor.. Niet oke, dat sporten. ;D
Door fransbulletje
#3352171
Fles Doils visolie omgooien over je aanrecht, langs de keukenkastjes en over mijn shirt en broek ::)
Zonde van de dure olie :-\ en wat een vette stink meuk :biggrin2:
Door Siberienne
#3352172
Too schreef:Ik denk daff ik gister een tikkie hysterisch ;D was.. nachtje doet wonderen.
Heb de fysio een appje gestuurd, moet ws de hele kuit nog meer rekken.... 'hallo downward facing dog" :P
Ik sterf van de felle pijn als ik mijn been naar voren strek en de voet flex... naar achter, met de tenen op een traptrede is allemaal geen probleem
Zou wel getriggerd/laatste zetje kunnen zijn door training van vrijdag bedenk ik me nu...oa zware kist voortduwen
Komt vast goed.

Maar als iemand tips heeft.... graag!

Blote voeten lopen ;) en die downward dog inderdaad. Uit de felle pijnzone blijven. En je voet een hand geven. In het barefoot schoenen topic staat een massa oefeningen. Sterkte!
Door Too
#3352195
fransbulletje schreef:Fles Doils visolie omgooien over je aanrecht, langs de keukenkastjes en over mijn shirt en broek ::)
Zonde van de dure olie :-\ en wat een vette stink meuk :biggrin2:
Getver!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352203
Join the club, de mijne is nog steeds niet echt over, wel stukken beter. Van de winter kon ik echt niet lopen. Ondanks dat ik inlegzolen heb wegens overprononcatie
Bij mij helpt blote voeten lopen en barefoots ( krijgen ze buiten vaak gelijk een massage) Training leek me dus eigenlijk logischer.... Maar merk dat mijn lastigste voet nog steeds niet ok is. Die heeft nog steeds te veel overprononcatie . Vermoeidheid in de boog en dus nog pijn in de hiel, peesplaat aanhechting. Als ie te vermoeid is moet ik weer ff stevigere schoenen aan. Maar mijn pijn lijkt dus wel minder nu, maar weg nee. Ik heb zo'n massage ding waarmee ik die aanhechting van die pees aanpak, dat is echt niet prettig om het moment dat, doet best pijn, maar daarna merk ik wel dat het beter gaat. En de enkel op die voet kan ook vaster komen te zitten die haal ik ook los

Met zoiets dus :
https://www.massagewebshop.nl/a-2695180 ... /vierpoot/
Heb dus een aantal triggerpoints in de peesplaat
Door Too
#3352230
Jeuj een clubje! :P
Lees me een versuffing, sla allerlei oefeningen op.
Wil best nog even in overleg met de fysio , die kennen mijn te korte hamstrings en quadriceps al en de bijbehorende knieën ;D
Maar zooltjes enzo..gaan we voorlopig niet doen
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3352231
>:( bij de meneer is in de garage(bedrijf) ingebroken. Voorlopig lijken ze nogal bewust op zoek geweest te zijn; oa 2 pocketbikes en een tamelijk onverkoopbare (als in nogal bekend binnen het wereldje) historische kart zijn gestolen. Onze camper hebben ze blijkbaar niet gestart gekregen.
**** >:( :'(
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3352261
Ja :'(
Allebei niet... gewoon een gezellig oud garagebedrijfje, met daarbij wat oude eigen spulletjes....
'Keurig' handschoenen gedragen. Er is een camerabeeld, via de buurman, met een auto 's nachts, maar geen kenteken, dus weinig hoop op nieuws.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door