Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350871
sam28 schreef:;D ;D
Doet me denken aan een verhaal dat mn tante vroeger wel eens vertelde. Die had een vogel die de bel van de voordeur nadeed. Ze is wel eens 6x van zolder gekomen en staan vloeken op de buurkinderen omdat ze dacht dat die aan het belletje trekken waren. ;D

Ik heb contact gehad met de audicien over mijn gedrocht wat hoorapparaat heet. Het had weinig zin want ze zitten ramvol en kan dus pas voor het eerst weer op mn eigen afspraak de 16e. Heb wel gezegd dat ik m niet meer in ga doen.
Onze Charlie doet het geluid van mijn wekker na :-X . En de telefoon, maar daar worden we niet wakker van en horen we altijd wel dat het vanuit de vogelkamer komt. Maar die wekker he, als je slaapt reageer je daar simpelweg op :-X

Jammer dat het zo lang moet duren voor je terecht kan, hopelijk kunnen ze dan wel wat voor je betekenen!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351623
Omdat klagen hier al eens durft werken: ik ben vandaag m'n eerste dag over tijd! En er beweegt nog steeds niets. :-\

Echt serieus, doodse stilte. Niet in de buik natuurlijk, met baby is alles in orde en hij is mooi actief. Maar m'n baarmoeder doet niets meer.
En dat herken ik absoluut niet van bij de vorige bevallingen. Dan had ik al 3 weken op voorhand heel wat oefenweeën. Nu nog nagenoeg niets.

Al ruim sinds halverwege de zwangerschap heb ik een actieve baarmoeder, regelmatig harde buiken, geregeld licht pijnlijk. En vorige week heb ik voor de eerste en enige keer een paar uur lichte oefenweeën gehad en sindsdien werd het zelfs steeds minder. Gisteren heb ik misschien 2 harde buiken gehad. Da's rustiger dan het het laatste halfjaar geweest is. En ik voel ze met moeite. Weet amper of het m'n baarmoeder is of de baby die duwt.
Ale, al maanden actief en nu het mag, dan plots stoppen. >:(
Het is echt te hopen dat het stilte voor de storm is, maar het mag nu wel gaan stormen dan. De stilte heeft lang genoeg geduurd. :(

Want voor de rest doet alles wel pijn.
Mn bekken doet me dood, ik zak er ook geregeld doorheen, m'n rug en ribben doen pijn, blaas en darmen doen lastig en soms pijn enz... Alles behalve m'n baarmoeder dus...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351627
Ooh wat lijkt me dat vervelend zeg! Ik kan me ook wel voorstellen dat je de baby ook wel in het echt wilt zien nu. :)
De baby wacht gewoon tot het wat koeler is geworden. ;)
Sterkte met de laatste loodjes
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351629
Oh ja, de vorige 2 zijn er steeds 1 dag overtijd uit gekomen en die wogen al 3850 en 3570gr. Baby nu zou ook al minstens 3600 wegen, dus hij moet eigenlijk echt niet veel zwaarder meer worden. Dan wordt dat ook steeds gevaarlijker voor complicaties.
Door - pien -
#3351648
pearlsofpassion schreef:Omdat klagen hier al eens durft werken: ik ben vandaag m'n eerste dag over tijd! En er beweegt nog steeds niets. :-\

Echt serieus, doodse stilte. Niet in de buik natuurlijk, met baby is alles in orde en hij is mooi actief. Maar m'n baarmoeder doet niets meer.
En dat herken ik absoluut niet van bij de vorige bevallingen. Dan had ik al 3 weken op voorhand heel wat oefenweeën. Nu nog nagenoeg niets.

Al ruim sinds halverwege de zwangerschap heb ik een actieve baarmoeder, regelmatig harde buiken, geregeld licht pijnlijk. En vorige week heb ik voor de eerste en enige keer een paar uur lichte oefenweeën gehad en sindsdien werd het zelfs steeds minder. Gisteren heb ik misschien 2 harde buiken gehad. Da's rustiger dan het het laatste halfjaar geweest is. En ik voel ze met moeite. Weet amper of het m'n baarmoeder is of de baby die duwt.
Ale, al maanden actief en nu het mag, dan plots stoppen. >:(
Het is echt te hopen dat het stilte voor de storm is, maar het mag nu wel gaan stormen dan. De stilte heeft lang genoeg geduurd. :(

Want voor de rest doet alles wel pijn.
Mn bekken doet me dood, ik zak er ook geregeld doorheen, m'n rug en ribben doen pijn, blaas en darmen doen lastig en soms pijn enz... Alles behalve m'n baarmoeder dus...
Sterkte met de allerlaatste loodjes...tis al lang geleden dat ik op alledag liep...maar op een gegeven moment ben je er zo aan toe dat dat kind er uit komt :)
Ik duim dat het stilte voor de storm is :duimen:

Mijn kleine klaag: ik had 3 soorten snacks besteld zijn 2 er van van de bestelling afgehaald want 'niet leverbaar' >:(
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3351683
Vandaag het verwijt gekregen dat ik beter voor de katjes zorg dan voor het gezin. Wat een slag in mijn gezicht! Meneer éist nu 3x per week soep. Ik ben dat van thuis uit niet gewoon, wij aten dat zelden dus denk ik er ook niet aan om er eens klaar te maken. Doch, ik kook zo goed als altijd een verse maaltijd, of met verse groentjes of diepvriesgroenten en de kids eten elke dag minstens 1 stuk fruit. Dat Louis hoogstwaarschijnlijk door de brok diarree heeft, kon hem niet deren. Hij vond dat niet erg. 1000en katten eten rot voedsel uit de vuilnisbakken dus kan geen kwaad. Onze hond kreeg vroeger barf, maar dat is een hond en blijkbaar anders. Wat ik ook zei, ik kon hem niet overtuigen, zelfs niet dat kvv/barf niet meer kost dan brok. :rant: pfff

Zo, het is eruit...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3351688
Loukas schreef:Vandaag het verwijt gekregen dat ik beter voor de katjes zorg dan voor het gezin. Wat een slag in mijn gezicht! Meneer éist nu 3x per week soep. Ik ben dat van thuis uit niet gewoon, wij aten dat zelden dus denk ik er ook niet aan om er eens klaar te maken. Doch, ik kook zo goed als altijd een verse maaltijd, of met verse groentjes of diepvriesgroenten en de kids eten elke dag minstens 1 stuk fruit. Dat Louis hoogstwaarschijnlijk door de brok diarree heeft, kon hem niet deren. Hij vond dat niet erg. 1000en katten eten rot voedsel uit de vuilnisbakken dus kan geen kwaad. Onze hond kreeg vroeger barf, maar dat is een hond en blijkbaar anders. Wat ik ook zei, ik kon hem niet overtuigen, zelfs niet dat kvv/barf niet meer kost dan brok. :rant: pfff

Zo, het is eruit...
Als brokjes voor de kat genoeg is dan is soep uit blik goed genoeg voor hem zou ik zeggen!
En anders kookt ie lekker zelf soep :knuppel2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3351689
Loukas schreef:Vandaag het verwijt gekregen dat ik beter voor de katjes zorg dan voor het gezin. Wat een slag in mijn gezicht! Meneer éist nu 3x per week soep. Ik ben dat van thuis uit niet gewoon, wij aten dat zelden dus denk ik er ook niet aan om er eens klaar te maken. Doch, ik kook zo goed als altijd een verse maaltijd, of met verse groentjes of diepvriesgroenten en de kids eten elke dag minstens 1 stuk fruit. Dat Louis hoogstwaarschijnlijk door de brok diarree heeft, kon hem niet deren. Hij vond dat niet erg. 1000en katten eten rot voedsel uit de vuilnisbakken dus kan geen kwaad. Onze hond kreeg vroeger barf, maar dat is een hond en blijkbaar anders. Wat ik ook zei, ik kon hem niet overtuigen, zelfs niet dat kvv/barf niet meer kost dan brok. :rant: pfff

Zo, het is eruit...
Als brokjes voor de kat genoeg is dan is soep uit blik goed genoeg voor hem zou ik zeggen!
En anders kookt ie lekker zelf soep :knuppel2:
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3351690
pluk schreef:Als brokjes voor de kat genoeg is dan is soep uit blik goed genoeg voor hem zou ik zeggen!
En anders kookt ie lekker zelf soep :knuppel2:
;D ;D
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3351691
pluk schreef:Als brokjes voor de kat genoeg is dan is soep uit blik goed genoeg voor hem zou ik zeggen!
En anders kookt ie lekker zelf soep :knuppel2:
;D ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3351696
Zo. Ik denk dat die meneer een snelcursus emancipatie nodig heeft. We leven niet meer in de jaren '50!
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3351698
koekje schreef:Zo. Ik denk dat die meneer een snelcursus emancipatie nodig heeft. We leven niet meer in de jaren '50!
Echt wel. ;D Maar ik laat me niet kennen. ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#3351702
Miljoenen kinderen in deze wereld eten rot voedsel van de vuilnisbelt. Maar ach dat kan geen kwaad ::)
Als hij zo graag 3x in de week soep wil dan moet hij hem zelf maar maken zou ik zeggen. Hij kan toch zeker wel een blikje opentrekken en de inhoud opwarmen. En als hij echte zelfgemaakte soep wil, dan doet hij dat ook maar eens een keer zelf maken. Dan weet hij tenminste hoeveel tijd daar mee gemoeid gaat en begrijpt hij dat je zoiets echt niet drie keer in de week klaarmaakt.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351706
En anders in het groot maken en invriezen. Maar dan moet je wel een grotere vriezer natuurlijk... ::)
Waar zou die nog voor van pas komen? :???: :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351715
Loukas schreef:Vandaag het verwijt gekregen dat ik beter voor de katjes zorg dan voor het gezin. Wat een slag in mijn gezicht! Meneer éist nu 3x per week soep. Ik ben dat van thuis uit niet gewoon, wij aten dat zelden dus denk ik er ook niet aan om er eens klaar te maken. Doch, ik kook zo goed als altijd een verse maaltijd, of met verse groentjes of diepvriesgroenten en de kids eten elke dag minstens 1 stuk fruit. Dat Louis hoogstwaarschijnlijk door de brok diarree heeft, kon hem niet deren. Hij vond dat niet erg. 1000en katten eten rot voedsel uit de vuilnisbakken dus kan geen kwaad. Onze hond kreeg vroeger barf, maar dat is een hond en blijkbaar anders. Wat ik ook zei, ik kon hem niet overtuigen, zelfs niet dat kvv/barf niet meer kost dan brok. :rant: pfff

Zo, het is eruit...
Verwijt? Compliment! Ik zou hem er vriendelijk voor bedanken!

En hem vervolgens wijzen waar de keukenspullen staan om soep te maken ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door