Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3352319
Als het er zoveel zijn dan spoot ik dat hok eerst uit met een hogedrukreiniger en daarna helemaal stijf in de Dasty. Mijten gegarandeerd de pijp uit. Dit laatste nog even wekelijks herhalen om uitgekomen eitjes te bestrijden.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3352323
pearlsofpassion schreef:Diatomeeenaarde en roofmijten gaan wel niet samen he. Zo dood je die roofmijten ook meteen. Je moet kiezen...
Daarom heb ik de diatomeenaarde ook alleen aan de bovenzijde van de zitstokken gedaan en verder nergens. Alleen zodat die mijten niet zo makkelijk op de kippen klimmen en ze hopelijk rustig kunnen slapen.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3352325
Waar ik me vooral zorgen om maak, is het plafond. We hebben dat geïsoleerd en de naden tussen de platen zien er zo uit:
Dus ik vrees voor wat er achter die platen zit.... :-\
IMG_1016.JPG
IMG_1016.JPG (1.76 MiB) 1908 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3352330
Spikkelneus schreef:Waar ik me vooral zorgen om maak, is het plafond. We hebben dat geïsoleerd en de naden tussen de platen zien er zo uit:
Dus ik vrees voor wat er achter die platen zit.... :-\
IMG_1016.JPG

Had dit ook ooit zo en ik kan je wel vertellen wat er achter die platen zit :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352332
Oo heftig zo'n inbraak. Sterkte

En getver, nee ik wil niet weten wat er achter die platen zit. :o Sterkte en succes ermee!

Zie net bij Fozzy een mega dikke rode bult boven zijn grote voetkussen op zijn voorpoot.
:'( houdt het dan nooit op bij hem ? Heb het even gehad hoor.
Ik vermoed alweer een grasaar >:( Ik denk dat ik deze alleen niet zelf uitgeweekt krijg zoals tussen de tenen :'(
Geweldig moet ie met zijn slechte conditie ( van al zijn eerdere ziek zijn nooit goed herstelt) ook nog onder narcose ( ik neem aan dat er geen andere manier is om dat eruit te krijgen) , en ben ook nog alleen thuis.
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3352337
Spikkelneus schreef:Waar ik me vooral zorgen om maak, is het plafond. We hebben dat geïsoleerd en de naden tussen de platen zien er zo uit:
Dus ik vrees voor wat er achter die platen zit.... :-\
IMG_1016.JPG
Misschien is zo'n rooktablet dan wel de oplossing?
Door - pien -
#3352381
Gabi was misselijk, wilde eerst niet eten en toen weer wel alleen kwam dat er uit.
'k Vind het helemaal niks als mijn lieverd niet in orde is...
Gister heeft hij weer minimaal iets binnengehouden dus het gaat de goeie kant op.
Vandaag krijgt hij een beetje spiervlees, wat kefir, en weer wat spiervlees.
En dan moet het goed komen :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3352382
Kaio schreef:Oo heftig zo'n inbraak. Sterkte

En getver, nee ik wil niet weten wat er achter die platen zit. :o Sterkte en succes ermee!

Zie net bij Fozzy een mega dikke rode bult boven zijn grote voetkussen op zijn voorpoot.
:'( houdt het dan nooit op bij hem ? Heb het even gehad hoor.
Ik vermoed alweer een grasaar >:( Ik denk dat ik deze alleen niet zelf uitgeweekt krijg zoals tussen de tenen :'(
Geweldig moet ie met zijn slechte conditie ( van al zijn eerdere ziek zijn nooit goed herstelt) ook nog onder narcose ( ik neem aan dat er geen andere manier is om dat eruit te krijgen) , en ben ook nog alleen thuis.
Ruk zeg :( Geen idee hoe meegaand Fozzy is, maar ooit heeft een da bij een van mijn honden zo'n ding er onder plaatselijke verdoving uit zitten pierikken.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3352383
Ik ben maar 7kg kwijt van de bevalling. :-\
Ik ben 10kg bijgekomen tijdens de zwangerschap, wat heel mooi is en wat ik de eerdere keren ook altijd had. Zelfs iets minder dan de eerste keren.
En normaal ben ik ook wel 10 of 11 kg kwijt na de bevalling. Stevige baby's, redelijk wat vruchtwater enz...

En nu dus niet... :'( gewoon 3 kg meer dan voorheen. Ik begrijp het niet. Hoe kan ik nu maar 7kg verloren hebben terwijl de baby zelf al 4kg woog?

Dat belooft, want ik ben er zo eentje die van borstvoeding aankomt ipv afvalt, wegens ontzettende honger. En m'n melk komt nog maar net op gang en ik begin het al te merken. Ik zou wel kunnen blijven eten.
Dat worden nog zware maanden als ik niet verder wil aankomen. :'( En ik wil op termijn, ooit, minstens 15kg lager uitkomen, dus nog meer aankomen is niet de bedoeling.
Door eelke
#3352389
Och kom Pop, nu ben ik even heel streng hoor, het is 'maar' 3 kilo. Natuurlijk is dat niet leuk, maar die krijg je er uiteindelijk echt wel af. Dat is geen gewicht waar je straks een jaar voor moet knokken om het er weer af te krijgen.

En dan is gewicht ook nog eens raar om te meten. Ik ben soms na een weekend ook ineens 3 kilo zwaarder.

Dus hopsakee, die 3 kilo even uit je hoofd zetten en je focussen op je gezin. Die 3 kilo komt wel weer!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3352390
Kaio schreef:Oo heftig zo'n inbraak. Sterkte

En getver, nee ik wil niet weten wat er achter die platen zit. :o Sterkte en succes ermee!

Zie net bij Fozzy een mega dikke rode bult boven zijn grote voetkussen op zijn voorpoot.
:'( houdt het dan nooit op bij hem ? Heb het even gehad hoor.
Ik vermoed alweer een grasaar >:( Ik denk dat ik deze alleen niet zelf uitgeweekt krijg zoals tussen de tenen :'(
Geweldig moet ie met zijn slechte conditie ( van al zijn eerdere ziek zijn nooit goed herstelt) ook nog onder narcose ( ik neem aan dat er geen andere manier is om dat eruit te krijgen) , en ben ook nog alleen thuis.
Hoe gaat het met Fozzy beer?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3352391
eelke schreef:Och kom Pop, nu ben ik even heel streng hoor, het is 'maar' 3 kilo. Natuurlijk is dat niet leuk, maar die krijg je er uiteindelijk echt wel af. Dat is geen gewicht waar je straks een jaar voor moet knokken om het er weer af te krijgen.

En dan is gewicht ook nog eens raar om te meten. Ik ben soms na een weekend ook ineens 3 kilo zwaarder.

Dus hopsakee, die 3 kilo even uit je hoofd zetten en je focussen op je gezin. Die 3 kilo komt wel weer!
Jij bent precies in vorm vandaag. :P
Nee, natuurlijk zit ik daar niet echt mee. Tis gewoon echt niet leuk, want onverwacht. Beetje een teleurstelling.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door