Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3335736
Ik vind dat ik na vandaag wel even voor de komende maand genoeg stront heb gezien. Het toppunt van vandaag was wel dat Vera in bad had gekakt. Alsof ze het een week had lopen oppotten. Ik ging bijna over mn nek toen ik het uit het bad stond te scheppen (en ik kan echt heel goed tegen uitwerpselen van mn kinderen en katten).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335755
eelke schreef:Toch moet je bij de verzender zijn, die is de klant van postnl, niet de ontvanger... :-\
Maar die verkeerde scan is toch op conto van Postnl?
Dat ligt toch helemaal niet aan de verzender?
Door - pien -
#3335756
koekje schreef:Ik vind dat ik na vandaag wel even voor de komende maand genoeg stront heb gezien. Het toppunt van vandaag was wel dat Vera in bad had gekakt. Alsof ze het een week had lopen oppotten. Ik ging bijna over mn nek toen ik het uit het bad stond te scheppen (en ik kan echt heel goed tegen uitwerpselen van mn kinderen en katten).
Oww kak :-X :-X :-X

Mijn klaag: Poef voelt zich weer niet lekker :'(
Door eelke
#3335766
Kaio schreef:Maar die verkeerde scan is toch op conto van Postnl?
Dat ligt toch helemaal niet aan de verzender?
Klopt, de fout ligt ook bij PostNL, alleen ligt de verantwoordelijkheid om hen op die fout te wijzen bij de verzender en niet bij de ontvanger.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335774
Breek me de bek niet open over PostNl. >:(
Pakketjes gaan redelijk goed hier, alleen de brievenbuspost (jaja, wie doet dat nog in deze tijd?) is onder de maat. Al meerdere keren een klacht ingediend omdat er stukken verstuurd waren maar niet bij ons aangekomen. En andersom ook, door ons verstuurd en aan de andere kant verkeerd bezorgd. Dan wordt er gewoon gezegd dat je maar met Track en Trace moet versturen als het belangrijk is.
En wat is er nog meer niet aangekomen waarvan wij niet weten dat het aan ons verstuurd is....... Als de afzender het gewoon op de bus doet en het niet bij ons aankomt dan hebben wij een probleem.
En dat blijft duidelijk ons probleem, als het aan PostNl ligt. :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3335787
Aaargh iets met belastingdienst 'leuker kunnen we het niet maken'....
Eind vorige week al proberen te bellen. Kreeg ik te horen 'al onze medewerkers zijn in gesprek, de verbinding wordt nu verbroken' :-X
Vandaag iemand aan de telefoon: Ja mevrouw, er staat in de brief binnen een week maar dat kan wel tot 20 werkdagen duren. Uitgelegd dat aanvraag al meer dan 20 werkdagen geleden is. 'Oh, dat is wel vreemd ja. Ik zal het voor u uitzoeken dan wordt u morgen terug gebeld'. Nu dus maar hopen dat ik morgen inderdaad terug wordt gebeld ::)
Door hannabelgje
#3335817
Vandaag weer aan het werk gegaan na een paar dagen flink verkouden met koorts op de bank. Ging redelijk, maar ik hoest me een ongeluk. Vanavond weer gezellig bloed bij het hoesten dus morgenvroeg braaf naar de huisarts maar weer. Gezellie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335841
Oja belastingen, moesten nog ergens achteraan, ml had een niet ingevuld jaaroverzicht gekregen, hebben we wat aan ;D
En dat is al gereclameerd maar ondertussen nog niks gehoord.... en om een of andere reden moeten we ook in NL blijven invullen ( zal wel komen omdat we een NL bankreking hebben maar dat konden ze ons niet vertellen aan de belastingstelefoon waarom we moeten invullen, ach ja doen we dan maar, moeten we wel een goed jaaroverzicht hebben ::) )
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335842
hannabelgje schreef:Vandaag weer aan het werk gegaan na een paar dagen flink verkouden met koorts op de bank. Ging redelijk, maar ik hoest me een ongeluk. Vanavond weer gezellig bloed bij het hoesten dus morgenvroeg braaf naar de huisarts maar weer. Gezellie. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat klinkt niet helemaal goed, dat bloed hoesten. Idd. naar de huisarts ermee.
Beterschap!
Door hannabelgje
#3335845
Kaio schreef: Dat klinkt niet helemaal goed, dat bloed hoesten. Idd. naar de huisarts ermee.
Beterschap!
Net terug. Alles was goed dus nu braaf naar de baas.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3335848
Pffff volgens mij post ik alleen nog in de klaagtopic..... ::) :-X

Vanmiddag mag ik me weer melden voor een echo van mijn borst, want het is wederom niet goed. Na het openen van het abces is er weer een hele dikke streng ontstaan en of dat nou het oude abces is of iets wat ze over het hoofd hebben gezien, dat moet vanmiddag bekeken worden. Ik ben er helemaal flauw van.... Gisteren zijn de hectingen eruitgehaald en toen kreeg ik ook te horen dat er binnen de maatschap door de plastisch chirurgen overleg is geweest over mijn situatie en dat ze verder willen kijken. Dat is ook echt wel nodig want na deze laatste operatie kan ik mijn arm nog slechter gebruiken.

Als kers op de taart heeft Eddie behalve de griep ook nog longontsteking.... en uiteraard speelt dan zijn astma ook nog op. Dus we gaan hier "heerlijk".... ::)
Gebruikersavatar
Door Ina
#3335851
Pauline, geen idee wat voor soort ontsteking je hebt aan je borst, maar ik heb ontzettend veel baadt gehad bij Teunisbloemolie capsules (Primrose) na een borstoperatie waarbij ik om de haverklap onderhuidse ontstekingen kreeg
Geen idee meer hoeveel ik slikte, maar weet wel dat het onwijs goed geholpen heeft en ik nu al jaren geen klachten meer heb (knock-on-wood)

Veel sterkte en hopelijk kunnen ze je vanmiddag helpen.... om moedeloos van te worden op deze manier
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335854
hannabelgje schreef:Net terug. Alles was goed dus nu braaf naar de baas.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Wat ga je bij de baas doen? Toch niet werken met koorts?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335855
Pauline schreef:Pffff volgens mij post ik alleen nog in de klaagtopic..... ::) :-X

Vanmiddag mag ik me weer melden voor een echo van mijn borst, want het is wederom niet goed. Na het openen van het abces is er weer een hele dikke streng ontstaan en of dat nou het oude abces is of iets wat ze over het hoofd hebben gezien, dat moet vanmiddag bekeken worden. Ik ben er helemaal flauw van.... Gisteren zijn de hectingen eruitgehaald en toen kreeg ik ook te horen dat er binnen de maatschap door de plastisch chirurgen overleg is geweest over mijn situatie en dat ze verder willen kijken. Dat is ook echt wel nodig want na deze laatste operatie kan ik mijn arm nog slechter gebruiken.

Als kers op de taart heeft Eddie behalve de griep ook nog longontsteking.... en uiteraard speelt dan zijn astma ook nog op. Dus we gaan hier "heerlijk".... ::)
Jemig :-X Wat een ellende. En het zal ook nog eens zo ontzettend pijnlijk zijn :-X Ik heb wel regelmatig pijn eraan vanwege hormonen maar dat zal niks zijn met wat jij daar voelt. En dan nog eens bewegingsbeperkingen. Tjonge hoop dat ze echt iets voor je kunnen doen hoor, dat het ju eens overgaat.
En ook beterschap voor Eddie
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3335859
O, Pauline, wat naar allemaal!
Heel veel sterkte en beterschap. Het mag nou onderhand wel eens gewoon goed gaan he!? ;)


De belasting begin ik volgende maand wel een keertje aan, dus die ellende blijft me nog eventjes bespaard.

Mijn pakketje is eindelijk boven water.
Ik woon in een klein appartementencomplex met een gedeelte PG en een gedeelte zorgwoningen. Nou heeft die fijne bezorger (grr) mijn pakketje gewoon op een tafel in het restaurant gezet zonder een briefje bij mij in de bus te doen.
Tja, waarom zou je naar het juiste appartement lopen, het gaat tenslotte veel sneller om het op de eerste de beste tafel te zetten en hopen dat het binnenshuis opgelost wordt! >:(
Wat een waardeloze, luie bezorger zeg!!

Ik heb gehoord dat dit regelmatig gebeurt.
Iemand heeft mijn pakketje in het kantoor van de verpleging gezet en klaar. Lief van die persoon, dan kan het niet gestolen worden.
Daar heeft het dus een paar dagen gestaan tot iemand tijd had om het mij te brengen.

Ik denk er serieus over na om een ander bezorgbedrijf te zoeken. Post.nl is echt waardeloos!
En inderdaad, wat ook eerder geschreven is, het ligt NOOIT aan hun! >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door