Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3332780
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, Dinky89. Been there, done that.

"Je moet je kennis overdragen vóórdat je weggaat".
"Da's goed. Vertel maar aan wie."
"Uhhhhh...."
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332817
Ik zit op een pakket te wachten met eten voor Kleintje. Bezorging vandaag. Wat wil zeggen, tussen 8 en 21u30... :-X Een geluk dat het niet nóg ruimer is want dan zou ik zomaar in bed kunnen liggen...
Ik moet ook boodschappen gaan doen vandaag, en nu durf ik niet weg... :-\
Kunnen ze nu niet een klein beetje aangeven of het tenminste voormiddag namiddag of avond wordt? In NL kan dat wel he? Maar in BE blijkbaar niet...
Zucht....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3332818
Ik wacht al bijna een jaar op mijn belastingteruggaaf van 2016. Net weeeeeer gebeld naar ze, en dan krijg ik weeeeeer het nietszeggende antwoord dat ze er naar streven om binnen 3 maanden antwoord te geven, maar dat ze er wettelijk "gewoon" 3 jaar over mogen doen >:(

Gaat gelukkig niet om een paar tientjes... ::)

Nou ja, volgende week de aangifte voor 2017 maar insturen. Eens kijken hoe snel dat gaat :-X
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332819
pearlsofpassion schreef:Ik zit op een pakket te wachten met eten voor Kleintje. Bezorging vandaag. Wat wil zeggen, tussen 8 en 21u30... :-X Een geluk dat het niet nóg ruimer is want dan zou ik zomaar in bed kunnen liggen...
Ik moet ook boodschappen gaan doen vandaag, en nu durf ik niet weg... :-\
Kunnen ze nu niet een klein beetje aangeven of het tenminste voormiddag namiddag of avond wordt? In NL kan dat wel he? Maar in BE blijkbaar niet...
Zucht....
Een mens moet sneller klagen he. Werkt altijd. :biggrin2:
Pakket is net bezorgd. Joepie!
Eens kijken of ons meisje iets lust.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3332824
pearlsofpassion schreef:Een mens moet sneller klagen he. Werkt altijd. :biggrin2:
Staat anders nog niks op mijn rekening ::) :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3332826
Kim_S schreef:Ik wacht al bijna een jaar op mijn belastingteruggaaf van 2016. Net weeeeeer gebeld naar ze, en dan krijg ik weeeeeer het nietszeggende antwoord dat ze er naar streven om binnen 3 maanden antwoord te geven, maar dat ze er wettelijk "gewoon" 3 jaar over mogen doen >:(

Gaat gelukkig niet om een paar tientjes... ::)

Nou ja, volgende week de aangifte voor 2017 maar insturen. Eens kijken hoe snel dat gaat :-X
Oja het is weer die tijd...
Oja dat wilde ik ook nog controleren of dat van 2 jaar terug eindelijk goed staat, ( telefonisch zeiden ze van wel ...., kreeg nl eerst een brief dat niet alles binnen was en het dan verloopt of zo) dat gaat over meer dan een paar 10tjes :-[ en dan mag ik nog onbepaalde tijd wachten dat ik het terug krijg.... :biggrin2: Ach ja ooit, verrassing!
pearlsofpassion schreef:Ik zit op een pakket te wachten met eten voor Kleintje. Bezorging vandaag. Wat wil zeggen, tussen 8 en 21u30... :-X Een geluk dat het niet nóg ruimer is want dan zou ik zomaar in bed kunnen liggen...
Ik moet ook boodschappen gaan doen vandaag, en nu durf ik niet weg... :-\
Kunnen ze nu niet een klein beetje aangeven of het tenminste voormiddag namiddag of avond wordt? In NL kan dat wel he? Maar in BE blijkbaar niet...
Zucht....
Ligt eraan wie het levert, hier in De tenminste, vandaag komt er ook iets en dat kan de hele dag erover doen, en dan avonds een mail krijgen sorry niet gelukt ::) Dus ik kies gewoon een ' ablageort' als ik die mail krijg, ga niet voor Jan met de korte achternaam wachten. :biggrin2: de andere koeriersdienst gaf wel netjes een tijdsbestek van max 2 uur aan. Maar fijn dat het al inmiddels binnen is.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333147
Een mega klein klaagje:
De luchtvochtigheid hier in huis ligt tussen de 16 en 22 %......
Het bed afhalen was net geen geintje :-X
Door Aprilsnow
#3333187
-Annemarie- schreef:Ik ben bang dat de griep mij toch te grazen gaat nemen. :-X
Ik dacht er ook goed van af te komen maar helaas. Weekje vrij geweest en na de eerste dag op het werk mijn stem al kwijt, vervelende nies, hoofdpijn. bluh
Gebruikersavatar
Door pike
#3333190
Kaio schreef:Een mega klein klaagje:
De luchtvochtigheid hier in huis ligt tussen de 16 en 22 %......
Het bed afhalen was net geen geintje :-X
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat is toch extreem laag. Een vochtig huis is niet gezond, maar zo droog is ook verre van gezond. Ook is het erg slecht voor je spullen (vooral voor hout). Ik ben blij dat het hier eindelijk wat gezakt is (nu 62%).
Is je meter wel in orde? :biggrin2:
Wat je kan doen om de luchtvochtigheid te verhogen:
Je zou bakjes met water aan/op de verwarming kunnen hangen/zetten.
Heb je planten in huis? Geef ze dan voldoende water, het blad verdampt vocht.
Laat de stoom van bad/douche vanuit je badkamer de woning intrekken.
Zet de kachel niet te hoog.
Breng water aan de kook en laat het vervolgens op de laagste stand op het gas/kookplaat staan.
Meer weet ik zo gauw niet te bedenken. Er schijnen wel apparaten in de handel te zijn die de luchtvochtigheid verhogen. Wat dat kost en of het werkt geen idee.
Door eelke
#3333196
Hier was het tussen de 20 en 30. Heb een pan droog laten koken op het fornuis, dat hielp wat. Niet fijn inderdaad.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333227
Ik denk dat mijn meter wel klopt...
Aangezien bijv. Bij Maci een pilletje geven eerst zijn neus geëlektrocuteerd wordt ::)
Of als ik de spoelbak aanraakt hier ik een mega schok krijg.
Of bij bedafhallen het een aaneenschakeling van knetters is.
Of je wilt een hond aaien...tats ! >:(
En als ik over mijn eigen haar heen gaat staat het ook overeind :biggrin2:


Ik heb maar een paar plantjes in huis. Ik ga ze wat meer water geven, deze kunnen het hebben.
En beneden hebben we vloerverwarming daar valt niks op te zetten helaas. We hebben ook een open verbinding met boven, dus de ruimte is loeigroot daardoor. Wel heb ik nu gauw wat bakjes boven op de verwarming gezet, maar of dat veel doet? Ok heb nu 24% in huis, maar kan ook komen door sneeuw buiten.
Badkamer deur staat al altijd open, en het is nu een beetje koud in huis 18 graden...

We hebben om een of andere reden een erg droog huis, is ook wel handig in tijden dat het vochtig weer is maar nu even niet zo. Slaapt ook niet zo lekker...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3333228
Ik zeg, pot water op het kookvuur laten verdampen. Lijkt nutteloze energie maar zo kan je toch ook niet leven? Je kan niet eens je hond aaien....

Oh en als je vloerverwarming hebt: dweilen en niet opdrogen, gewoon laten verdampen. Zijn allemaal geen wondermiddeltjes, maar alle beetjes helpen he.
Door eelke
#3333230
Ik zou zo'n bevochtigingsapparaat kopen met zo'n grote ruimte.

Hier is het ook weer opnieuw droog. Ik krijg er amper lucht door want ik ben verkouden dus mijn slijmvliezen zijn al geirriteerd. De was die nu in de machine zit laat ik straks droger in de huiskamer, en ik heb inderdaad weer een pan met water op het fornuis gehad. De bakjes water op de radiator (slaat snachts aan) en de houtkachel doen amper wat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door