Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365153
Kaela schreef:Volkomen logisch. Het is ook potverdrie wel jouw Joris waar het om gaat! Ik duim dat het allemaal met een sisser afloopt :-*
Vooralsnog rent en doet Joris weer zoals het een 13-plusser betaamt. Maar ik heb echt wel koppijn van de schrik. Jeetje zeg...., hij moet nog minstens 3 jaar mee!!!
Door Eef+Stippels
#3365157
Pauline schreef:Wij zijn vanochtend met spoed met Joris naar de dierenarts geracet..... Ik was met hem wandelen en in eerste instantie was er niets aan de hand, hij liep lekker enz. enz. Ik doe hem weer in de fietskar en dacht: ga nog even naar het bos om een klein extra rondje te lopen, we hadden nog niet zoveel gelopen. Doe daar de kar weer open en Joris wil niet uit de kar, ik til hem eruit, zet hem neer en loop verder. Kijk om en hij staat nog op precies dezelfde plaats met zo'n blik van: Ik ga niet lopen. Nou goed, weer in de kar en naar huis. Daar heb ik hem op het uitlaatveld weer uit de kar gehaald en toen liep hij echt voetje-voor-voetje met me mee en ik vond het een naar gezicht. Dus maar weer in de kar gedaan. In huis gaf hij totaal geen sjoege, wilde niet wat lekkers (terwijl hij normaal altijd een lamsvleestaafje of worst wil), maar ging heel timide op de bank liggen en kon duidelijk niet ontspannen. We hebben het een poosje aangekeken en toen zei ik tegen Eddie dat ik toch even naar het tandvlees van Joris wilde kijken. Zo gezegd, zo gedaan en we vonden het er maar bleek uitzien. Direct de dierenarts gebeld en we konden direct komen. Joris zat echt als een dood vogeltje in de auto een beetje verdwaasd voor zich uit te kijken. Halfweg de dierenarts hoorde ik hem ineens een koekje opeten dat nog op de achterbank lag, dus ik had al het idee dat het wat beter werd. Bij de dierenarts aangekomen, uit de auto en toen merkte ik al aan zijn lopen dat hij aanzienlijk beter te pas was. Hij is nagekeken en zijn tandvlees was absoluut niet bleek (meer?), hartslag wel aan de hoge kant, dierenarts vond hem mager geworden en dat is hij ook. Volgende week woensdag wordt er een echo van zijn buik gemaakt, we willen weten of er toch iets gaande is. Hij eet nog wel als een bootwerker, maar wordt echt een ouwe jongen.....

Inmiddels is hij weer de oude Joris, is al 4x met de baas wandelen geweest, heeft in de buurt zijn lekkers opgehaald en is weer ontspannen en relaxt. Maar oh oh oh wat kunnen ze je aan het schrikken maken. Ik had alle doem-senario's al afgespeeld in mijn hoofd. En wat er nu geweest is?? Geen idee. Nu is het wachten tot de echo volgende week, wordt vervolgd.
Wat schrikken! Ik kan me voorstellen wat er op zo'n moment allemaal door je hoofd gaat.
Hopelijk ziet alles er goed uit op de echo :-*

In ieder geval fijn dat hij nu weer lekker meewandelt. Lijkt dan idd op iets dat tijdelijk niet lekker zat.
Door hannabelgje
#3365175
Jeetje Pauline dat is schrikken. Ik dacht ook meteen aan pijn. Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand en kan hij inderdaad nog jaren mee. Hier draaien de duimpjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door M@rina
#3365180
Pauline schreef:Weet je wat het is..... Ik denk altijd dat ik alles wat er destijds met Joep gebeurd is, heel goed verwerkt heb. En dat is uiteraard ook voor een groot deel waar, maar.... als er dan iets gebeurt wat ik aan Joep linken kan, dan schrik ik me helemaal te pletter. Is alle rationaliteit in mijn lijf verdwenen en schiet ik in de paniek-modus.
Ik herken dit zo, Pauline, als Saart maar een beetje raar loopt, een keer niet eet, meer drinkt etc. slaat de schrik me om me hart. Ik neem geen risico's, als ik het niet vertrouw gaan we naar DA. Ik zit werkelijk te trillen als ik dan bel voor een afspraak. Voorheen maakte ik me niet zo snel druk... na Teun ben ik in dat opzicht echt veranderd.

Sterkte volgende week!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365187
M@rina schreef:Ik herken dit zo, Pauline, als Saart maar een beetje raar loopt, een keer niet eet, meer drinkt etc. slaat de schrik me om me hart. Ik neem geen risico's, als ik het niet vertrouw gaan we naar DA. Ik zit werkelijk te trillen als ik dan bel voor een afspraak. Voorheen maakte ik me niet zo snel druk... na Teun ben ik in dat opzicht echt veranderd.

Sterkte volgende week!
Ik heb van de week nog gezegd dat onwetendheid ook een enorme zegen kan zijn. Maar vanmorgen is hij weer prima te pas. We doen zo allebei de jas aan en gaan weer "en route".

Bedankt allemaal :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365287
Vandaag valt de bijna 14-jarige als de 3-jarige pup, die hij in zijn kop nog is, gewoon met jas en al aan in de sloot..... Zucht!!! En uiteraard kon hij er niet zelf uit, anders was hij er in gedonderd. Dus kon ik, als trouwe bediende, hangend aan Anja's arm en derhalve afhankelijk van haar kunnen, afdalen in de sloot om Joris eruit te vissen.

Echt..., toen onze ouwe boef Joep er niet meer was had ik nooit gedacht dat Joris al zijn streken en eigenaardigheden over zou nemen, maar geloof me, Joris heeft het echt geflikt. ::) :-* ;D
Door eelke
#3365290
Ik vind toch dat ie in geluksmomentje hoort hoor ;) dat ie t in zn kop haalt is goed!

Wat een draken ook hé. Ik heb ook eens in een of andere put op het industrieterrein gehangen (goooooooooooooor) maar zie maar eens 75 kilo en ook nog volgezogen met water-newf eruit te trekken, een metertje omhoog ;D manmanman

Kunst en vliegwerk is het.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365306
eelke schreef:Ik vind toch dat ie in geluksmomentje hoort hoor ;) dat ie t in zn kop haalt is goed!

Wat een draken ook hé. Ik heb ook eens in een of andere put op het industrieterrein gehangen (goooooooooooooor) maar zie maar eens 75 kilo en ook nog volgezogen met water-newf eruit te trekken, een metertje omhoog ;D manmanman

Kunst en vliegwerk is het.
Is absoluut geluk Eelke, maar ik schrok me rot.

75 kilo dat is wel iets anders dan 12.....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3365311
Pauline schreef:Vandaag valt de bijna 14-jarige als de 3-jarige pup, die hij in zijn kop nog is, gewoon met jas en al aan in de sloot..... Zucht!!! En uiteraard kon hij er niet zelf uit, anders was hij er in gedonderd. Dus kon ik, als trouwe bediende, hangend aan Anja's arm en derhalve afhankelijk van haar kunnen, afdalen in de sloot om Joris eruit te vissen.

Echt..., toen onze ouwe boef Joep er niet meer was had ik nooit gedacht dat Joris al zijn streken en eigenaardigheden over zou nemen, maar geloof me, Joris heeft het echt geflikt. ::) :-* ;D
Hihi echt een klaagmoment met een glimlach ;D
Door eelke
#3365316
Pauline schreef: Is absoluut geluk Eelke, maar ik schrok me rot.

75 kilo dat is wel iets anders dan 12.....
Haha, ja dat zijn geen fratsen voor elke dag.
Door Eef+Stippels
#3365348
Die Joris ;D ;D
Maar je schrikt je rot natuurlijk.

75 kilo Eelke, pffff dat is helemaal lastig :o

Onze Yindra van 35 kg is eens in een kanaal gesprongen met hele hoge damwanden, om een auto aan de overkant te vangen ::) Was veel te ver dus halverwege kwam ze uitgeput terug. Ml en ik hingen aan elkaar om haar eruit te krijgen. Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik alleen was geweest :-X
Yindra heeft Bella ook al eens met jas en al in het kanaal geduwd. Zo schrikken weer.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3365557
Eigenlijk geen klaag, want het was mn eigen keuze:
Van een weekend van 5 dagen en dus alles kunnen plannen wanneer ik wilde, naar een weekend van maar 2 dagen en dus alles in die 2 dagen proppen... Kom tijd tekort!!! Kan pas na mn avondeten zitten :'( ....

Maar goed, zoals gezged, eigen keuze, heb nu vrij als de rest vrij heeft plus alle schoolvakanties...

Vind het voor de rest wel leuk werk, hoor :D ;D .....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3365559
Eigenlijk geen klaag, want het was mn eigen keuze:
Van een weekend van 5 dagen en dus alles kunnen plannen wanneer ik wilde, naar een weekend van maar 2 dagen en dus alles in die 2 dagen proppen... Kom tijd tekort!!! Kan pas na mn avondeten zitten :'( ....

Maar goed, zoals gezged, eigen keuze, heb nu vrij als de rest vrij heeft plus alle schoolvakanties...

Vind het voor de rest wel leuk werk, hoor :D ;D .....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door