Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3345601
Bedankt voor je uitleg Kaela. Ik denk dat we toch echt aan het kortste eind gaan trekken wegens dat je zelf gewoon goed moet opletten en het ook moet snappen, maar pfff, als je 20 bent... :-\
Door Siberienne
#3345609
eelke schreef:Bedankt voor je uitleg Kaela. Ik denk dat we toch echt aan het kortste eind gaan trekken wegens dat je zelf gewoon goed moet opletten en het ook moet snappen, maar pfff, als je 20 bent... :-\

Er is ook nog zoiets als redelijk en billijk... ik heb een levensverzekering die 200.000 euro inkeert als onderpand bij de hypo en daar betalen we nog geen 1000 euri per jaar voor (en ik nader de 50, die premie gaat idd omhoog, in dertien jaar van 400 naar bijna 1000). Als jij werkelijk 260 per maand betaalt is dat wel errug veel. Ik zou eens alles na laten kijken/ door laten rekenen door onafhankelijke partij. Of bv verenging eigen huis
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345612
eelke schreef:Bedankt voor je uitleg Kaela. Ik denk dat we toch echt aan het kortste eind gaan trekken wegens dat je zelf gewoon goed moet opletten en het ook moet snappen, maar pfff, als je 20 bent... :-\
Graag gedaan, hopelijk helpt het een beetje. Ik sluit me bij Siberienne aan. Ja, je hebt een eigen verantwoording, maar juist als je jong bent dient de voorlichting daar op aangepast te zijn. En als er nu een verschil van 120 euro zit in jullie verwachting en de werkelijkheid, dan heeft er iemand zijn werk niet goed gedaan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345618
Kim_S schreef:Dochterlief heeft net haar pony gemillimeterd :-X
Leuk hè mam :o :'(
Neeeeeeee!!!

Sorry maar: pics or it didn’t happen :cool:
Door - pien -
#3345631
Kim_S schreef:Dochterlief heeft net haar pony gemillimeterd :-X
Leuk hè mam :o :'(
Ik dacht 'haar Afbeelding'
Maar ineens snap ik het :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345634
- pien - schreef:Ik dacht 'haar Afbeelding'
Maar ineens snap ik het :-X

Ooh dat dacht ik ook. Maar bij zichzelf dus. Das ook erg!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3345635
Daar ga ik echt geen foto's van maken hoor... :( Baal ervan, tis geen gezicht :-\
Petje op dan maar :P
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3345651
Heb ik ook weleens gedaan , nou ja, niet gemillimeterd, maar wel geknipt.... was mijn mams ook zo blij mee ::)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3345680
Kim_S schreef:Daar ga ik echt geen foto's van maken hoor... :( Baal ervan, tis geen gezicht :-\
Petje op dan maar :P
nee joh, gewoon de rest even lang bijknippen :biggrin2:
Dan speelt ze daarna ook nooit meer voor kapper :biggrin2:





@Tanna: iiiieeeek!
Gebruikersavatar
Door pike
#3345767
cj schreef:Ik had ergens een eigen topic, maar door alle medicatie kan ik het niet meer vinden. Gisteren was het DDay voor me en zou ik geopereerd worden aan endeldarmkanker. Helaas opengemaakt en weer dichtgemaakt. Er blijkt een doorgroei te zijn naar mijn ruggenmerg. Ik voel me verslagen. Krijg nu nog een operatie in de Daniel den Hoed in Rotterdam. Ik weet niet meer zo goed wat te zeggen. Ipv beter worden moet ik me nu concentreren op levens verlengend. Hoe weet ik nog niet, maar blijf positief.
Saskia
Gos meid wat een enorme domper. Je was laatst nog zo hoopvol. Daar weet denk ik niemand meer zo goed wat te zeggen. Veel kracht en veel sterkte gewenst :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door zurca
#3345771
Geweldig he Eelke?! Die hypotheekwereld.... :-\
Wij hadden ook een kantoor erbij gehaald om ons te helpen met het afsluiten van een hyptheek. En toen zijn er ook dingen gebeurd die wij achteraf pas begonnen te begrijpen wat daar de impact van was maar die toen gewoon weggewuifd werden.

Nu zijn we dus bezig om van onze spaarhypotheek (met flink aflossingsvrij deel) af te komen. Wat hebben jullie voor hyptheekvorm? Wij hebben namelijk ook zoń soort verzekering erbij waar jij het over hebt. Ik weet dan ook niet beter dat het een verzekering is die uitkeert als 1 van ons komt te overlijden om zo te voorkomen dat de ander het huis niet meer kan betalen. Ik heb de papieren opgezocht en daar staat op "overlijdingsrisicoverzekering" Heet het bij jullie ook zo?

Ik weet wel dat als wij onze hypotheek houden zoals het nu is en een nieuwe rentevastperiode bepalen dat dan de rente nu dus lager is en wij daardoor meer premie gaan betalen. Allen dat is dan niet de premie van die risicoverzekering maar de premie van de levensverzekering.

Afijn, aankomende vrijdag komt hier een taxateur voor taxatie en wij hopen dat ons huis genoeg waard is om de hypotheek over te kunnen sluiten met NHG. Dat zou voor ons veel oplossen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door