Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3356909
Voor tijdelijk zou je evt Smuldier Pens kunnen nemen; dat is volgens mij stomweg gemalen pens maar ik heb de kg-prijs niet doorgerekend ;-(

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3356924
koekje schreef:Kihiiiim!
Hoe is het met je uniform afgelopen?

Jaartarget met 75% overschreden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3356926
koekje schreef:Kihiiiim!
Hoe is het met je uniform afgelopen?
Angelique schreef:

Jaartarget met 75% overschreden :biggrin2:
;D ;D ;D

Ehm... Het ging echt nèt, en gelukkig heb ik ook nog fijne collega’s en hebben zij mijn blouse gewassen (koud :P) en gestreken zodat ik wel elke dag een schone blouse had. Voor de volgende beurs (over een jaar of zo) krijg ik gelukkig een blouse die wèl past :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3356931
Gatverdarrie, Otje lijkt weer blaasontsteking te hebben. Dat wordt vanavond een ritje dierenarts ipv het geplande etentje met een vriendin. Arme Otseflots, ze voelt zich duidelijk niet lekker.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3356951
Kleine klaag: vorige week naar de efteling geweest, voor collega flesje droomvlucht geur meegenomen.... Ze was er erg blij mee en moest het aan iedereen laten zien / ruiken. Tijdens de koffie duizelig en nu hoofdpijn... Terwijl ik vanavond vergadering heb >:(
Ik doe nooit meer spontaan lief :(

Beterschap Otje!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door eelke
#3356962
Ik moet weer 10 kilo aankomen want nu pas ik blijkbaar geen enkel badpak meer. Zucht. Maat M is overal te kort, dan kan ik niet rechtop staan, en vanaf L zit de boel zo los dat het niet meer bedekt.

Straks nog een poging bij Livera-Hunkemöller, en poging nr 6 bij de opticien om te kijken hoe mn lenzen het nu doen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3357156
Kleine klaag: nog steeds erg moe, ondanks een dag minder werken.. bloed laten prikken, niets aan de hand,...... gewoon herstellen vanwege alle operaties van vorig jaar.... pfff... totaal geen geduld dus....
Door Anne in Zweden
#3357159
We hebben geen water. >:( Blijkbaar is de drukmelder van de pomp kapot, waardoor het display aangeeft dat we een waterdruk van 3,9 bar hebben (meer dan hoog genoeg, is normaal 3,6 bar), maar de kranen denken daar anders over. ::) Zucht. Gelukkig hebben we altijd een aantal jerrycans met drinkwater staan (voor het geval we stroomuitval hebben, wat regelmatig voorkomt hier op 't plaatelaand), en de regenton is ook goed gevuld, dus we redden het wel een tijdje, maar grrr. Ben benieuwd wanneer de installateur een nieuwe drukmelder kan scoren. Tot die tijd maar baden in het meer (brrr!).
Door Anne in Zweden
#3357171
*geluksmomentje van de dag* We hebben weer water! :D Er kwam een vriendelijke meneer met een nieuwe drukmelder en die heeft de boel alweer gerepareerd. Heerlijk land dit!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3357219
Ik kan door spierpijn nauwelijks de trap af lopen, dat is meer via handen op trapleuning been voor been naar beneden laten vallen. En dan te bedenken dat je vanuit woonkamer naar wc sowieso een trap op/af moet lopen ::)
Door Siberienne
#3357225
dinky89 schreef:Ik kan door spierpijn nauwelijks de trap af lopen, dat is meer via handen op trapleuning been voor been naar beneden laten vallen. En dan te bedenken dat je vanuit woonkamer naar wc sowieso een trap op/af moet lopen ::)

Wat heb jij uitgevoerd??? Of krijg je griep?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3357226
Siberienne schreef:Wat heb jij uitgevoerd??? Of krijg je griep?
Met spierpijn van flinke squats op dinsdagavond (Small group training) gisteravond bij pilates bovenbeen oefeningen gedaan (meestal zitten die bovenbeen oefeningen niet in pilates les). Daardoor zijn de spieren dus overbelast geraakt ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door