Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3360342
Angelique schreef:
Leuk dat het zo gezellig was...je hebt ze toch wel met een nette “ciau” uitgezwaaid :biggrin2:
Maar natuurlijk!! Ze gaan nu nog wat adessen langs en komen dan speciaal voor mijn verjaardag nog een dag hierheen en dan gaan ze echt terug naar Italië. Dus ik kan nog even snel oefenen. Afbeelding
Maar hoe lief is dat!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3360343
Angelique schreef:

Ja, ik heb ze op dat idee gebracht, maar protocol is om eerst neusspray met cortisonen te proberen en als dat niet werkt om dan een kno arts te laten kijken.
Voor mijn gevoel speelt er geen allergie mee.
Als je gevoel dat al zegt dan maar niet te lang uitproberen die spray, dan nemen ze maar actie. Sterkte ermee. Afbeelding
Door eelke
#3360345
Ik hoor toch wel meer mensen die lang verkouden blijven. Ik zelf ook, elke keer denk ik dat het nu wel over is en dan word ik ineens weer hoestend wakker met een kop vol snot.
Hoop toch dat het vanzelf over gaat Angelique, kno en poliepen is nou niet bepaald jeuj.

Charlie, gezellige week achter de rug dus! Ik herken dat lege van weekenden weg met vrienden, rust is lekker maar ook ineens niemand meer om tegen te praten. Da's even afkicken dan weer.

Mijn klaag, mijn auto moet weg voor een beurt en winterbanden. Er was geen leenauto dus ik krijg een fiets mee. Het gaat regenen en het is 4 graden. Joepie.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360382
Maxime is ziek.
RSV. voor volwassenen maar gewoon een hardnekkige verkoudheid, voor babies best gevaarlijk. :-\
Hij is gelukkig net oud genoeg (3 maand) om niet meteen opgenomen te moeten worden, maar als ie nog iets slechter wordt, gebeurt dat alsnog.
Hij moet vooral blijven drinken, want hij is al een beetje afgevallen vgl met vorige week. :(
Gebruikersavatar
Door pike
#3360386
pearlsofpassion schreef:Maxime is ziek.
RSV. voor volwassenen maar gewoon een hardnekkige verkoudheid, voor babies best gevaarlijk. :-\
Hij is gelukkig net oud genoeg (3 maand) om niet meteen opgenomen te moeten worden, maar als ie nog iets slechter wordt, gebeurt dat alsnog.
Hij moet vooral blijven drinken, want hij is al een beetje afgevallen vgl met vorige week. :(
Dat klinkt niet zo best. Sterkte en beterschap voor de kleine. :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360389
pearlsofpassion schreef:Maxime is ziek.
RSV. voor volwassenen maar gewoon een hardnekkige verkoudheid, voor babies best gevaarlijk. :-\
Hij is gelukkig net oud genoeg (3 maand) om niet meteen opgenomen te moeten worden, maar als ie nog iets slechter wordt, gebeurt dat alsnog.
Hij moet vooral blijven drinken, want hij is al een beetje afgevallen vgl met vorige week. :(
Op chips zeg. Hopelijk gaat het snel beter met de kleine man :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3360400
Ai, RS-virus is geen lekkere :-\
Hier vorig jaar ook gehad, toen waren Lennard en Fabian wel iets ouder; 5 maanden.
Probeer zn neusje open te houden, zodat hij kan drinken. Neusspray voor baby's, zo'n ding om het snot eruit te halen, druppelen of sprayen met eigen melk, noem het maar op. Ik heb toen voor hier ook een puffer gehad en die hebben ze toch wel nodig gehad. Mijn HA zei me toen dat borstgevoede baby's minder snel opgenomen hoeven te worden, omdat die sneller opknappen (antistoffen via de melk). Toch zijn ze er wel even zoet mee geweest, langer dan ik in eerste instantie had gedacht.
Fabian heeft er het meest en het langst last van gehad en leek/lijkt wat gevoeliger op zijn luchtwegen gebleven. Maar die heeft een afwijking aan zijn borstkas, dus daar zou dat ook door kunnen komen.
Beterschap en succes!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360418
Charlie Angel schreef:Maar natuurlijk!! Ze gaan nu nog wat adessen langs en komen dan speciaal voor mijn verjaardag nog een dag hierheen en dan gaan ze echt terug naar Italië. Dus ik kan nog even snel oefenen. Afbeelding
Maar hoe lief is dat!
Dat is heel lief!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360419
Last christmas i gave you my heart...beetje vroeg hé...sky radio....alhoewel, bij de aldi..alle sintmeuk afgeprijsd om plaatst te maken voor de kerstkransen.

Sinterklaas was net aangekomen hoor jongens, duurt nog ff voor die weg is.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360427
Dank jullie wel.

Zijn neus zit gelukkig niet vreselijk dicht. En als ik het snot wegzuig is hij meestal weer uren goed. Hij slaapt ook nog vrij goed 's nachts. Zijn neus is nu ook merkbaar beter dan de voorbije dagen.
Maar hij drinkt wel merkbaar minder, wss door keelpijn. En gewoon, gebrek aan eetlust, lijkt wel. Hij is net in bad geweest en daarna heeft hij normaal altijd honger. Nu niet... :-\

Vanmorgen had hij nog koorts, de lijkt nu weg.
Alleen hoest hij nu wel vrij vies. En dat is erger dan gisteren. En heeft hij vrijwel de hele dag geslapen. Maar goed, des te sneller geneest hij...

Het is enkel het drinken waar ik me licht zorgen in maak.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3360429
Ik geloof dat hier een teckel op een of andere manier het bakje met mini kruidnoten heeft leeg gegeten :???: :-\ .... hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, ik weet het niet... bakje stond midden op de tafel, sinds gistermiddag.... vanochtend nog (half) vol... ik ga boodschapjes doen (half uurtje), kom thuis, bakje tegen de rand van de tafel en leeg..... Appie doet dat niet, 100% zeker....
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3360479
Ieder jaar denken we aan onze gevleugelde vrienden buiten. Dus iedere winter hangen we vetbollen op, pindanetjes en staat er een schaal water, dagelijks vers en schoon. En ieder jaar komt er een zwarte brigade, die geen leuke kleine vogeltjes in de tuin dulden. Die alles opeten en brutaal zijn als de pest. Wij zijn volhardend, maar zij helaas ook. Dit jaar hebben ze versterking mee genomen in de vorm van 2 enorme duiven. ::) Enige pluspunt is dat ze tot nu toe geen zeemeeuwen hebben uitgenodigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door