Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3354227
Nee, ook Mama's zijn maar mensen.
Daar loop ik tegenwoordig ook wel eens tegenaan. ;)

Ik hoop dat het helpt Cindy, de therapie.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3354228
Ja, mama's willen alles kunnen. Maar ook een mama is 'maar' een mens. Ik vind het juist heel krachtig dat jij hulp gaat zoeken :-* Het is namelijk absoluut niet niks wat jij zelf voor de kiezen hebt gekregen het afgelopen jaar :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3354262
Flow besloot om haar anaalklieren te legen in de woonkamer en tuin vanmorgen. Wat een ongelofelijke, meer dan verschrikkelijke, stank is dat. Huis al 2 x gedweild, de aladinlamp met een lekker citroenmunt olietje staat aan, de lampe berger heeft aangestaan.. die geur zit in mijn neus helaas. Het was gelijk een ritje dierenarts, die heeft de klieren geleegd en madame de barones ligt nu te slapen. Zij wel..
Gebruikersavatar
Door sam28
#3354278
Wat een narigheid Cindy. Goed dat je hulp gaat zoeken. Misschien kunnen jullie ook systeemtherapie krijgen naast dat je dochter individuele gesprekken heeft en jij?
Veel sterkte.
Gebruikersavatar
Door kira
#3354340
Veteranen zijn leuk maar vannacht mijn hemeltje het leken wel puppen. Voor pup stond de wekker maar de veteranen moesten allemaal ook een keer uit een keertje spugen nog een keertje uit. Tja ze kunnen er niets aan doen maar soms verlangen we echt naar een nachtje doorhalen. De veteranen gaan zo natuurlijk lekker liggen maffen en wij moeten onze kleuters en peute vermaken. Lang leve de grote roedel.
Gebruikersavatar
Door kira
#3354367
Ronald schreef:Pjimme!
Goed opgelet Ronald, ja pup maar die hoort niet in het klaagtopic thuis. Die is schattig leuk lief en knuffelig en vermoeiend zoals een pup hoort te zijn.
Door Siberienne
#3354390
Spot heeft een klaag; hij heeft zijn pols verzwikt. Sprong naar een muis en met grote piep weer terug. Toen ml hem onderzocht schoof meneer al piepend zowat in me. Sielig was hij. Polsje is ook beetje dik maar hij liep daarnet alweer wel wat beter. We hebben hem omgedoopt tot Nelis...
Gebruikersavatar
Door koekje
#3354398
Ineens heel veel toetatoetatoeta. En een vieze lucht in huis. En uiteraard huilende kinderen, want gewekt in (eindelijk!) diepe slaap.
Staat de Albert Heijn in de fik :( En daar had ik nog wel morgen naartoe willen gaan >:(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3354399
koekje schreef:Ineens heel veel toetatoetatoeta. En een vieze lucht in huis. En uiteraard huilende kinderen, want gewekt in (eindelijk!) diepe slaap.
Staat de Albert Heijn in de fik :( En daar had ik nog wel morgen naartoe willen gaan >:(
Ja, dat is natuurlijk wel het ergste van de zaak! :P

Hopelijk valt de vieze lucht mee? Trekt die weg en is die niet schadelijk. Altijd stom, brandlucht.

Ik zit ook met een wakkere baby, maar gelukkig om geen andere reden dan dat die gewoon even niet wil slapen. Ik hoop dat ze allemaal snel weer lekker naar dromenland vertrekken. ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3354400
Otjes klaag: ze zijn de vloerbedekking eruit aan het halen en ze hebben niet door dat de houten vloer levensgevaarlijk is voor katten. Moet ik een beetje over de randjes van wat er nog ligt navigeren zodat ik niet ter plekke sterf!

Charlies klaag: vrouwtje heeft nieuwe stokken op de speelkooi gemaakt en dan zijn geheime grijze-roodstaart-vermoord-stokken. Ze denkt dat ze veilig zijn omdat Kaela er gewoon op durft, maar ze vergist zich!

Mijn klaag: ik ga verkouden worden (en dat komt komende vrijdag echt extreem slecht uit) en ik heb schijtebakken van beesten ;D
Door Eef+Stippels
#3354437
Siberienne schreef:Spot heeft een klaag; hij heeft zijn pols verzwikt. Sprong naar een muis en met grote piep weer terug. Toen ml hem onderzocht schoof meneer al piepend zowat in me. Sielig was hij. Polsje is ook beetje dik maar hij liep daarnet alweer wel wat beter. We hebben hem omgedoopt tot Nelis...
Aaaahhh, dikke knuffel voor Spot!



Bella heeft gisteren een dooie eekhoorn gevonden, er was bijna niets meer van over, alleen het velletje met staart en pootjes, de rest was al weg.
Eerst nam ze het velletje mee tijdens de wandeling en uiteindelijk ging ze het opeten, inclusief de vacht, staart en de handjes die ze er eerst had afgekauwd :-X
Vanochtend werd ik verrast met een uitgekotst eekhoornvachtje :yucky:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door