Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3327024
hannabelgje schreef:Mijn wasmachine heeft nu definitief de geest gegeven. De trommel draait niet meer. Wordt voorlopig ff bij de mama wassen. Ik heb ff geen wasmachine centjes. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ai das minder leuk
Door Siberienne
#3327041
Ohw da’s balen hannah!


Ik heb verdorie een allergie aanval. Ik ben allergisch voor voorjaarspollen maar de katjes hangen al nu al aan de hazelaars ipv in februari :-X :-X :-X
Door hannabelgje
#3327051
Das zeker balen. Heb nu ook een volle machine met natte was. Morgenvroeg met Zoë wegbrengen meteen die natte was ook maar naar de mama. Wordt vroeg opstaan vrees ik. Voordeel is wel dat ik de was dan schoon, droog en gevouwen terug krijg van mijn lieve mama.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3327066
Siberienne schreef:Ik heb verdorie een allergie aanval. Ik ben allergisch voor voorjaarspollen maar de katjes hangen al nu al aan de hazelaars ipv in februari :-X :-X :-X
Volgens mij was het vorig jaar ook al rond de kerst.....

Eigen klaag, vakantie is weer voorbij dus morgen weer aan het werk :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3327272
De onzinnige klaag, krijg je de salontafel geleverd en is ml 2 weken niet thuis en dit zit er dan bij :
IMG-20180109-WA0005.jpeg
IMG-20180109-WA0005.jpeg (243.02 KiB) 1280 keer bekeken
Kom je ook achter als de mannen al weg zijn ::) zet maar op de gang, honden zitten binnen, kan niet zo zwaar zijn ::)
Maar goed waar grote honden dubbele vetbedden wel niet goed voor zijn, dus hij staat :biggrin2: Maar dat hoort in een ander topic ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3327276
Eergister door de friese klei gewandeld, gister ongeveer een miljoen squads gedaan om de vlinders te fotograferen. Ik kan dus zo ongeveer niet meer lopen :-X .
Ga zo op de fiets naar het werk, hopelijk werkt een milde cardio. *gaattienminuteneerdervanhuisvoorouweomathempo*
Door Too
#3327280
Kaela schreef:Eergister door de friese klei gewandeld, gister ongeveer een miljoen squads gedaan om de vlinders te fotograferen. Ik kan dus zo ongeveer niet meer lopen :-X .
Ga zo op de fiets naar het werk, hopelijk werkt een milde cardio. *gaattienminuteneerdervanhuisvoorouweomathempo*
Aah maar dan is fietsen wel heel fijn...àls je erop komt ;D Dat was bij mij wel eens de uitdaging... HOE krijg ik dat been hoog genoeg
Door zurca
#3327290
Voor de kerst flinke verkoudheid te pakken gehad...en nu loop ik weer te snotteren :-X
En verder is het stil in huis zonder hond....vin'er niks an :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3327291
Kaela schreef:Eergister door de friese klei gewandeld, gister ongeveer een miljoen squads gedaan om de vlinders te fotograferen. Ik kan dus zo ongeveer niet meer lopen :-X .
Ga zo op de fiets naar het werk, hopelijk werkt een milde cardio. *gaattienminuteneerdervanhuisvoorouweomathempo*
hihihi dat loopt dan inderdaad zo fijn!!!!Ziet er ook charmant uit als het een stukje lukt :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3327318
zurca schreef:Voor de kerst flinke verkoudheid te pakken gehad...en nu loop ik weer te snotteren :-X
En verder is het stil in huis zonder hond....vin'er niks an :-\
:-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3327352
Kaio schreef:hihihi dat loopt dan inderdaad zo fijn!!!!Ziet er ook charmant uit als het een stukje lukt :biggrin2:
Laten we het er op houden dat ik vandaag ruimschoots van commentaar ben voorzien ;D

Het gaat wel beter gelukkig, maar in mijn linkerkuit is een spier die op spanning lijkt te staan. Net alsof ie plotseling een paar cm te kort is geworden om een normale pas te lopen. Fietsen ging prima, want dan is je been gebogen, maar een normale stap zetten lukt niet, het naar achteren strekken doet erg zeer.
Hoop dat het snel minder zeer gaat doen, dan kan ik heel voorzichtig weer wat gaan rekken.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3327355
Ik heb er anderhalf uur over gedaan om thuis te komen.... en ik was dus niet de enige die binnendoor ging.... anders had ik tot 3 uur vertraging gehad op de a28
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3327358
Siberienne schreef: Ik heb verdorie een allergie aanval. Ik ben allergisch voor voorjaarspollen maar de katjes hangen al nu al aan de hazelaars ipv in februari :-X :-X :-X
Manlief niest zich ineens ook te pletter, hij snapt er niks van dat ie nu alweer last heeft :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3327364
dinky89 schreef:Brrr heb het koud terwijl ik niet mee doe met de sappers :-X
+1 :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door