Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3359342
Moedeloos ben ik... :sadwalk:

In juli hebben we een bod gehad op ons oude huis. Fantastisch natuurlijk, na 10 jaar, en ook nog best een redelijk bod. Meteen geaccepteerd natuurlijk. En toen... kregen ze de financiering niet rond. Ook niet als we zakten met de prijs. Het lukte überhaupt niet. Mega domper...

Dit weekend weer een bod. Veel te laag, maar de makelaar zou proberen er nog wat van te maken. Wij zijn uiteindelijk toch maar gezakt tot (te) ver onder ons minimum, en nou willen ze daar ook nog 15.000 euro onder blijven als eindbod...

Ik heb de hele dag gebeld. Eerst met de Duitse hypotheken / banken meneer; nee dat lukt echt niet. Gebeld met de Nederlandse bank van het oude huis voor financieren van de restschuld; nee mevrouw u kunt dat niet bij ons financieren. Nog wat banken gebeld, en steeds hoorde ik dat het daar niet kon (eigenlijk kan het dus nergens).

Oversluiten van onze huidige hypotheek lukt niet zolang we het oude huis nog hebben. Dat zou elke maand een paar honderd euro schelen, maar ook dat lukt dus niet.

Hoe komen we nou ooit van dat huis af voor een normale prijs die we ook nog gefinancierd krijgen?? Ik weet het ff niet meer... :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359343
Dat is ruk zeg :( ben bang dat je niet anders kunt op dit moment dan afwachten op een koper met een voor jullie fatsoenlijk bod. De huizenmarkt in Nl wordt wat nijpend, dus de kans dat mensen weer over de grens gaan kijken wordt steeds groter.
Door hannabelgje
#3359350
Vanmorgen vond ik Ed Sheeran (mijn rode zijdehoen haan) dood in het kippenhok. Hij was super jong dus ik heb geen idee wat er gebeurd is. Zondag deed ie het nog prima. Ik vind het niet leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359364
hannabelgje schreef:Vanmorgen vond ik Ed Sheeran (mijn rode zijdehoen haan) dood in het kippenhok. Hij was super jong dus ik heb geen idee wat er gebeurd is. Zondag deed ie het nog prima. Ik vind het niet leuk. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Dat is balen ja :( je weet dat het bij kippen zo simpel kan gaan, maar iedere keer dat het gebeurt is het toch weer zo,n akwardmoment :'(
Gebruikersavatar
Door koekje
#3359366
Ik wil ook even klagen.
Gelukkig niet over dode huisdieren. Maar wel dat ik ziek ben. Een kleutervirus; ik heb snot in de neus, moet hoesten, buikpijn en vieze poep en af en aan overgeven en weinig eetlust. En ook rillerig tussendoor. Ziek dus. Maar waarom blijft dat niet bij de kleuter? Ik ben geen kleuter, ik ben al 35 ipv 4. 1 van de dreumessen produceert snot aan de lopende band en moet daarom 's nachts gillen. De andere dreumes gilt van zichzelf altijd al 's nachts.
Meneer komt vanavond laat thuis. Maar dat is tie moe en zielig, want heeft hij wel 4 dagen gewerkt. En heeft hij rust nodig (lees: het weekend op zijn nest liggen om 's avonds te gaan socializen).
Ik wil ook wel eens een vrije dag. Met lang uitslapen. En zelf alleen naar de wc. Alleen mijn eigen gedachtes. Geen herrie en geen gezanik. En ook geen was.
Door Siberienne
#3359466
Eef+doggies schreef:Knuffel voor iedereen die het kan gebruiken
:bigarmhug:

Hoe is het met jouw schouder dan?

Ik was gisteren bij de fysio, die heeft de boel weer wat los gemaakt. warm bad gehad en nu gaat het weer wat beter. Maar het blijft gedoe. Ach ja, ooit zal het wel weer over gaan.

Bizarre klaag, of nou ja, probleem is alweer opgelost: kwam een pakje, was onder de carport achtergelaten. FIjn! kom ik thuis: staat er een vloerkleed van de Wehkamp ipv door met koffiebonen... Grrrrrr. Maar goed, na 1 telefoontje naar DHL stond de bezorger met excuses & goede pakket op de stoep!
Nu nog wachten op pakket van Bol dat vandaag ook nog zou komen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359489
koekje schreef:Ik wil ook even klagen.
Gelukkig niet over dode huisdieren. Maar wel dat ik ziek ben. Een kleutervirus; ik heb snot in de neus, moet hoesten, buikpijn en vieze poep en af en aan overgeven en weinig eetlust. En ook rillerig tussendoor. Ziek dus. Maar waarom blijft dat niet bij de kleuter? Ik ben geen kleuter, ik ben al 35 ipv 4. 1 van de dreumessen produceert snot aan de lopende band en moet daarom 's nachts gillen. De andere dreumes gilt van zichzelf altijd al 's nachts.
Meneer komt vanavond laat thuis. Maar dat is tie moe en zielig, want heeft hij wel 4 dagen gewerkt. En heeft hij rust nodig (lees: het weekend op zijn nest liggen om 's avonds te gaan socializen).
Ik wil ook wel eens een vrije dag. Met lang uitslapen. En zelf alleen naar de wc. Alleen mijn eigen gedachtes. Geen herrie en geen gezanik. En ook geen was.

Niet leuk Koek :( hopelijk voel jeje snel weer wat beter :-*
Door hannabelgje
#3359508
En vandaag is Fleurtje niet lekker. Ff kijken of ik er achter kan komen wat er is en anders maar op zoek naar een dierenarts. Waarom altijd in het weekend?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3359529
koekje schreef:Ik wil ook even klagen.
Gelukkig niet over dode huisdieren. Maar wel dat ik ziek ben. Een kleutervirus; ik heb snot in de neus, moet hoesten, buikpijn en vieze poep en af en aan overgeven en weinig eetlust. En ook rillerig tussendoor. Ziek dus. Maar waarom blijft dat niet bij de kleuter? Ik ben geen kleuter, ik ben al 35 ipv 4. 1 van de dreumessen produceert snot aan de lopende band en moet daarom 's nachts gillen. De andere dreumes gilt van zichzelf altijd al 's nachts.
Meneer komt vanavond laat thuis. Maar dat is tie moe en zielig, want heeft hij wel 4 dagen gewerkt. En heeft hij rust nodig (lees: het weekend op zijn nest liggen om 's avonds te gaan socializen).
Ik wil ook wel eens een vrije dag. Met lang uitslapen. En zelf alleen naar de wc. Alleen mijn eigen gedachtes. Geen herrie en geen gezanik. En ook geen was.
:bigarmhug:

Het wordt beter. (als ze het huis uit zijn :biggrin2: )
Door hannabelgje
#3359536
Fleur heeft koorts. Koortsremmers gekregen en nu ff annkijken. Net heeft ze weer wat gegeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3359564
Ik heb maar een kleine klaag, wel een dure; ik heb de wasmasjien stukgemaakt :-[ er steekt een ronde veer uit de rubbers. Als ik de machine aanzet, moet ik de keuken dweilen (je wil het toch zeker weten hè ::) ) De meneer zei bij het zien van de foto; 'die doet het niet meer'. Dat is technisch gezien onjuist, maar op basis van die info heb ik toch maar een nieuwe besteld. Nieuwe wasmachine, niet nieuwe meneer ;D

:-* beterschap Koekje en Fleur!
En sterkte voor iedereen die het nodig heeft!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3359570
Ik heb een klaag die jullie wel zullen begrijpen!

Dat je 3 keer een nest puppies mag fotograferen en dat de laatste keer alweer klaar is :'( :'( :'( :'( . Ik wil puppppppiiiiiieeeeeesssss!

Maar ik ben ook al gevraagd voor de terugkomdag als ze straks groot zijn :biggrin2: , maar dat hoort dan weer in het geluksmomentje.

Alhoewel, als ze met 8 a 10 maanden tegen me aanbotsen zoals gisteren ::) . Iets met door je telelens kijken en geen idee hebben dat meneer puppy op volle vaart al zo dichtbij was.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3359574
Dan heb ik een klaag over Kaela.... : waar zijn de foto's?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door